Samsung Galaxy gio bij Vodafone voor € 100,-

Gepost op 01/02/12 om 00:15 uur
Rooten heeft dan wel meerdere voordelen. Behalve andere roms erop zetten kan je ook ad-free draaien (geen vervelende google-ads meer) en kan je ook een image van het toestel op je SD-kaart zetten. Eventueel zou je je toestel kunnen overclocken (maar dat lijkt me niet verstandig) , of underclocken (zuiniger met accuduur).

Rooten stelt ook niets voor. Gewoon goed inlezen en alles stap voor stap doen. Heb mijn S2 geroot, en zal dat bij de volgende foon direct weer doen.
Gepost op 04/02/12 om 10:04 uur
bcool
Mijn Gio succesvol weten te unlocken via bovenstaande linken. Appel en een eitje! Er zit nu een Lycamobile sim in met internet geactiveerd. Ik kon eerst geen dataverbinding krijgen via Lycamobile op mijn tablet en mijn Gio maar je moet bij Lycamobile dus ff roaming aanzetten omdat er een "R" boven het gsm icoontje staat wat aangeeft dat hij dus roamt op het KPN netwerk. Niet vergeten uit te zetten als je dus naar het buitenland gaat.

@windstorm
Ik heb het nog even overwogen maar mag ik vriendelijk bedanken? Via Lycamobile zit ik niet vast aan een contract en betalingsverplichtingen. 300 mb gratis is ruim voldoende voor mij. Ik wens je veel succes met de verkoop verder.
Gepost op 04/02/12 om 10:05 uur
bcool
Quote:
Rooten heeft dan wel meerdere voordelen. Behalve andere roms erop zetten kan je ook ad-free draaien (geen vervelende google-ads meer) en kan je ook een image van het toestel op je SD-kaart zetten. Eventueel zou je je toestel kunnen overclocken (maar dat lijkt me niet verstandig) , of underclocken (zuiniger met accuduur).

Rooten stelt ook niets voor. Gewoon goed inlezen en alles stap voor stap doen. Heb mijn S2 geroot, en zal dat bij de volgende foon direct weer doen.

Kun je mij vertellen hoe ik mijn Gio het veiligst kan rooten?
Gepost op 07/02/12 om 10:55 uur
Weet iemand wat voor simlock er op deze vodafone prepaid toestellen zit ? Is het alleen een netwerk-lock, op zit er ook nog nog een lock op dat ie alleen met Voda-prepaid kaartjes werkt?
Ik ben nl. op zoek voor iemand die nog een lopend vodafone abo heeft, maar zijn telefoon van kapot is. Als deze telefoon alleen een netwerklock heeft, moet dat gewoon werken, en kan ie, als zijn huidige abo afgelopen is, eventueel overstappen op HollandsNieuwe.
Gepost op 07/02/12 om 12:28 uur
bcool
Quote:
Weet iemand wat voor simlock er op deze vodafone prepaid toestellen zit ? Is het alleen een netwerk-lock, op zit er ook nog nog een lock op dat ie alleen met Voda-prepaid kaartjes werkt?
Ik ben nl. op zoek voor iemand die nog een lopend vodafone abo heeft, maar zijn telefoon van kapot is. Als deze telefoon alleen een netwerklock heeft, moet dat gewoon werken, en kan ie, als zijn huidige abo afgelopen is, eventueel overstappen op HollandsNieuwe.

Zit een dubbele lock op. Netwerklock en simlock. Alleen te gebruiken met prepaid dus.
Gepost op 07/02/12 om 13:05 uur
@ bcool :
bedankt, weet ik voldoende. Overigens wel vreemd dan dat ze op de site bij vodafone het alleen hebben over een netwerklock.
Gepost op 14/02/12 om 14:53 uur
bcool
Net in de brievenbus gevallen.... Mijn agloves handschoenen! Ff uitgeprobeerd op mijn Gio... Bediening werkt nog beter MET agloves dan ZONDER Ik hou ze standaard maar aan

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone