Delightmobile.nl

Gepost op 15/02/12 om 14:33 uur
sjeroen
Gratis simkaarten. Nieuwe provider met scherpe prijzen. Zag het vandaag achterkant van de spitsdagblad.
Gepost op 15/02/12 om 14:54 uur
blabla
Zo te zien een Vectone-merk. De website is wel in wat haperend Nederlands. De prijzen zijn erg scherp, al zal dat ongetwijfeld zo zijn vanwege de introductie.
Gepost op 15/02/12 om 14:58 uur
Inderdaad uniek scherpe prijzen, in 1 klap de goedkoopste. Maar ja.... bij vectone komen smsjes nooit aan, maar ik bestel gewoon een sim en probeer het eens. wat ik me afvraag: - zijn dit werkelijke tarieven of weer met een beltegoed-verdubbel-constructie? - gratis internet, maar hoeveel mb?
Gepost op 15/02/12 om 15:09 uur
Het loopt blijkbaar storm. Mij lukt het niet eens om op de website te komen.
Gepost op 15/02/12 om 15:11 uur
Kan die internetkosten toch echt niet vinden 123456
Gepost op 15/02/12 om 15:13 uur
blabla
Quote:
gratis internet, maar hoeveel mb?

Waar haal je dit vandaan? Dit kan ik nergens op de website vinden, enkel voor de Engelse variant van delight mobile.
Gepost op 15/02/12 om 15:16 uur
blabla
Quote:
Om u te kunnen voorzien van telefoondiensten zullen wij soms een deel van uw persoonlijke informatie waarover wij beschikken verstrekken aan andere leden van Mundio Mobile Limited en aan andere bedrijven waar we een zakelijke relatie mee onderhouden. Uw persoonlijke gegevens zijn aan ons in vertrouwen verstrekt en wij zullen deze alleen delen wanneer dit wettelijk is toegestaan. Uw persoonlijke gegevens zullen niet eeuwig bewaard blijven maar zullen na een bepaalde periode vernietigd worden. Sommige gegevens zullen bewaard blijven nadat u uw account bij ons hebt afgesloten.

Privacy..........
Gepost op 15/02/12 om 15:16 uur
123456
Quote:
Kan die internetkosten toch echt niet vinden 123456

Ik ook niet
Gepost op 15/02/12 om 15:38 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Hier loopt het anders ook storm met reacties.

Dit is een 100% vectone kloon, smsjes naar Kruidvat (6GMobile) en hollandsnieuwe en Trendcall (Teleena) komen daarbij niet aan.
Tevens is het niet mogelijk naar vaste nederlandse VoIP nummers te bellen, van onder andere Budgetphone en 12connect.

Voor de overige bestemmingen zijn ze met 3 cent natuurlijk wel erg voordelig. Let wel op de starttik van 9,5 cent.
Ik denk dat ze je beltegoed verdubbelen maar daarbij ook de kosten die ze rekenen, waardoor je dus effectief de tarieven betaald zoals op hun site.

Internet biedt Vectone niet aan in Nederland, ik denk dus ook niet dat je met ze kan internetten, hoe aantrekkelijk dit ook klinkt:
Quote:
Gratis Mobiel Internet, elke dag.

De site zal wel letterlijk vertaald zijn vanuit de engelse variant: http://www.delightmobile.co.uk/
Gepost op 15/02/12 om 15:40 uur
dreumes
Bedankt voor de tip. Eentje besteld. Ben benieuwd.
Gepost op 15/02/12 om 15:53 uur
Klopt het is eden 100% vectone-merk, maar misschien zullen die als honderden nieuwe klanten bellen ook wel wat gaan doen aan de problemen. zij er overigesn veel abonnementen waar je goedkoer kan bellen als voor 3 cent per minuut?
Gepost op 15/02/12 om 16:44 uur
Waarom willen ze nu 2 keer mijn achternaam weten op het formulier dat je moet invullen om een gratis sim aan te vragen....;).

Vreemd genoeg kom ik trouwens op een 'normale' manier niet op de website. Ik heb een VPN-verbinding met mijn universiteit moeten maken, toen wilde de site pas laden.
Gepost op 16/02/12 om 09:08 uur
Ik heb de klantenservice gesproken, wat een drama qua engels dat spreken ze amper maar goed. Ik heb begrepen dat delight in Nederland niet gaat werken met een verdubbelconstructie van beltegoed. de trieven zij gewoon zoals ze zijn en vor 10 euro krijg je gewoon 10 euro. wel zo overzichtelijk. mobiel internet is inderdaad niet beschikbaar.
Gepost op 16/02/12 om 10:31 uur
H-W
Ook maar een gratis SIM besteld, weet iemand of daar ook al beltegoed op staat? Kon dat op de website niet vinden.
Gepost op 16/02/12 om 11:39 uur
Ongetwijfeld niet, vectone e.d. geven ook geen beltegoed op de sim. Maar wat ik niet begrijp: zowel vevtone als Lyca lijken hun oorsprong te hebben in India. vroeger werd zelfs wel gezegd dast het allemaal hetzelfde bedrijf was, maar nu beconcdureren ze elkaar(ze hebben overigens ook verschillende platforms/telefooncentrales). weet iemand meer van de achtergronden?
Gepost op 16/02/12 om 17:40 uur
Volgens de KS is, als je hebt opgewaardeerd, het beltegoed 1 maand geldig.
Wat over blijft ben je na 1 maand kwijt.
Gepost op 16/02/12 om 17:52 uur
blabla
Quote:
vroeger werd zelfs wel gezegd dast het allemaal hetzelfde bedrijf was, maar nu beconcdureren ze elkaar(ze hebben overigens ook verschillende platforms/telefooncentrales). weet iemand meer van de achtergronden?

Waarschijnlijk ben je in de war met GTmobile. Dit is een merk van Lyca.
Gepost op 16/02/12 om 17:52 uur
Weet je zeker dat de medewerker ej begreep? toen ik over delight mobiel begon begon hij ook over een vectone mobile bundel die 1 maand geldig was en later bereep hij pas dat ik het over deligbht mobile had. 1 maand zou heeeeel kort zijn, vraaag me zelfs af of dat mag in Nederland.
Gepost op 16/02/12 om 18:19 uur
blabla
Er staat in hun voorwaarden dat beltegoed bevroren wordt na 180 dagen niet gebruik te hebben gemaakt van de aansluiting. Als vervolgens binnen 30 dagen niet opgewaardeerd wordt vervalt het beltegoed.

Opmerkelijk overigens dat ze in de voorwaarden spreken over 'bedreiging of mishandeling van personeel' en 'alle kosten die daaruit voort vloeien'. Wat verwachten ze? :')

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone