Quote:
Gezien geen merk en type genoemd wordt zal het apparaat elders wel goedkoper dan 50 euro zijn.
Ach, 50 euro of iets minder, maar ik weet nog steeds niet of ik het op de fiets en lopend kan gebruiken, want de meeste navigatie systemen werken enkel voor motorisch verkeer die op de snelweg mag komen, daar heb ik niets aan.
Life-time update staat ook niet bij die advertentie, maar wat ik het gekke vindt, alleen Tomtom en Germin werken volgens de echte route kaarten. Tomtom voor enkel een jaar, bij Germin wisselend, bij de één wel, maar bij de meeste niet.
Ik denk dat het Chinese namaak is, die plukken Life Time van Germin tot daar een stokje voor gestoken wordt.
Of iemand blind is of niet, dat doet niet ter zake. Wel moet de aanbieding gewoon volledig duidelijk zijn, anders krijg je een topic zoals deze waar niemand vrolijk van wordt.
De foto op het internet staat er ook nog steeds niet, zo moeilijk moet dat met een beetje hulp toch niet zijn. Ik wacht de e-mail af of ik nu eens volledig duidelijkheid krijg, want anders kan ik er niets mee.