Quote:
Ik heb hier hele vervelende ervaringen mee. Ik heb mijn HTC i9000 toestel naar Recycle Michael toegestuurd. Ik was hier klaar mee en wilde geen marktplaats issue's.
Ik heb de melding van ontvangst gekregen en een dag daarna een afkeuring. Het toestel zou niet werken en daardoor zijn afgekeurd. De restwaarde was voor RM maar 20 euro!!!!
Ik heb direct contact opgenomen met het 0800 nummer van Recycle Michael. Na een 10 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die niet kon aangeven waarom de afkeuring zou hebben plaatsgevonden. Ik heb dan ook het idee dat ze met een callcenter werken want de persoon die ik sprak had geen kennis van zaken.
Ze moest het e.e.a noteren en ik zou nog een reactie krijgen. Ik wil namelijk mijn dure toestel retour, want voor die 20 euro doe ik dat niet! Tot op heden 2 weken later wacht ik nog op een reactie. Ofwel toestel kwijt en maar 20 euro op mijn rekening bijgeschreven.
KORTOM Recycle Michael NIET DOEN!
NAMENS RECYCLE MICHAEL @JONGERENCHAOS BETREFT JE KLACHT
Beste Jongerenchaos,
wij hebben je klacht gezien. Deze is niet bij ons bekend. Ook de HTC i9000 is bij ons niet bekend. Ook de ene dag een melding van ontvangst krijgen en de andere dag een afkeuring is bij ons niet bekend. Dit zou dan op dezelfde dag en in dezelfde email gebeuren.
Het feit dat je 10 minuten gewacht zou hebben of dat je twee weken moet wachten op een reply is ons niet bekend.Sterker nog, je kunt bij ons geen 10 minuten in de wacht staan.
Helaas kunnen wij hier verder ook niets over vinden in ons systeem. Niet op HTC i9000, Samsung i9000, i9000, HTC of enige andere combi. Zou je ons je tracknummer willen geven zodat wij dit kunnen nakijken?
Als je de email van ons gekregen had kon je daar ook in zien dat je klachten direct bij ons melden kan en dat we daar dezelfde dag gegarandeerd op reageren.
Wij hopen dat je contact met ons wilt opnemen via support@recyclemichael.nl , het contact formulier op de website
www.recyclemichael.nl of via ons 0800-nummer.
We hopen dat je wilt reageren. Indien dit niet gebeurd zullen wij een melding van de (in onze ogen onterechte) klacht bij de beheerder neerleggen.
Mvg
Michael