Delightmobile.nl

Gepost op 16/02/12 om 18:41 uur
In de voorwaarden wordt verwezen naar subnummers die ik in ieder geval niet heb zien staan.
artikel 3 onder a. ??
Gepost op 16/02/12 om 19:35 uur
Ik heb nogmaals gebeld met KS.
Vermeld dat het om Delight Mobile gaat.

Volgens de medewerker is het tegoed, bij zowel Delight Mobile, als bij Vectone, slechts 1 maand geldig.

Die 180 dagen betreffen het afsluiten van het netwerk als er geen handeling is verricht met de simkaart.
Gepost op 16/02/12 om 20:26 uur
blabla
Quote:
Die 180 dagen betreffen het afsluiten van het netwerk als er geen handeling is verricht met de simkaart.

Er staat dat je geen gebruik kunt maken van de dienst, uitgezonderd de klantenservice bellen. Daardoor mag je aannemen dat je wel gebruik kan maken van de dienst indien je langer dan een maand niet opwaardeert. Hoe kan je zonder tegoed immers gebruik maken van de dienst? Iets verderop wordt ook nadrukkelijk erover gesproken dat na 180 dagen een opwaardering nodig is om de blokkade ongedaan te maken.

Nu zou ik zelf toch al niet snel een euro uitgeven aan bedrijven die hun diensten zo presenteren als dit bedrijf. Zeg nou eens eerlijk: De gemiddelde Marktplaats oplichter en nepshop gebruikt nog beter (gebrekkig ) Nederlands dan de website van Mobile Mundio. Er staat geen kvk nummer op de website, de voorwaarden zijn in een mij onbekend Nederlands dialect geschreven. De mooiste tekst van deze nieuwe aanbieder staat onderaan de voorwaarden: Deze aanbieding is geldig t/m 31-12-2011.

Leuk zo'n gratis simmetje, maar als je besluit deze simkaart op te waarderen, dan moet je alles behalve klagen als 't niet naar behoren werkt. Als aan de buitenkant al zoveel prutswerk te zien is, hoe is dat binnen bij het bedrijf geregeld dan?

Tot slot: In de AV verwijzen ze je bij een geschil door naar de geschillencommissie. Ze zijn echter niet eens aangemeld bij de geschillencommissie!
Gepost op 16/02/12 om 20:52 uur
dreumes
Ik heb een simmetje besteld, maar als het tegoed maar één maand geldig is ga ik er niet eens aan beginnen. En als er nog een paar euro tegoed resteert en je waardeert alvast op met 10 euro welk tegoed wordt dan bij een volgend gesprek eerst aangesproken? Fifo of lifo? Ik begrijp nu waarom de tarieven zo laag zijn. De provider verdient genoeg aan de verloren gegane beltegoeden.
Gepost op 17/02/12 om 18:06 uur
en hoe kom ik nu op die site .
krijg telkens De server op www.delightmobile.nl doet er te lang over om te antwoorden.
Gepost op 17/02/12 om 18:30 uur
@Dombi

Ik vermoed dat dit ligt aan je Internetprovider. Dat deze de toegang tot de site tegenhoudt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Naast de site van Delightmobile.nl wil de site van Vectone bij mij ook niet laden.

Pas als ik een VPN-verbinding met mijn universiteit maak, willen beide sites laden.
Gepost op 17/02/12 om 18:59 uur
oke bedankt.
werk nu met telfort internet.
zal is vanavond is kijken als het bij ziggo wel leuk.
snap wel niet waarom,dat ze dat doen.
weer wat geleert.
Gepost op 17/02/12 om 19:11 uur
zo ik weet nu ook hoe ik op die site kom.
voor mensen die ook met telfort internet werken.
alvolgs gaan naar HideMyAss.com

Vul Deligthtmobile.nl in bij het grote invoervak en klik op "Hide My Ass!"
Gepost op 17/02/12 om 19:46 uur
blabla
Quote:
voor mensen die ook met telfort internet werken.

Bij mij werkt de website gewoon (ik heb Telfort internet).
Gepost op 17/02/12 om 21:53 uur
Website werkt niet, heb Telfort internet.
Gepost op 17/02/12 om 23:48 uur
Gypsy
Hier ook nog steeds niet gelukt op die site te komen.
Heb Tele2 (Versatel).
Gepost op 19/02/12 om 11:30 uur
ik werk hier nu met ziggo en werk het wel.
maar thuis met telfort niet.
dan stap ik op via http://hidemyass.com/
en dan Delightmobile.nl en dan werkt het wel.
ik wou wel weten als dat bij ander gebruikers ook zo is. ?
Gepost op 19/02/12 om 21:08 uur
Heb Telfort en via http://hidemyass.com/ kan ik wel op de site komen van delightmobile.
Via mobiel internet van Citytel lukt het wel met de gsm.
Gepost op 22/02/12 om 15:02 uur
dreumes
Iemand al een simmetje ontvangen?
Voor het bestelproces is de levertijd 5 werkdagen.
Na de bestelling komen er 2 werkdagen bij!
Gepost op 22/02/12 om 23:46 uur
Gypsy
Maar goed, wat moet je nou eigenlijk met zo'n sim?
Er staat niet eens beltegoed op... Dat kan béterrr!
Gepost op 23/02/12 om 07:16 uur
je hebt iets aan die simkaart als je heel goedkoop wilt bellen. er bestaat geen goedkoper prepaidaanbod.
Gepost op 23/02/12 om 12:54 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Het is idd een laag tarief per minuut, maar wel elke keer een starttik a 10ct.
Daardoor altijd nog duurder dan de goedkope sim-only's

En je kan niet bellen naar VoIP nummers waaronder Budgetphone nummers!

Die site werkt ook niet via Opera Mini, dat is ook ietwat vreemd.
Gepost op 24/02/12 om 11:19 uur
Vandaag een 4 enveloppen binnen gekregen waarbij allen te weinig porto is betaald. Post.nl verzoekt de porto kosten zelf te voldoen. 2 stuks 1 euro bijbetalen en 2 stuks 1,50 bijbetalen. Dit geeft wel weer het amateuristische niveau van Delight.nl
Gepost op 24/02/12 om 12:37 uur
H-W
Hier inderdaad hetzelfde, 1 sim besteld, 1 met 1 euro strafport ontvangen. Gelijk mijn beklag gedaan bij de klantenservice.
Gepost op 24/02/12 om 13:46 uur
u-serv
Lekker amateuristisch boel. Eerst dat formulier waar je twee keer je achternaam moet invullen, dan nog een euro strafporto. Bellen naar het buitenland is in elk geval goedkoop, dus die euro strafporto haal ik er wel uit. Maar het belooft wat als het mis gaat met opwaarderen of iets dergelijks.

Wel iets ontvangen dan de Vodafone microsim. :p Dat is al iets.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone