Quote:
Ondanks dat T-Mobile zegt dat je simkaart onbeperkt geldig blijft, mits je hem eens in de 6 maanden gebruikt.
Is dit veruit de minst betrouwbare Prepaid provider, i.v.m. het afsluiten van je simkaart.
Het zou beter zijn als T-Mobile een geldigheidsdatum aan het tegoed koppelt, die telkens met 6 maanden wordt verlengd, wanneer er actief gebruik wordt gemaakt van de simkaart. Dan weet naast T-Mobile ook de gebruiker waar die aan toe is.
@T-Mobile Webcare
Dnrm heeft ze simkaart weer actief gekregen, hem vragen iets op het T-Mobile Forum te plaatsen is dan ook zinloos.
mij is het helaas niet gelukt, ondanks dat is hem geactiveerd had door te bellen naar 1244, is de simkaart een paar weken daarna afgesloten.
Bij Orange was het door alleen naar 1244 te bellen mogelijk om de simkaart actief te houden, maar dat heeft T-Mobile veranderd zonder dat ik daar ooit iets van vernomen heb, pas toen ik daar naar informeerde bij T-Mobile, kwam ik daar achter.
Het werkt al een tijdje zo dat je binnen een half jaar een betaald SMS-je en / of telefoontje moet plegen.
Tip:
Zorg dat als je een telefoonnummer parkeert of zeer weinig gebruikt, dat je naar een ander telefoonnummer die je ook gebruikt een SMS-je verstuurd, dan heb je keihard bewijs in handen dat je een betaalt SMS-je verstuurd hebt. Op het moment dat het nummer uit de lucht raakt, dan heb je datum en tijd op van het opgeslagen SMS-je op de simkaart van de ge-SMS-te telefoonnummer staan, dus wis niet pas bij het volgende SMS-je.
Ik heb alleen met het overzetten van Orange prepaid naar T-mobile prepaid problemen gehad met één prepaid telefoonnummer die wel veel gebruikt werd en nog steeds wordt, 20% van de simkaarten die toen overgezet werden vielen uit de lucht omdat er iets fout in het systeem van T-Mobile zaten en die dat niet herkende. Ik heb toen 3 maal naar de T-Mobile shop geweest om mijn telefoonnummer weer in de lucht te laten komen via een nieuwe simkaart van T-Mobile zelf. Ik heb nog steeds oude werkende, maar overgezette Orange telefoonnummers in de lucht.
Het enige verschil, maar het is een verschil, is dat je een betaald SMS-je en of telefoontje in het half jaar moet plegen, mijn voorkeur gaat naar een SMS-je uit voor duidelijke registratie.