Lycamobile geeft 100 gratis belminuten naar vaste nummers

Gepost op 29/01/12 om 11:53 uur
Heb je een Lycamobile simkaart met beltgeoged erop(je hoeft voor deze actie niet opnieuw op te waarderen) dan heb je tm. 31 januari 100 gratis belminuten naar vast. deze sms kreeg ik gisteren.
Gepost op 30/01/12 om 08:59 uur
Overigens doen ze deze actie bij Lyca zo effectief dat een gerenomeerde provider er nog een voorbeeld an kan nemen. Na elk gesprek krijg ik de melding: "this call was absolutely free. you have ... minutes remaining". Die optie zou ook zeer ideaal zijn bij abonnementen met bundels, al kopn je het maar simpelweg oproepen met een *101* ofzo.
Gepost op 30/01/12 om 09:20 uur
Quote:
Overigens doen ze deze actie bij Lyca zo effectief dat een gerenomeerde provider er nog een voorbeeld an kan nemen. Na elk gesprek krijg ik de melding: "this call was absolutely free. you have ... minutes remaining". Die optie zou ook zeer ideaal zijn bij abonnementen met bundels, al kopn je het maar simpelweg oproepen met een *101* ofzo.

Hiervoor moet de andere partij dus eerder ophangen neem ik aan?

Het is inderdaad zeer klantonvriendelijk dat geen enkel telefoonabonnement eenvoudig de mogelijkheid biedt om de resterende bundel in te zien. Vodafone bijvoorbeeld doet het alleen online, tot een paar dagen terug, en een paar dagen per maand werkt het niet.
Gepost op 30/01/12 om 11:58 uur
@remcoleiden: Nee het is geen gesproken bericht. zodra je de verbinding verbreekt(het maakt dus niet uit welk van de 2 partien dat doet) komt er een bericht op je scherm met de bovengenoemde tekst, eigenlijk net als wanneer je bijvoorbeeld je beltegoed opvraagt alleen in dit geval automatisch na het gesprek. Zou dus inderdaad heel netjes zij als andere providers zoiets ook konden. Het is wel apart dat juist Lyca(waar vaak nogal veel twijfel bij bestaat door vage telkens veranderende voorwaarden) hierin het voorbeeld moet geven.
Gepost op 30/01/12 om 12:05 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
rekenen ze ook geen starttik bij deze gratis minuten? Dan is het helemaal mooi wat mij betreft.

Ik vind Lyca de beste prepaid provider, zeker met die gratis 300mb elke maand.
Zelf heb ik genoeg (bijna) gratis beltegoed bij andere providers (Trendcall, Citytel, T-Mobile) maar anders zou ik zeker met Lyca bellen.

De mensen die zeggen dat ze beltegoed stelen enzo, komen op mij meestal wat chaotisch over en ik denk dan ook dat die mensen niet weten hoeveel ze bellen of niet kunnen rekenen.
Gepost op 30/01/12 om 14:08 uur
inderdaad geen starttik.
Gepost op 04/02/12 om 16:23 uur
Moderator
Windstorm
Actie geldt opnieuw nu tot 15.02.2012.
Nu staat er ook in de sms vermeld geen starttarief!

Weer een pluspunt voor Lyca
Gepost op 04/02/12 om 17:15 uur
bcool
Quote:
Heb je een Lycamobile simkaart met beltgeoged erop(je hoeft voor deze actie niet opnieuw op te waarderen) dan heb je tm. 31 januari 100 gratis belminuten naar vast. deze sms kreeg ik gisteren.

Geld deze actie alleen als je het bewuste smsje hebt gekregen?
Gepost op 04/02/12 om 17:27 uur
Moderator
Windstorm
Het staat ook op de site, geldt denk ik voor iedereen, die ooit heeft opgewaardeerd.
http://www.lycamobile.nl/offers.aspx?lang=NL
Gepost op 07/02/12 om 23:29 uur
bcool
Weet iemand toevallig OF en HOE je voicemail kunt uitzetten bij Lycamobile? Ik kan niks ontdekken op hun site en ook niks op google.
Gepost op 08/02/12 om 11:41 uur
3210
Als m'n geheugen me niet in de steek laat dan was het volgens mij ##002# (zend) om je voicemail uit te schakelen.
En anders even Klantenservice bellen: 020 754 3030.

(kan 't op dit moment zelf niet uit testen ivm. ontbreken van Lyca sim)

Gepost op 14/02/12 om 07:09 uur
Vroeger op school heb ik rekenen geleerd maaar ik geloof dat ik of niet goed heb opgelet, of dat de ons aangeleerde regels niet kloppen. vandaar dat ik dit toch even meld. ik had van mijn 100 gratis minuten nog 65 minuten over. ik dacht dat als ik 2 minuten zou bellen er dan nog 63 over zouden blijven zo leerde ik dat vroeger op school. maar blijkbaar klopt dat niet want het aantal overgebleven minuten was 163. daarna voor de grap nog even een kort telefoongesprek opgezet en jawel 162. dus mochtern hiier docenten op het forum zitten weet dan dat 65-2 163 is en niet 63 zoals altijd werd aangenomen.
Gepost op 23/02/12 om 12:50 uur
Moderator
Windstorm
De afgelopen maand hebben ze elke week 100 gratis minuten naar vast in de EU toegekend, zonder starttarief
Wie weet wordt de actie ook nog verlengt in Maart.

Ik vind het wel een leuke actie, gratis bellen naar vaste nummers, is toch mooi meegenomen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone