abonnement met gratis playstation 3 gezocht

Gepost op 08/01/12 om 22:26 uur
bcool
Weet iemand hier misschien nog een leuke tip voor een voordelig abonnement met een Playstation 3 spelcomputer? Mijn zoon is binnenkort jarig en we willen hem verrassen met zo'n ding. Liefst met een abonnement van 1 jaar. Alvast bedankt voor eventuele tips!
Gepost op 10/01/12 om 12:36 uur
bcool
Niemand hier die een gouden tip heeft? Ik zou erg dankbaar zijn. Mijn zoon is 17 januari jarig en voor die tijd wil ik er liefst 1 in huis hebben. Alle bijdragen zijn welkom!
Gepost op 10/01/12 om 12:42 uur
Gypsy
Misschien hier eens kijken?
Gepost op 10/01/12 om 12:47 uur
Catle-e had beloofd er 1 te plaatsen bij de jubileum-sectie op zijn site. Ondanks meerdere keren navraag van mijn kant nog steeds geen actie met een Playstation.......

Misschien kan jij hem aansporen?
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/52030/0#293352
Gepost op 10/01/12 om 14:30 uur
http://www.castle.nl/aanbiedingen/spelcomputers
Weliswaar 2 jaar via tele2 22.50 p.m. , maar de eerste 9 maanden 12.50 p.m. korting en een Samsung star.
Weet uit ervaring dat deze shop snel levert , echter alleen binnen 24 uur als je T-mobile of Vodafone neemt. Bij Tele 2 2-5 werkdagen.
Gepost op 10/01/12 om 14:51 uur
bcool
@marco sire
Quote:
Catle-e had beloofd er 1 te plaatsen bij de jubileum-sectie op zijn site. Ondanks meerdere keren navraag van mijn kant nog steeds geen actie met een Playstation.......

Misschien kan jij hem aansporen?
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/52030/0#293352

Volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen hoor. De opmerking van Castle-e slaat niet op de jubileumacties. Het zijn gewoon de reguliere deals die meerdere webshops op dit moment met de PS3 voeren. Het zijn allen echter allemaal 2 jarige abonnementen met korting op een aantal maanden abonnementsgeld. Dit vind ik te duur. Ik hoopte op zoiets als die gratis Wii-actie van toen. Die heb ik uiteindelijk met winst weten door te verkopen Anders ga ik toch voor een losse PS3. De goedkoopste PS3 is nu 213 euro via Tweakers pricewatch. Maar goed... Castle-e? Als je meeleest... Ik zoek nog een leuke aanbieding met een PS3 buiten je reguliere acties. Misschien nog een leuke toevoeging op je jubileumacties?
Gepost op 10/01/12 om 18:35 uur
Quote:
Weet iemand hier misschien nog een leuke tip voor een voordelig abonnement met een Playstation 3 spelcomputer? Mijn zoon is binnenkort jarig en we willen hem verrassen met zo'n ding. Liefst met een abonnement van 1 jaar. Alvast bedankt voor eventuele tips!

In een tijdperk waarin er prijsafspraken worden gemaakt tussen de grote jongens kun je al die leuke aanbiedingen wel vergeten. Het is allemaal minimaal 2 x de kostprijs betalen. Tja je zou in die "geweldige" aanbiedingen kunnen trappen waarbij je eerst 4 maanden een prikje betaald en dan effe de resterende 20 maanden een vet maandabonnement mag dokken. Deze praktijken zouden verboden moeten worden.

Een goede tip voor een playstation 3:
Er zijn regelmatig goede akties bij Mediamarkt waarbij je renteloos in 10 termijnen kan betalen, dat is echt de goedkoopste manier om aan zo'n ding te komen en in termijnen te betalen. Na 10 maanden is ie betaald, beter dan 24 maanden. Succes
Gepost op 10/01/12 om 23:10 uur
Winkel
castle-e
http://www.castle.nl
@bcool

Zal kijken wat we kunnen doen met de Playstation deals.
Al moet ik zeggen dat BEL+SMS+WEB 200 2 jaar met een Playstation 3+ Fifa + COD + Samsung star ook al goedkoper is dan waar dan ook. Tevens een Playstation icm. Tele2 200 voor € 22,50 per maand en eerste 9 maanden voor € 10,- per maand!

@oakleey

Ben ik niet helemaal met je eens, we hebben momenteel diverse aanbiedingen waarbij de abonnementskosten lager zijn dan de waarde van het cadeau. Onder andere de 1 jarige jubileum acties. Daarnaast moet je natuurlijk ook de belminuten/sms meerekenen.

Een abonnement met toestel of cadeau is natuurlijk primair bedoelt om mee te bellen en als je de waarde van het cadeau van de abonnemenstkosten afhaalt dan is bellen toch behoorlijk goedkoop.
Je geeft aan dat een aantal maanden korting verboden zou moeten worden, wil je daarmee zeggen dat je liever het volledige bedrag betaalt? Denk dat de provider voor jou best een uitzondering wil maken Een abonnement kost een bepaald bedrag per maand, om extra sales te genereren geven ze dan een korting.

Het zou wellicht fijner zijn als ze gewoon de korting over de hele abonnementsperiode zouden doen , alleen dan wellicht een lagere korting per maand. Maar denk dat meer mensen bestellen bij een hogere korting de eerste periode en dat ze het daarom doen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone