Quote:
Inmiddels foto's ontvangen, staan nu ook op Marktplaats.
Het gaat dus om een X=Gps S500A.
Quote:
en meld afslagen altijd eerder dan de tomtom
Quote:
@bcool: Weet niet of je identiek dezelgfde supplier hebt gevonden waarvan ik ze heb maar je inkooppri sklopt wel ongeveer. Overigens is de 50 euro bij mij ook inclusief verzendkosten. ik heb er 10 ingekocht omdat ik dacht dat de Nederlandse markt wel goedkope navigatiesystemen met lifetime update zou willen. IN een winkel kost dat al snel het dubbele of meer.(en moet je de updates of een update-abonnemen terbij kopen). Als je hem bij mij koopt kan je je garantiekwesties bij mij leggen in plaats van moeilijk doen naar hong kong(wat ik dan natuurlijk wel zal moeten doen maar dat is het sicico van verkopen), ik heb ze eerrst duurder op marktplaats gehad maar dat verkocht niet. 50 is wel echt m'n minimumprijs ik geloof dat ik 2 euro wintst per stuk maak na verzending, dat is toch niet teveel? Voordeel van deze gps blijft daqt hij beter presteert dan gangbare tomtom toestellen (ik heb ze naast elkaar in een auto gehangen en toen met iemand een ritje gemaakt). volgens mij is dit systeem alleen bedoeld voor de auto
verder worden de updates aangeboden via een site van de fabriekant, gewoon als normale download niet via torrent of filesharing. je krijgt een persoonlijke logincode om in te loggen bij het systeem. Ik hoop dat een en ander nu duideljker is. ik verkoop al jaren niet meer op marktplaats(denk in 2006 voor het laatst). Toen verkocht ik laptops zonder foto met specificaties gewoon voor 400 euro binnen een dag maar merk dat het tegenwoordig moeilijker is. door veeel oplichting fdenk ik.
Niks mis met wat geld bijverdienen. Idd is het tegenwoordig goed uitkijken waar je wat koopt want overal zijn mensen actief die je graag van je geld afhelpen zonder daarvoor wat te leveren. Gelukkig ben ik in al die jaren dat ik nu online shop er maar 1 keer ingestonken. En dat nog niet eens voor electronica of telecomunicatie maar uitgerekend voor anti-vlooienmiddel voor mijn kat!
Ik had ook niet de illusie dat ik verschoond van oplichting zou blijven maar mijn gezonde wantrouwen liet het dus ff afweten toen het maar om dierenbenodigdheden ging... Terwijl ik, als ik even had gegoogled, had kunnen weten dat die zaak niet pluis was. Dus lesje geleerd: oplichters zijn tegenwoordig overal actief! Niet alleen bij blingbling en electronica. Dat maakt het dus idd voor jou ook moeilijker om je spul te verkopen. Je moet als verkoper tegenwoordig heel duidelijk en transparant zijn en daarnaast ook nog een concurerende prijs bieden want anders gaan mensen toch googlen of het ergens anders goedkoper kan. Ik wens je veel succes met de verkoop van die dingen. Ik pas omdat ik nog een goedwerkende TomTom bezit en mijn smartphone heeft ook tegenwoordig gratis navigatie. Ik kom dus wel waar ik zijn wil 
Quote:
@Casper Het besturingssysteem is Windows CE; Igo is de navigatiesoftware. Door de oplaadbare batterij kun je hem vast wel lopend/fietsend gebruiken maar echt gemaakt voor lopen/fietsen is hij vast niet. De kaarten zijn daar meestal niet gedailleerd genoeg voor.
Maar het besturingssysteem is dus Windows CE en daardoor kun je er ook andere (navigatie)software op zetten. Op het internet is genoeg te vinden, maar dan moet je wel een beetje handig zijn.