lux navigatiesystrem voor 50 euro

Gepost op 11/02/12 om 08:38 uur
Dit zeer snelle en heel dunne navigatiesysteem heeft de volgende opties en kost maar 50 euro(nog 8 beschikbaar):
gelijktijdig meerddere routes berekenen voor een snel alternatief bij bijvoorbeeld agesloten wegen, 3d-weergabve, duidelijke Nederlandse stemmen, Zeer snele signaalbepaling (0,2 sec), gratis lifetime-updates, mp3speler, fm tranmitter om uw muziek in de auto te horen. nu slechts 50 euro.
Gepost op 11/02/12 om 09:38 uur
bcool
link?
Gepost op 11/02/12 om 10:06 uur
gewoon tekoop bij mij, mail maar naar mailadres in mij profiel als je hem wilt.
Gepost op 11/02/12 om 10:48 uur
Heb je wat meer info?

Is het software of een standalone apparaat?

Indien hardware, wat is de grote van het scherm en is het een touchscreen scherm?

Kan ik betalen per Paypal als het opgestuurd moet worden?

Waar af te halen?
Gepost op 11/02/12 om 12:14 uur
Kan best een interessante aanbieding zijn, maar de info is wel erg summier. Typenummer? Foto?
Gepost op 11/02/12 om 12:42 uur
Quote:
Kan best een interessante aanbieding zijn, maar de info is wel erg summier. Typenummer? Foto?

Daar zit ik dus ook mee, maar heb ook per e-mail nog geen antwoord gehad.

Signaalbepaling in 0,2 seconden is wel heel erg snel, dan denk ik eerder aan data verkeer.

Is de aanbieding ook nieuw?
Gepost op 11/02/12 om 14:03 uur
Prachtige fouten in zowel de titel als in je post.

Maakt je advertentie zoveel geloofwaardiger.
Gepost op 11/02/12 om 14:08 uur
Quote:
Prachtige fouten in zowel de titel als in je post.

Maakt je advertentie zoveel geloofwaardiger.

Fouten maken we allemaal, maar ik kijk ook naar de postgeschiedenis.

Geloofwaardig, tja, in 0,2 seconden een fix met de sat hebben, ik vindt het inderdaad knap, vandaar ophalen mogelijk?

Als ik het zo lees, lijkt het op Chinese namaak wat op de Beverwijkse bazaar vandaan zou kunnen komen.

Ik ben die naam ook al op Ebay tegen gekomen, 40 maal verkocht, maar geen feetback van de kopers.

Misschien ben ik wat voorbarig, maar nog steeds geen reactie gehad.

Is het account niet gehackt?
Gepost op 11/02/12 om 14:56 uur
dreumes
Quote:
Misschien ben ik wat voorbarig, maar nog steeds geen reactie gehad.

Zou het kunnen zijn dat topic starter aan het glijden is op zijn dunne ijzertjes en pas vanavond reageert?
Gepost op 11/02/12 om 14:59 uur
Sorry, ik ben ook weleens weg vandaar late reactie. het is hardware, met een 5-inch scherm. de fixs is idd zeer snel als je met een tomtom ernaast navigeert merk je dat continu, dit systeem constateert verkeerd rijden eerder en meld afslagen altijd eerder dan de tomtom(zelf getest). foto heb ik niet omdat ik blind ben, kan deze ook niet direct maken. betalen via paypal kan wel maar prefereer toch bankrekening. verzendkosten zij inclusief. dit is geen naamaak(met oude versies trage en onstabiele rommel die heb ik ook vaak genoeg gezien).
Gepost op 11/02/12 om 15:14 uur
Waar is het op te halen en werkt het apparaat ook voor fietsers en wandellaars?

Blijft toch bij mij de vraag opkomen, blind, maar toch gezien hebben, hoe moet ik mij dat voorstellen?
Gepost op 11/02/12 om 15:24 uur
Nou, ik blijf het allemaal (te) vaag vinden... Géén plaatje, type, uitleg. Ik ben wel geinteresseerd in een navigatiesysteem maar zo kun je echt niet verwachten dat mensen 50 euro gaan opsturen!

Gepost op 11/02/12 om 15:40 uur
Quote:
Nou, ik blijf het allemaal (te) vaag vinden... Géén plaatje, type, uitleg. Ik ben wel geinteresseerd in een navigatiesysteem maar zo kun je echt niet verwachten dat mensen 50 euro gaan opsturen!

Zo zit ik dus ook, inmiddels wel antwoord gehad, maar geen afhaal adres.

Ik ben bang dat dit een advertentie gaat worden van, te mooi om waar te zijn.

Speel open kaart, dan wil ik best kijken of ik het voordeel van de twijfel kan wegnemen.
Gepost op 11/02/12 om 16:52 uur
bcool
Zou het zoiets kunnen zijn? Ik ben ook wel geinteresseerd maar zonder nadere uitleg ga ik niks kopen. Ik ben al net voor de eerste keer in mijn leven opgelicht op internet (notabene voor anti-vlooienmiddel voor mijn kat! Was 32 euro totaal.) Lesje geleerd! Ik ben niet van plan die fout te herhalen
Gepost op 11/02/12 om 17:21 uur
blabla
Gezien geen merk en type genoemd wordt zal het apparaat elders wel goedkoper dan 50 euro zijn.
Gepost op 11/02/12 om 18:13 uur
Ten eerste gebruik ik "zien" gewoon. Op marktplaatst staat nu ook een advertentie met foto(is voor me geplaatst). zoei op zeer snel dun navigatiesysteem, dan vind je hem.
Gepost op 11/02/12 om 18:24 uur
Zie de advertentie wel : http://link.marktplaats.nl/529992213
Maar staat nog geen foto bij.
Hoe zit het met die update ? moet je die ergens van een torrent site downloaden of zo ? als het geen merk is, zal er ook wel geen officiële ondersteuning voor plaatsvinden, beetje vaag allemaal.
Gepost op 11/02/12 om 23:51 uur
Quote:
Gezien geen merk en type genoemd wordt zal het apparaat elders wel goedkoper dan 50 euro zijn.

Ach, 50 euro of iets minder, maar ik weet nog steeds niet of ik het op de fiets en lopend kan gebruiken, want de meeste navigatie systemen werken enkel voor motorisch verkeer die op de snelweg mag komen, daar heb ik niets aan.

Life-time update staat ook niet bij die advertentie, maar wat ik het gekke vindt, alleen Tomtom en Germin werken volgens de echte route kaarten. Tomtom voor enkel een jaar, bij Germin wisselend, bij de één wel, maar bij de meeste niet.

Ik denk dat het Chinese namaak is, die plukken Life Time van Germin tot daar een stokje voor gestoken wordt.

Of iemand blind is of niet, dat doet niet ter zake. Wel moet de aanbieding gewoon volledig duidelijk zijn, anders krijg je een topic zoals deze waar niemand vrolijk van wordt.

De foto op het internet staat er ook nog steeds niet, zo moeilijk moet dat met een beetje hulp toch niet zijn. Ik wacht de e-mail af of ik nu eens volledig duidelijkheid krijg, want anders kan ik er niets mee.
Gepost op 12/02/12 om 02:04 uur
bcool
Quote:
Zie de advertentie wel : http://link.marktplaats.nl/529992213
Maar staat nog geen foto bij.
Hoe zit het met die update ? moet je die ergens van een torrent site downloaden of zo ? als het geen merk is, zal er ook wel geen officiële ondersteuning voor plaatsvinden, beetje vaag allemaal.

1 dag actief op markplaats........... biedt ook niet echt vertrouwen..... Net een marktplaats account aangemaakt dus. Misschien handel je wel tegoedertrouw, dsterk, maar zo geef je weinig reden tot vertrouwen. Ik pas
Gepost op 12/02/12 om 10:01 uur
Daar sluit ik mij bij aan. Zoals gezegd het kan allemaal tegoedertrouw zijn, wil ik ook best van uitgaan. Maar dit is echt megavaag allemaal. Geen merk geen foto geen idee wat het eigenlijk voor een apparaat is?! Misschien komt het ook wel doordat je blind bent, maar een plaatje zou heel erg helpen, al is het niet genoeg om mij over de streep te trekken. Internet-kopen draait allemaal om vertrouwen. En dat vertrouwen ontstaat met een vlotte en leuke e-mail wisseling waarin de verkoper uitlegt wat hij precies te koop heeft, aannemelijk maakt hoe hij er aan komt en waarom hij verkoopt. Niets van dit alles hier...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone