Quote:
Ik heb een T-Mobile prepaid telefoontje gekocht, met (volgens Phonehouse) 15 euro gratis beltegoed. Phonehouse vond dat ze hem verplicht al moesten activeren en registreren, waarna er 4,65 euro beltegoed op staat ('t meisje was blijkbaar al druk aan het bellen)...
Quote:
Het is mij ook opgevallen dat ze bij thePhonehouse eerst naar een of ander 033 nummer bellen, dat doen ze volgens mij om hun eigen bonus van thePhonehouse binnen te krijgen.
Daarom gaat er ook een tik van je beltegoed af, 1244 zou dus niet afdoende zijn.
Maar ach die 35 cent maakt toch niet zoveel uit?
Quote:
Dan moet je waarschijnlijk naar je cookies kijken (een cookie toestaan).
Quote:
The word "party" refers to the domain as specified in cookie; the website that is placing the cookie. So, for example, if you visit www.widgets.com and the domain of the cookie placed on your computer is www.widgets.com, then this is a first-party cookie. If, however, you visit www.widgets.com and the cookie placed on your computer says www.stats-for-free.com, then this is a third-party cookie.
Quote:
Graag gedaan Remco, de cookies kan je meestal handmatig verwijderen als je uitgelogd bent.
Quote:
Hoop dat je snel het beltegoed ontvangt, duurde bij mij een paar dagen als ik het mij goed herinner.
Quote:
Over dat The Phone House telkens een smsje stuurt is omdat ze een onafhankelijke telecom winkel zijn (de enigste van Nederland). Ze zijn dus verplicht om dat smsje te sturen of te bellen. Als de Phone House een prepaid toestel verkoopt met een simkaartje kunnen de providers niet zien ofdat er wel een simkaartje bij verkocht is. Daarom sturen ze een smsje of bellen ze. Anders krijgen ze een probleem met The Phone House.