Ik ken deze LG niet, maar weet van andere toestellen van dit merk, dat ze er vaak op papier leuk uitzien, ook met aardige hardware, maar bij de software weet LG dan toch weer iets te verprutsen, zodat het eindresultaat 't net niet is.
Nu moet ik wel zeggen, dat een collega hun Windows Phone7 toestel, de E900 Optimus 7, heeft en die is uitstekend! Hardware is prima (metalen achterkant) en m.b.t. de software van dit toestel houdt Microsoft de touwtjes natuurlijk strak in handen, zodat LG er niets aan kon verknoeien
De Ray vind ik wel mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Wat 't "onbeperkte internet" van T-Mobile betreft, dat is natuurlijk nergens meer echt onbeperkt, ook niet bij T-Mobile. Er is een FUP, ga je daar overheen, wordt de snelheid verlaagd en ga je er structureel heel ver overheen, sturen ze je een brief met 't voorstel, je om te zetten, naar een ander (voor jou ongunstiger) abo. Mocht je dat (uiteraard!) niet willen, kun je opzeggen. Kijk hiervoor maar eens op tweakers.net, daar lopen, zover ik weet, twee topics hierover, kan er nu niet naar linken, ben n.l. op mijn werk.