lux navigatiesystrem voor 50 euro

Gepost op 12/02/12 om 12:15 uur
Ik heb e-mail wisseling, maar nog geen duidelijke antwoorden op mijn vragen gekregen.

Ik wacht vandaag nog op een e-mail, hopelijk dat ik daar duidelijkheid op krijg, want het is best een pittig berichtje met vraag om uitleg.

Mocht ik overgaan tot koop, dan zal ik hier verslag doen, dan is het meteen helder.
Gepost op 12/02/12 om 18:59 uur
Inmiddels foto's ontvangen, staan nu ook op Marktplaats.
Het gaat dus om een X=Gps S500A.
Gepost op 12/02/12 om 23:22 uur
bcool
Quote:
Inmiddels foto's ontvangen, staan nu ook op Marktplaats.
Het gaat dus om een X=Gps S500A.

Dan is 50 euro geen concurrerende prijs. Hier is hij te koop voor 63,95 USD (=48,49 EUR bij de huidige koers) inclusief gratis verzending.
Gepost op 13/02/12 om 08:58 uur
@bcool: Weet niet of je identiek dezelgfde supplier hebt gevonden waarvan ik ze heb maar je inkooppri sklopt wel ongeveer. Overigens is de 50 euro bij mij ook inclusief verzendkosten. ik heb er 10 ingekocht omdat ik dacht dat de Nederlandse markt wel goedkope navigatiesystemen met lifetime update zou willen. IN een winkel kost dat al snel het dubbele of meer.(en moet je de updates of een update-abonnemen terbij kopen). Als je hem bij mij koopt kan je je garantiekwesties bij mij leggen in plaats van moeilijk doen naar hong kong(wat ik dan natuurlijk wel zal moeten doen maar dat is het sicico van verkopen), ik heb ze eerrst duurder op marktplaats gehad maar dat verkocht niet. 50 is wel echt m'n minimumprijs ik geloof dat ik 2 euro wintst per stuk maak na verzending, dat is toch niet teveel? Voordeel van deze gps blijft daqt hij beter presteert dan gangbare tomtom toestellen (ik heb ze naast elkaar in een auto gehangen en toen met iemand een ritje gemaakt). volgens mij is dit systeem alleen bedoeld voor de auto
verder worden de updates aangeboden via een site van de fabriekant, gewoon als normale download niet via torrent of filesharing. je krijgt een persoonlijke logincode om in te loggen bij het systeem. Ik hoop dat een en ander nu duideljker is. ik verkoop al jaren niet meer op marktplaats(denk in 2006 voor het laatst). Toen verkocht ik laptops zonder foto met specificaties gewoon voor 400 euro binnen een dag maar merk dat het tegenwoordig moeilijker is. door veeel oplichting fdenk ik.
Gepost op 13/02/12 om 09:04 uur
Raar verhaal!
Quote:
en meld afslagen altijd eerder dan de tomtom

En dit ook... Afslagen eerder melden heeft helemaal geen zin, je kan het ook een week vantevoren doen, de kracht zit juist om het op het goede moment te doen.
Verder: geen foto, geen specs, geen type... Hoe naief moet je zijn om daar geld voor te gaan doneren...
Gepost op 13/02/12 om 09:26 uur
bcool
Bedank
Quote:
@bcool: Weet niet of je identiek dezelgfde supplier hebt gevonden waarvan ik ze heb maar je inkooppri sklopt wel ongeveer. Overigens is de 50 euro bij mij ook inclusief verzendkosten. ik heb er 10 ingekocht omdat ik dacht dat de Nederlandse markt wel goedkope navigatiesystemen met lifetime update zou willen. IN een winkel kost dat al snel het dubbele of meer.(en moet je de updates of een update-abonnemen terbij kopen). Als je hem bij mij koopt kan je je garantiekwesties bij mij leggen in plaats van moeilijk doen naar hong kong(wat ik dan natuurlijk wel zal moeten doen maar dat is het sicico van verkopen), ik heb ze eerrst duurder op marktplaats gehad maar dat verkocht niet. 50 is wel echt m'n minimumprijs ik geloof dat ik 2 euro wintst per stuk maak na verzending, dat is toch niet teveel? Voordeel van deze gps blijft daqt hij beter presteert dan gangbare tomtom toestellen (ik heb ze naast elkaar in een auto gehangen en toen met iemand een ritje gemaakt). volgens mij is dit systeem alleen bedoeld voor de auto
verder worden de updates aangeboden via een site van de fabriekant, gewoon als normale download niet via torrent of filesharing. je krijgt een persoonlijke logincode om in te loggen bij het systeem. Ik hoop dat een en ander nu duideljker is. ik verkoop al jaren niet meer op marktplaats(denk in 2006 voor het laatst). Toen verkocht ik laptops zonder foto met specificaties gewoon voor 400 euro binnen een dag maar merk dat het tegenwoordig moeilijker is. door veeel oplichting fdenk ik.

Ok, dsterk, ik twijfelde ook niet echt aan je goedertrouw want een oplichter zou het wel wat beter aangepakt hebben hier Niks mis met wat geld bijverdienen. Idd is het tegenwoordig goed uitkijken waar je wat koopt want overal zijn mensen actief die je graag van je geld afhelpen zonder daarvoor wat te leveren. Gelukkig ben ik in al die jaren dat ik nu online shop er maar 1 keer ingestonken. En dat nog niet eens voor electronica of telecomunicatie maar uitgerekend voor anti-vlooienmiddel voor mijn kat! Ik had ook niet de illusie dat ik verschoond van oplichting zou blijven maar mijn gezonde wantrouwen liet het dus ff afweten toen het maar om dierenbenodigdheden ging... Terwijl ik, als ik even had gegoogled, had kunnen weten dat die zaak niet pluis was. Dus lesje geleerd: oplichters zijn tegenwoordig overal actief! Niet alleen bij blingbling en electronica. Dat maakt het dus idd voor jou ook moeilijker om je spul te verkopen. Je moet als verkoper tegenwoordig heel duidelijk en transparant zijn en daarnaast ook nog een concurerende prijs bieden want anders gaan mensen toch googlen of het ergens anders goedkoper kan. Ik wens je veel succes met de verkoop van die dingen. Ik pas omdat ik nog een goedwerkende TomTom bezit en mijn smartphone heeft ook tegenwoordig gratis navigatie. Ik kom dus wel waar ik zijn wil
Gepost op 13/02/12 om 09:34 uur
@bcool :
je moet wel de goed link plaatsen. Wat Dirk aanbied is de 5 inch S500A , die kost
72,95 dollar =55,31 euro dus daar duurder, met de kans dat ie onderweg ergens kwijt raakt, of door de douane onderschept wordt en je dus nog eens een keer invoerrechten kan betalen. Dan zou ik hem toch liever bij Dirk bestellen !
Maar het verhaal wat er nu staat, komt wel duidelijker over dan de allereerste post.
Gepost op 13/02/12 om 10:00 uur
@dsterk,

Duidelijk verhaal, maar ik heb nog geen antwoord op de volgende vragen:

Kan het apparaat ook als voetganger en fietser gebruikt worden? Ik heb geen auto, dus voor mij is het belangrijk dat er fiets en loop navigatie in staat, het liefst dus met straat namen, zit dat er ook op?

Kan ik het navigatie systeem ook thuis opladen met een adapter via het stopcontact, of werkt het opladen ook via een USB aansluiting?

Hoe lang kan de batterij het volhouden zonder voeding via een aansluiting?

Zit er een speaker op zodat je het geluid direct kan horen, kan dat alleen via een hoofdtelefoon, of werkt het alleen i.c.m. de autoradio?

Omdat ik mij anders vervoer dan met de auto, zijn dat belangrijke vragen voor mij.
Gepost op 13/02/12 om 10:04 uur
@dsterk Eindelijk heb je hier wat uitleg gegeven. Ja iedereen is wat op zijn hoede, maar ik koop veel op internet en nog nooit opgelicht (maar kan best een keer gebeuren). Maar je deed ook wel heel weinig moeite vertrouwen te scheppen. Geen type geen uitleg geen foto.

Wat de prijs betreft die is gewoon goed. Nu de foto's er zijn heb ik wat kunnen googelen.

Inmiddels via de mail tot een deal gekomen. Laat hier weten wat er van komt
Gepost op 13/02/12 om 10:16 uur
op ebay 50 dollar vrienden
ik den dat ts been fokker is
Gepost op 13/02/12 om 13:24 uur
Ik ben al eens bijna flink opgelicht voor een dikke 1000 euro, maar door snel handelen met de bank, is de rekening met eendaags incasso die door de bank was afgegeven, geblokkeerd. Ik was niet de enige, maar minstens 400 mensen, de Telegraaf en Randstad, want het was zeer professioneel opgezet.

Ook wel eens met een klein bedrag, half leveren en niet meer op e-mail reageren, dan wordt je erg voorzichtig.

Nu er meer informatie staat, is dat wel zo prettig, maar voor mij nog niet helemaal duidelijk.

Op een hoop apparatuur zit nog maar weinig winstmarges, want alleen als je zeer groot in kan kopen of een heel groot bedrijf bent, dan kan je een behoorlijke boterham er aan verdienen.

Ik wacht nog even op het antwoord van mijn vragen af, of anders de bevindingen van pvdh.
Gepost op 13/02/12 om 13:30 uur
@remcoleiden: Ik vind het jammer dat mensen zo bij voorbaat negatiefr reageren alsof een bericht alleen maar zo gelezen word zodat je zaken die als positief worden beschreven misschien als minputn kan uitleggen. Ik bedoel te zeggen dat de gps navigator die ik verkoop voor de bestuurder prettiger qua tijd de aanwijzingen gaf als de tomtom. de tomtom gaf de melding "hir rechtsaf"net iets later als degene die ik verkoop en voor de bestuurder was het momet dat die van mij de melding gaf prettiger. vervolgens bij expres verkeerd rijden gaf mij systeem eerder aan dat we verkeerd reden dan de tomotm waardoor we de melding over 10 meter naar links konden krijgen(we reden ihn een 30 km gebied) en die afslag nog konden nemen. de tomtom kwam hiermee niet voor de afslag en reip daarna voornamelijk omkeren alstublief. Ik bedoelde met de gedane test dus aan te geven dat deze gpsnavigator preciezer wekrt dan de tomtom, niet dat ij kilometers van te voren Hier rechts begint te roepen.
@casper: Het systeem draait op een navigatieplatform wat Igo Amigo heet. voor zover ik weet is voetganger te selecteren maar hoe dat werkt daar heb ik geen enkele ervaring mee. Ja het apparaat heeft een eigen speaker, aansluiten van een hoofdtelefoon kan wel maar hoeft dus niet(overigesn gewoon een gangbare 3,5mm aansluiting). Meegeleverd worden een oplader voor in de auto, een bevestigingssysteem voor op het raam van de auto, een datakabel en een thuislader voor een gewoon stopcontact. voor zover ik weet kan je hyem als voetganger gebruiken maar ben er dus niet zeker van, misschien iemand met Igo Amigo ervaringen? de accu gaat ongeveer 4 uur mee.
Gepost op 13/02/12 om 14:05 uur
Dat besturingssysteem ken ik niet, maar daar hoeft niets mis mee te zijn.

Naast lopen fiets ik ook veel, ik weet niet of er voet en fietspaden in staan.

Misschien moet ik anders even wachten op pvdh, dan weet ik of ik er wat aan heb.

Overigens niet rot bedoeld, ik moet helaas als Wajonger goed op mijn centen letten, juist nu.

Dit is ook 1 van de redenen dat ik erg voorzichtig ben met diverse aanschaffen.
Gepost op 13/02/12 om 14:18 uur
@Casper Het besturingssysteem is Windows CE; Igo is de navigatiesoftware. Door de oplaadbare batterij kun je hem vast wel lopend/fietsend gebruiken maar echt gemaakt voor lopen/fietsen is hij vast niet. De kaarten zijn daar meestal niet gedailleerd genoeg voor.
Maar het besturingssysteem is dus Windows CE en daardoor kun je er ook andere (navigatie)software op zetten. Op het internet is genoeg te vinden, maar dan moet je wel een beetje handig zijn.
Gepost op 13/02/12 om 14:39 uur
Quote:
@Casper Het besturingssysteem is Windows CE; Igo is de navigatiesoftware. Door de oplaadbare batterij kun je hem vast wel lopend/fietsend gebruiken maar echt gemaakt voor lopen/fietsen is hij vast niet. De kaarten zijn daar meestal niet gedailleerd genoeg voor.
Maar het besturingssysteem is dus Windows CE en daardoor kun je er ook andere (navigatie)software op zetten. Op het internet is genoeg te vinden, maar dan moet je wel een beetje handig zijn.

Oké, dat is duidelijk.

Wil je hem op een voet en fietspad testen, al is het maar een klein stukje, dus niet langs de weg?

Ik ben (nog) niet handig met alternatieve software, maar al doende leert men.

Ervaren mensen zijn er genoeg, maar niet iedereen is makkelijk te begrijpen.

Probleem bij alternatieve software is dat je dan de update's kan vergeten, of zijn daar ook mogelijkheden voor?
Gepost op 14/02/12 om 10:29 uur
Duiken weer een aantal vragen in mij op::

Kan het apparaat het aantal km bepalen?

Kan het apparaat het nog te gaan aantal km bepalen?

Kan het apparaat de tijdstip van aankomst inschatten?

Kan het apparaat de nog te lopen / fietsen tijd onderweg berekenen?

Ik ken de navigatie systeem niet, dus als iemand het mij kan vertellen, graag.
Gepost op 15/02/12 om 13:35 uur
Wat heen en weer gemaild met de aanbieder en een besteld. Moet zeggen valt heel niet tegen. Kwam keurig verpakt aan. Is dus een (Chinees) Windows CE systeempje. Groot helder scherm, prima gps ontvangst, heel vlot werkend, de navigatiesoftware is het bekende Igo. Kaarten van heel europa, nederlands gesproken. Je krijgt een inlog waar je steeds de nieuwste kaarten kunt downloaden, zelfs van zo'n beetje de hele wereld. Het apparaat zit wel vol met de kaarten van Europa maar er kan een geheugenkaartje in.
Doordat het om standaard Windows CE gaat is er veel meer mogelijk (ook andere navigatiesoftware of bv mp3 en mp4) voor de handigen onder ons. Er is om Windows CE een schil gebouwd voor de makkelijke bediening als navigator, maar die schil kun je uitzetten en komt dan in een standaard Windows CE

Gepost op 15/02/12 om 13:41 uur
@Casper Heb vandaag getest op de fiets, maar fietspaden kent hij niet. Hij is niet waterdicht en ik weet niet hoe lang de batterij meegaat. Zoals gezegd het is een standaard Windows CE dus, als je handig bent, kun je er een wel voor de fiets te gebruiken systeem opzetten.
Gepost op 15/02/12 om 13:55 uur
Heel erg bedankt voor je positieve recentie. als er mensen naar aanleiding hiervan alsnog willen bestellen gebruik dan het mailadres in mijn profiel.
Gepost op 01/03/12 om 16:44 uur
voor de mensen die dit systeem hebben aangeschaft, er zijn via de website weer nieuwe updates beschikbaar die je met je logincoce kunt downloaden, de kaarten zij weel volledig up to date. Voor iedereen die belangstelling heeft dit systeem is bij mij nogsteeds te krijgen voor 50 euro. uiteraard wordt het geleverd met de nieuwste kaart-update.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone