Delightmobile.nl

Gepost op 14/03/12 om 16:08 uur
Lukt het jullie een sms bericht te verzenden met Delight Mobile ?
Gepost op 14/03/12 om 20:46 uur
dreumes
Quote:
Lukt het jullie een sms bericht te verzenden met Delight Mobile ?

Ik kan je daarop geen antwoord geven omdat mijn sim nog niet is geactiveerd. Dat doe ik pas als ik van een gebruiker hoor dat het beltegoed een half jaar geldig is.
Gepost op 15/03/12 om 10:55 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
@Menich
Met delight en vectone lukt het niet naar vaste nummers van Budgetphone te bellen
en smsjes naar hollandsnieuwe (Teleena) en Kruidvat (6GMobile) komen niet aan.

Dit probleem speelt al een hele tijd bij Vectone (wat ook achter Delightmobile zit), maar ze lijken er niets aan te doen.
Gepost op 22/03/12 om 09:06 uur
Ik geloof dat ik de eerste ben die opwaardeert;-). hierbij mijn ervaringen.
voordelen:
- starttik die op de website wel wordt genoemd wordt niet berekent. NIet naar vast en niet naar mobiel. je betaald dus echt maar 3 cent per minuut zonder starttik. hoe het gaat met ondeerling bellen weet ik nhiet ik ken niemand met een delightsimkaart dus dat kan ik niet testen.
- het aantal minuten naar delight wat je nog over hebt wordt vermeld als je je resterende beltegoed opvraagt, wel netjes.
nadelen:
de door windstorm opgenoemde punten zij voor zover ik kan nagaan nog niet opgelost. budgetphone nummers bellen gaat nogsteeds niet. IK ken niemand met kruidvatmobiel of een teleena-sim dus dat kan ik niet testen.
- voicemail is niet gratis, kost gewoon 3 cent per minuut.
conclusie:
dit is de goedkoopste prepaidaanbieder van nederland. MObile bellen voor 3 cent per minuut is extreem goedkoop zeker zonder starttik. Het feit dat dit goedkoop bellen deels veroorzaakt wordt door een bug(de starttik staat wel op de site) en het fiet dat smsjes soms wel soms niet aankomen en je sommige nummers niet kan bellen(budgetphone) maakt deze provider slechts geschikt als simkaart erbij en niet las hoofdsim. Dat is jammer want zelfs veel abonnementen bieden duurdere tarieven aan voor bellen/sms. Internet wordt ook nog niet aangeboden. dat is ook een nadeel. Klantenservice kan niet zeggen wanneer dit wordt toegevoegd.
Gepost op 22/03/12 om 09:52 uur
dreumes
@ dsterk,

En hoeveel maanden is het opgewaardeerde beltegoed geldig?
Gepost op 22/03/12 om 10:30 uur
volgens de klantenservice is het beltegoed onbeperkt geldig zolang je de simkaart 1 keer per 6 maanden gebruikt om te bellen of smsssen. Maar een zo goedkoop aanbod heeft volgens mij vooral zin voor regelmatige bellers. Als je het alleen maar wilt om 1 keer per jaar te bellen kan je feitelijk elke kart wel nemen want wat is nou een tientje per jaar.
Gepost op 22/03/12 om 16:56 uur
Ik heb zojuist gesproken met Michael van de Klantenservice van Delight Mobile en die deelde mij mee, dat er nu overwegend Nederlands sprekende Klantenservice medewerkers zijn.

Hij vertelde mij, dat het beltegoed bij Delight Mobile onbeperkt geldig blijft, bij minimaal éénmailg gebruik van de simkaart in de 180 dagen.

De beperkte houdbaarheid van het beltegoed betreft volgens hem uitsluitend de gratis minuten (bellen van Delight naar Delight) bij opwaarderen. Die ongebruikte GRATIS minuten vervallen volgens hem WEL na 1, 2 of 4 weken.

Het hier eerder genoemde verhaal van het niet met Delight Mobile en Vectone kunnen bellen naar vaste nummers van Budgetphone en smsjes versturen naar hollandsnieuwe (Teleena) en Kruidvat (6GMobile), werd door hem bevestigd.
Hij deelde mij desgevraagd mee, dat zij er wel degelijk aan werken om dit op te lossen.

Ik heb hem gevraagd, of zij nog een soort van webcare instellen, voor met name telecomvergelijker.nl, opdat wij bij vragen dan hier direct een terugkoppeling kunnen krijgen en zij bij onjuistheden direct kunnen reageren.
Hij was hier heel belangstellend naar, hij heeft met mij meegekeken op deze site en wil dit intern bespreken.
Gepost op 23/03/12 om 10:57 uur
ik heb die Michael ook gesproken eerder op de donderdag. Hij lijkt me wel 1 vand e betere medewerkers daar. Ik heb zoiets van laten we ze een week de tijd geven, nu is er iemad die het echt heeft aangekaart de problemen waar we mee zitten. MIchael heeft beloofd mij volgende week terug te bellen hierover dus laten we zien. hij gaf wel aan dat hij dacht dat er meer op fora werd geschreven dan naar de klantenservice gebeld. misschien kunne we als volgende week odnderdag alles nog bij het oude is allemaal bellen, misschien doen ze er dan wat aan.
Gepost op 24/03/12 om 09:38 uur
http://www.elsinga.net
Ook ik heb even een gratis SIM aangevraagd, ben benieuwd of ook hier strafport bij zit...

Verder hebben wij onze vaste telefonie vrijwel geheel bij Budgetphone draaien, dus da's wel jammer. Gelukkig heb ik bij 1 van de Voipbuster klonen nog een een Voip-in nummer en nog een ongebruikt Ziggo vastnet nummer, dus gebeld wrden door dochterlief (daar is de SIM voor bedoeld) gaat wel lukken.

Alternatief voor de veel-SMS'ers is overigens AldiTalk (200 SMS voor 5,-, 4 cent per SMS buiten de bundel en 14 cpm voor bellen buiten AldiTalk). Ook Vodafone Prepaid met een SMS Blox (10 euro per 30 dagen voor 1000 SMS, wel 35vpm voor bellen) is een alternatief.

Welk netwerk gebruikt Delight trouwens?
Gepost op 24/03/12 om 14:53 uur
delight zit op het kpn-netwerk
Gepost op 24/03/12 om 16:15 uur
u-serv
@Menich
Quote:

Hij vertelde mij, dat het beltegoed bij Delight Mobile onbeperkt geldig blijft, bij minimaal éénmailg gebruik van de simkaart in de 180 dagen.

De beperkte houdbaarheid van het beltegoed betreft volgens hem uitsluitend de gratis minuten (bellen van Delight naar Delight) bij opwaarderen. Die ongebruikte GRATIS minuten vervallen volgens hem WEL na 1, 2 of 4 weken.

Kijk, hier hebben we wat aan. Dank je!
Als ze dat nu ook zo duidelijk op hun website vermelden. ;-)
Gepost op 29/03/12 om 07:54 uur
Inmiddels de SIM binnen, zonder strafport (ondankls dat de envelop maar 1 postzegel had en ruim boven de 20 gram was, gelukje dus). Wel blijkt uit de meegestuurde folder dat het onderling gratis bellen geen ruime geldigheid heeft: bij €5,- opwaarderen 1 week, bij €10,- 2 weken en bij €20,- 4 weken. Oftewel: als je niet minimaal 5 euro per week opwaardeert dan kun je niet altijd onderling gratis bellen.
Gepost op 29/03/12 om 10:12 uur
Inderdaad de gratis minuten zij niet onbeperkt houdbaar. maar daarna is het tarief 3 cent dat is ook wel te overizen. staat in de folder ies over een starttarief? dat word in praktijk namelijk nooit berekent maar op de website staat het wel.
Gepost op 30/03/12 om 07:41 uur
Quote:
Inderdaad de gratis minuten zij niet onbeperkt houdbaar. maar daarna is het tarief 3 cent dat is ook wel te overizen. staat in de folder ies over een starttarief? dat word in praktijk namelijk nooit berekent maar op de website staat het wel.

Inderdaad is 3cpm prima te doen. En ik heb de folder niet uitgeplozen, maar iets over starttarief is me zo niet opgevallen. Zal vanmiddag nog wel even kijken.
Gepost op 31/03/12 om 09:42 uur
Zojuist even de folder bekeken: in de kleine lettertjes staat het starttarief genoemd.
Gepost op 31/03/12 om 16:01 uur
nou dan hadden ze zich die kleine lettertjes kunnen besparen want ze rekenen het nieteens.
Gepost op 31/03/12 om 17:21 uur
blabla
Quote:
nou dan hadden ze zich die kleine lettertjes kunnen besparen want ze rekenen het nieteens.

..of ze gaan het later alsnog berekenen.
Gepost op 01/04/12 om 10:28 uur
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan! ;)
Gepost op 02/04/12 om 00:21 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Portokosten moet je NOOIT betalen, je krijgt soms een tweede portokaart en daarna hoor je niks meer.
Had postNL het maar naar de afzender moeten retouneren want die is toch bekend.
Verplichten kunnen ze je niet want dan zou je iemand die je niet mag gewoon zware brieven sturen.
Gepost op 02/04/12 om 07:51 uur
Gisteren geprobeerd via topeez.com op te waarderen, waren er geen opwaardeercodes meer. What the...? Via opwaarderen.nl kost €5,- opwaarderen €0.60 servicekosten, maar €10,- kost niets extra. Dochterlief heeft dus nu 333 SMS/min te gebruiken, eens zien hoe lang ze er mee kan doen. ;)

Nummerbehoud formulier is inmiddels ook op de bus. Iemand enig idee of een portering altijd 10 werkdagen kost of dat het soms ook korter is (vanaf prepaid, in dit geval Blyk dus)?

En: bellen naar BudgetPhone gaat inderdaad nog niet. Melding dat er geen authorisatie is voor bellen naar dat nummer. Nou ja, we hebben ook nog een ander vastnetnummer, dus dat scheelt, maar onhandig is het wel.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN