Ga binnenkort een van mijn beide Vodafone abo's verlengen en heb vanwege de data-bundel en -snelheid voor een iPhone Smart gekozen.
De iPhone 4S, die ik hierbij (met bijbetaling) ontvang heb ik echter niet nodig, heb pas geleden een nieuwe HTC Radar gekocht.
De iPhone zal dus meteen, nadat ik hem ontvangen heb, verkocht worden, nieuw en ongebruikt in originele doos. Simlockvrij uiteraard en met aankoopbewijs.
Met deze advertentie wil ik mede-TV'ers, die mogelijk interesse hebben, de eerste kans geven, zodra ik het toestel daadwerkelijk in handen heb, plaats ik advertenties op Marktplaats, Tweakers, Esato en 't prikbord in de supermarkt
Toestel kan afgehaald worden in Sittard, versturen na vooruitbetaling kan ook, maar dan alleen naar mensen, die ik van het forum "ken", die hier dus al jaren actief zijn.
Eventuele kosten voor verzekerd verzenden zijn, zoals gebruikelijk, voor de koper.
Prijs: 540,- euro
Reacties graag in eerste instantie hier in het topic, mocht er interesse zijn, zet ik mijn emailadres wel tijdelijk op "zichtbaar".