Aanbieding door fout meer dan 50% korting.

Gepost op 15/02/12 om 15:32 uur
Beste TV'ers,

Korte vraag: in hoeverre sta ik in mijn recht als ik een nieuw abonnement afsluit, waarbij het geadverteerde anders is dan het contract.

Om het simpel te stellen:
Advertentie zegt: Eerste 4 maanden 24,25, daarna 42,50 per maand
Uiteindelijke contract gaat zeggen: Eerste 4 maanden 24,25, daarna 48,50 per maand.

Kan ik deze aanbieding krijgen voor de prijzen in de advertentie (heb uiteraard printscreentjes van alles gemaakt)?
Gepost op 15/02/12 om 15:42 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Wat stond er op het contract, dat is bindend. Als daar ook de fout is/wordt gemaakt sta je in je recht.
Gepost op 15/02/12 om 17:19 uur
blabla
Het contract is leidend. Staat er in de advertentie/folder de vermelding "druk-, zet- en prijsfouten voorbehouden"? Heb je de verkoper reeds benaderd? Wettelijk gezien moet de verkoper leveren voor de genoemde prijs. Je recht krijgen in deze is echter een stuk lastiger dan je recht hebben.
Gepost op 15/02/12 om 20:49 uur
Quote:
Het contract is leidend. Staat er in de advertentie/folder de vermelding "druk-, zet- en prijsfouten voorbehouden"? Heb je de verkoper reeds benaderd? Wettelijk gezien moet de verkoper leveren voor de genoemde prijs. Je recht krijgen in deze is echter een stuk lastiger dan je recht hebben.

Is een online verkoop. Het is geen "aanbieding die te mooi is om waar te zijn", het scheelt gewoon 6€ per maand (wat bijzonder welkom is). IPV 48,50 nu 42,50. Dat is ook de reden dat ik dit contract neem.

Plaatje hier:
http://tinypic.com/view.php?pic=2vw8svk&s=5
Gepost op 15/02/12 om 22:28 uur
Maar dat is de phonehouse studenten aktie met de iphone 4 voor 99 euro.
Gepost op 16/02/12 om 08:29 uur
Klopt. Wat moet ik in deze doen? Gewoon bellen en de geadverteerde prijs afdwingen? Telefoon laten bezorgen en contract weigeren?
Gepost op 16/02/12 om 08:59 uur
blabla
Ik zou ze bellen en navraag doen. Als je laat bezorgen en dan het contract weigert wordt je bestelling geannuleerd. Lijkt me niet handig.
Gepost op 16/02/12 om 18:13 uur
Het is nu op de website aangepast, maar toen ik de order plaatste nog niet. Ik ga ze morgen eens bellen.
Gepost op 21/02/12 om 09:48 uur
Opgelost met een kadocheque. Prima. Dank TV voor de tips !
Gepost op 21/02/12 om 11:26 uur
blabla
Netjes opgelost.
Gepost op 24/03/12 om 18:56 uur
@Thijsk.: ik heb hetzelfde of zelfs nog een groter probleem.

Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde actie. Kreeg vandaag pas geleverd door leveringsproblemen met de iphone 4.

Op mijn contract staat alleen de normale prijs van 48,50, niks over de 4 maanden korting en ook niet de prijs van 42,50.
Ik heb toch getekend omdat hij anders gecanceled werd.

Heb jij misschien ook nog het volledige screenshot van de aanbieding? Dit scheelt in totaal ongeveer 150 euro!
Gepost op 24/03/12 om 20:21 uur
blabla
Quote:
Op mijn contract staat alleen de normale prijs van 48,50, niks over de 4 maanden korting en ook niet de prijs van 42,50.
Ik heb toch getekend omdat hij anders gecanceled werd.

Bij Vodafone staat er enkel een promotie en einddatum promotie op het contract. Dat kan je terug vinden rechtsboven op het contract onder de bundel en de looptijd.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone