Als je blind bent, dan kan je inderdaad op Ebay kijken door middel van aangepaste apparatuur die tekst voorleest of iemand die je helpt, ik ben al eerder mensen tegen gekomen die zo werken.
China en telefoons is leuk, maar op Chinese telefoons in combinatie met software die je moet downloaden die niet van hun zelf is, daar zet ik vraagtekens bij.
Ten eerste is het meestal geen goede kwaliteit, maar ze zijn vaak niet duur en kunnen veel meer, je zal ze echter wel sneller moeten afschrijven i.v.m. de kwaliteit.
Er bestaat de Android store, er is heel wat apparatuur die niet automatisch kan downloaden omdat ze geen officiƫle licentie hebben, bij de normaal aangeschafte en dus duurdere toestellen is dat in Nederland wel het geval.
Bij de namaak telefoons die niet op een Nederlands adres verkocht worden, zou ik zelf oppassen.
Het zou best mogelijk zijn dat het wel kan, maar vraag de verkoper eens voor de gein of hij dat wilt uitleggen hoe dat moet of laat het hem doen, want als die dat niet doet, dan is weet je meteen hoe laat het is.
Misschien kan je hier een link naar het aangeboden toestel plaatsen, dan kunnen we met z'n allen even kijken wat de verkoper je echt wil verkopen. Mocht je het toestel al gekocht hebben, dan is de link alsnog handig, want zonder duidelijke omschrijving van merk en type, kunnen weinig mensen hier wat mee.
Ik denk zelf dat je er rekening mee moet houden dat het niet kan, maar ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik nog nooit met Android software heb gewerkt Ik wil er wel een keer kennis mee maken, maar dat is op dit moment niet het geval.