[TK] Apple iPhone 4S 16GB wit, nieuw.

Gepost op 23/01/12 om 03:52 uur
Marly
Ga binnenkort een van mijn beide Vodafone abo's verlengen en heb vanwege de data-bundel en -snelheid voor een iPhone Smart gekozen.
De iPhone 4S, die ik hierbij (met bijbetaling) ontvang heb ik echter niet nodig, heb pas geleden een nieuwe HTC Radar gekocht.

De iPhone zal dus meteen, nadat ik hem ontvangen heb, verkocht worden, nieuw en ongebruikt in originele doos. Simlockvrij uiteraard en met aankoopbewijs.

Met deze advertentie wil ik mede-TV'ers, die mogelijk interesse hebben, de eerste kans geven, zodra ik het toestel daadwerkelijk in handen heb, plaats ik advertenties op Marktplaats, Tweakers, Esato en 't prikbord in de supermarkt

Toestel kan afgehaald worden in Sittard, versturen na vooruitbetaling kan ook, maar dan alleen naar mensen, die ik van het forum "ken", die hier dus al jaren actief zijn.
Eventuele kosten voor verzekerd verzenden zijn, zoals gebruikelijk, voor de koper.

Prijs: 540,- euro

Reacties graag in eerste instantie hier in het topic, mocht er interesse zijn, zet ik mijn emailadres wel tijdelijk op "zichtbaar".
Gepost op 23/01/12 om 10:33 uur
Grappig, dat ding kost nieuw in hk 500 euro. Heb daar pas nog een 64gb gehaald.
Gepost op 23/01/12 om 12:47 uur
@mobiemo Ik doe mijn naam eer aan want ik weet niet wat hk betekent. Hongkong?
Gepost op 23/01/12 om 18:26 uur
blabla
Neemt niet weg dat 540 euro een mooie prijs is voor dat toestel.
Gepost op 23/01/12 om 23:05 uur
Marly
Hoe dan ook, mijn exemplaar is in ieder geval niet uit Hongkong, maar origineel nederlands en dus met garantie.
Gepost op 24/01/12 om 19:51 uur
ik bied 370 incl
Gepost op 24/01/12 om 20:01 uur
dreumes
Quote:
ik bied 370 incl

Je maakt een rekenfout. De helft van 540 euro is ...
Gepost op 24/01/12 om 22:43 uur
Marly
Topic kan gesloten worden, foon is inmiddels verkocht via Tweakers voor 550,- euro

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone