Quote:
Dan zijn ze nu waarschijnlijk gelijk wakker bij belnu : de Note kost nu 409 i.p.v. 109 bij 1 jaar zakelijk optimaal, dus het is te hopen voor je dat je hem nog voor die prijs geleverd krijg.
Quote:
Quote:
Dan zijn ze nu waarschijnlijk gelijk wakker bij belnu : de Note kost nu 409 i.p.v. 109 bij 1 jaar zakelijk optimaal, dus het is te hopen voor je dat je hem nog voor die prijs geleverd krijg.
Dat wilde ik net gaan zeggen. Morgen brengen ze 'm. Ik moet inderdaad 2x109 bijbetalen.
Nu si de aanbieding dus 300 euro excl. btw minder interessant.
Topic kan dus dicht...
Quote:
belnuzakelijk lijkt goedkoop, maar ze hebben aanvullende voorwaarden gesteld waaronder het daadwerkelijk minimaal gebruik van het afgenomen abonnement (volgens mij 15 euro gebruikskosten per abo per maand) Indien je hieraan niet voldoet krijg je een naheffing van 100 euro per kwartaal wegens het niet voldoen aan de contractsvoorwaarden
Zodoende kan je niet uitgaan van dat rekensommetje, want je gaat dan alleen uit van de vaste maandelijkse abokosten. Je moet hem dus ook daadwerkelijk gebruiken en bij een zakelijke abo zijn de belminuten per minuut best wel fors! Voor bedrijven is het geen probleem omdat ze de btw over de telefoonkosten kunnen aftrekken van de te betalen BTW over de bedrijfsomzet