SE Xperia Ray of LG Optimus Black?

Gepost op 07/01/12 om 13:30 uur
bcool
Ik ben van plan via gsmtopdeal.nl een abonnement af te sluiten voor een SE Xperia Ray of een LG Optimus Black met kleine bijbetaling. Mijn vraag is: welke kan ik beter nemen? De SE heeft Gingerbread standaard aan boord (android 2.3), de LG heeft Froyo maar er komt een update naar Gingerbread en mogelijk zelfs naar Ice Cream Sandwich. De standbye tijd van de LG is niet zo bijster hoog, schijnt een stroomvreter te zijn. De LG heeft ook een groter schermdiagonaal.

Verder is het abonnement 15.95 euro per maand (2 jaar lang) inclusief onbeperkt internet. Maar wat houdt onbeperkt internet bij T-mobile in? En weet iemand misschien op basis van deze gegevens een betere deal? Graag jullie bijdrages! Alvast bedankt.
Gepost op 09/01/12 om 10:59 uur
Ik zou de LG nemen, in mijn ogen een zeer goede mooie toestel, maar goed is natuurlijk ook beetje afhankelijk van wat je zelf zoekt.
Gepost op 09/01/12 om 16:19 uur
Marly
Ik ken deze LG niet, maar weet van andere toestellen van dit merk, dat ze er vaak op papier leuk uitzien, ook met aardige hardware, maar bij de software weet LG dan toch weer iets te verprutsen, zodat het eindresultaat 't net niet is.
Nu moet ik wel zeggen, dat een collega hun Windows Phone7 toestel, de E900 Optimus 7, heeft en die is uitstekend! Hardware is prima (metalen achterkant) en m.b.t. de software van dit toestel houdt Microsoft de touwtjes natuurlijk strak in handen, zodat LG er niets aan kon verknoeien

De Ray vind ik wel mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Wat 't "onbeperkte internet" van T-Mobile betreft, dat is natuurlijk nergens meer echt onbeperkt, ook niet bij T-Mobile. Er is een FUP, ga je daar overheen, wordt de snelheid verlaagd en ga je er structureel heel ver overheen, sturen ze je een brief met 't voorstel, je om te zetten, naar een ander (voor jou ongunstiger) abo. Mocht je dat (uiteraard!) niet willen, kun je opzeggen. Kijk hiervoor maar eens op tweakers.net, daar lopen, zover ik weet, twee topics hierover, kan er nu niet naar linken, ben n.l. op mijn werk.
Gepost op 09/01/12 om 18:22 uur
blabla
De Ray zal ook 4.0 krijgen. De Ray heeft alleen een klein beeldscherm, maar wel met een hoge resolutie.
Gepost op 09/01/12 om 21:18 uur
Wat ik wel een nadeel vind van LG is de korte batterij duur...
Gepost op 10/01/12 om 12:34 uur
bcool
Dank voor jullie reacties. De Xperia Ray heeft dan ook mijn voorkeur als die een update kan krijgen naar Ice Cream. Ik heb echter nog ff gegoogled op die Web +Sms abonnementen van T-mobile. Die zijn alleen te krijgen via een aantal webshops waaronder GSMtopdeal. Het probleem is dat de bundel maar 1 maand geldig is en buiten de bundel bellen of smsen is ronduit duur. Ook reken je per minuut af. Dit in combinatie met het feit dat je er toch 2 jaar dan aan vast zit maakt dat ik toch afzie van deze deal. Ik vind het ook niet netjes van gsmtopdeal dat ze nergens op hun site vermelden dat de bundel maar 1 maand geldig is. Als het wel ergens mocht staan is dat in ieder geval niet bij de aanbieding zelf (waar het hoort te staan!!)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone