HollandsNieuwe

Gepost op 12/04/12 om 14:22 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
http://www.voordeelmobiel.nl
Ik zag jullie mail wisseling en wellicht heb ik een leuke aanvulling:
Wij hebben in samenwerking met DealDirect en hollandsnieuwe een unieke actie opgezet die nergens anders te krijgen is:
hollandsnieuwe sim only 275 met extra korting, namelijk van €10,50 per maand voor €6,50 per maand!
En mocht je extra data nodig hebben, dan kost de internet bundel van 500MB 6,50 per maand (ja, ik weet het, die is dan iets duurder dan de huidige internet bundel actie.....).
Meer info: http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/nieuwe-sim-only/hollands-nieuwe/voorafvoordeel-extra-275--38-procent-extra-korting-24.html

Dan hoef je in ieder geval niet naar Schiphol. Ik weet niet of de internet bundel op Schiphol ook met 50% korting is. Is dat niet het geval, dan kan deze actie voor jullie heel aantrekkelijk zijn!

De Vodafone storing is inmiddels opgelost! Hollandsnieuwe heeft het heel druk gehad afgelopen week met vragen over deze storing. Dit heeft helaas geresulteerd dat sommige vragen wat langer op antwoord hebben moeten wachten. Hebben jullie algemene vragen, dan kan ik deze ook altijd proberen te beantwoorden!
Of als je bij ons besteld, dan kunnen wij altijd helpen met je abonnement/vragen over je bestelling e.d. We nemen snel op en reageren altijd binnen 4 werk uren op de mail!

@casper: heb jij inmiddels antwoord op je vraag?
Gepost op 12/04/12 om 14:27 uur
cnsmr
Bovenstaande actie is ook bij studentmobiel.nl te krijgen, niet zo uniek dus.
Gepost op 12/04/12 om 14:29 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
Dat wist ik niet. Zij zijn ook een grote partner van hollandsnieuwe, dus het kan zijn dat zij deze actie ook uit onderhandeld hebben. Het zal in ieder geval niet bij affiliate partners komen te liggen etc. Blijft vrij uniek en een goede actie....!
Gepost op 12/04/12 om 16:07 uur
@voordeelmobiel.nl: is er ook korting te regelen voor de 550 voorafvoordeel bundel ?
Gepost op 12/04/12 om 16:15 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
@nicobart: Daar zijn we mee bezig, op het moment is deze er nog niet. Ik kan ook helaas geen termijn geven dat deze gaat komen.
Gepost op 12/04/12 om 23:22 uur
Ik heb het even uitgeprobeerd. Je krijgt met de Schiphol aanbieding wel 50% korting op de 500MB bundel maar niet op de 1000SMS. De korting krijg je over de volle 24 maanden.

voorafvoordeel 550 24 maanden
normaal per maand €18,50
actiekorting € -9,25
1000 sms bundel
normaal per maand € 10,00
500 MB bundel
normaal per maand € 10,00
actiekorting € -5,00
totaal per maand € 24,25
totaal eenmalig € 0,00
Gepost op 13/04/12 om 08:42 uur
@rpam tnx voor deze informatie!

Stel je neemt een 275 bundel, dan kun je altijd up en downgraden. Heb jij een idee wat er dan met het maandbedrag gebeurt? Oftewel behoud je je korting (voor de internet bundel en halvering van maandbedrag?
Gepost op 13/04/12 om 09:17 uur
Zeker een mooie actie. Lijkt mij ideaal voor onze 2 meiden van 14 en 16 maar waar ik nog een beetje over twijfel is de afronding naar 100 kb per internet sessie. Zijn die 500 MB's dan niet gauw op? Iemand ervaring hoe dat zit icm een iPhone? Hun verbruik nu is zo rond de 200 MB/maand maar hier word dus niet afgerond
Gepost op 13/04/12 om 09:20 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
500MB heb je niet zo heel snel op. Ik zit zelf elke dag op internet op mijn mobiel, voornamelijk facebook, whatsapp, mail en ping en ik kom nog niet aan de 300MB. Beste is ook om wifi aan te zetten waar mogelijk, dat scheelt behoorlijk. Tevens is het zo dat bij hollandsnieuwe het niet mogelijk is om zomaar over de bundel heen te gaan, u zult dan ook niet voor vreemde verrassingen komen te staan ivm een hoge factuur.....
Gepost op 13/04/12 om 09:47 uur
De afronding per 100kb is inderdaad zeker iets om rekening mee te houden. Deze afronding heeft zeker impact! Het aanzetten van Wifi vind ik persoonlijk een slechte oplossing, je batterij gaat hierdoor ~4 keer korter mee!

voorbeeld scenario: Automatisch mail checken elke 15 minuten (zonder dat er nieuwe mail is)
berekening: 4x per uur x 24 uur ~ 96 sessies per dag = 10 MB x 30 dgn = 300MB extra dataverkeer!

Je zou hierdoor dus met 500mb net voldoende moeten hebben.

Stel je besluit je abonnement af te sluiten op schiphol dan ben je voor 550 belminuten 9,25 kwijt = ook 550 MB. Dan neem je de 500MB extra bundel er nog bij en ben je voor 14,25 klaar. Heb je totaal 1050 MB per maand (zonder bellen).
Gepost op 13/04/12 om 10:45 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
Als je de berekening van jongerenchaos doet, dus alleen voor internet, dan zou ik ook eens kijken naar BEN.
60 minuten (actie) 2,99 per maand
1000MB 9,99 per maand
http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/nieuwe-sim-only/ben/ben-zuinig-1.html

Na 6 maanden wordt dit duurder (abonnement is per maand opzegbaar). Maar deze periode kan je dan gebruiken om te kijken hoeveel MB ze gebruiken en dan kan je na 6 maanden overstappen naar een andere provider met de informatie die je dan verzameld hebt. BEN hanteert echter niet de regel die hollandsnieuwe wel hanteert van de afronding van 100kb voor internet.....
Maar dan nog blijft het voordelig deze 6 maanden......

Of Simyo....die hanteren dezelfde tarieven, alleen dan op het KPN netwerk:
http://www.voordeelmobiel.nl/detail/nieuwe-sim-only/simyo/simyo-zelden-1.html
Gepost op 13/04/12 om 13:28 uur
Quote:

@casper: heb jij inmiddels antwoord op je vraag?

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad, maar weet niet eens de vraag meer.

Het zou fijn zijn als ik het invulveld invul en verzend, dat ik daar ook een kopie van in mijn mailbox krijg, want dan heb ik een goede bevestiging. Zo werken de meeste bedrijven met invulvelden ook, maar Hollandsnieuwe helaas (nog) niet, die sturen alleen een bevestinging dat ze binnen 2 werkdagen contact met je wordt opgenomen op de manier hoe je dat hebt aangegeven. Als ze dat wel doen, dan meestal toch langer dan de 2 werkdagen.

Ik vind de volgende aanbieding wel mooi www.hollandsnieuwe.nl/telegraaf, maar hoewel ik bij Simyo.nl zo weg kan, maar er ook nog niet heel lang met extra korting zit, wil ik eerst wel eens de klantenservice op orde zien. Bij de start met 175 minuten voor 3 euro per maand, ging het aardig goed, maar vragen bleven vaak onbeantwoord, de persoonlijke site was regelmatig een puinhoop en de overstap naar Simyo.nl rampzalig. Achteraf gezien sloeg Hollandsnieuwe de plank volledig mis, ik heb het gevoel dat ze het nog steeds niet goed op orde hebben. Dat wil niet zeggen dat het een slechte provider is, maar aan de klantenservice moet blijkbaar nog steeds behoorlijk gesleuteld worden.

Ik weet dat ze in Haarlem zitten, zou graag het bezoek adres willen willen hebben, want als er iets mis gaat en er wordt weer eens niet (goed) gereageerd, dan kan ik zonder kwalijke en agressieve bedoelingen langs gaan om de eventuele problemen goed op te lossen.

Ze begonnen goed, het is een nette provider, maar laat qua klantenservice behoorlijke steken vallen, want het leek wel alsof ik de klantenservice voor de provider was.

Gepost op 13/04/12 om 13:36 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
@casper: Een reden waarom veel klanten er voor kiezen om bij ons te bestellen is door onze goede klantenservice. We hebben een gewoon 020-nummer, mail wordt heel snel beantwoord en we doen altijd alles voor de klant om te helpen. Zoek ook maar naar reviews over ons, dan zie je bijna niets dan positieve reacties (zelfs zo veel en goed dat we twijfelden om niet een keer iets fout te doen, anders komt het misschien zelfs ongeloofwaardig over - maar reageer maar op een review en die persoon zal altijd zijn review onderbouwen......ze zijn dus echt!).
Dus als de klantenservice je grootste punt is om niet voor hollandsnieuwe te kiezen, dan zou ik zeggen: bestel hollandsnieuwe via ons!
De actie uit de telegraaf is onlangs vernieuwd naar deze actie (was eerst de galaxy y voor 14 euro) We zijn nog bezig om deze actie ook te krijgen. Ik zal het hier vermelden als deze ook bij ons op de site staat!
Gepost op 13/04/12 om 13:54 uur
Je kunt op de site van hollandsnieuwe (bij klantenservice) je telefoonnummer
achterlaten met datum/tijd dat je gebeld wilt worden door hun. Da's goedkoop en toch wel handig. (Ik werd op de gewenste datum precies op tijd teruggebeld).
Gepost op 13/04/12 om 16:18 uur
@voordeelmobiel.nl

Ik zie dat jullie hier op het forum vernieuwd zijn met positieve resultaten.

Waar ik van schrik is dat Youfone op jullie site staat, daar lees ik alleen maar klachten over tot in het oneindige aan toe, dat lukt je als shop niet recht te trekken.

Het probleem van Hollandsnieuwe ligt juist bij de klantenservice, alleen zei kunnen bepaalde problemen oplossen i.v.m. dat het een dochteronderneming van Vodafone is.

Ik weet dat een dealer meestal via een ander kanaal met de provider contact heeft, maar het gaat dan via een omweg terwijl zodra je klant bent een contract met Hollandsnieuwe hebt.

Ik heb mijn review al in het lijstje van Hollandsnieuwe staan, zowel positief, maar helaas ook negatief.

@nicobart,

Terug laten bellen gebeurde in het begin, maar bij ingewikkeldere vragen blijft het langdurig stil.

Thyphone heeft Hollandsnieuwe niet in hun aanbod, ze hebben hier een behoorlijk goede reputatie. Simyo.nl bieden ze ook niet aan, maar de klantenservice van Simyo.nl kan ik gratis bellen Ze weten heel snel na te gaan waar problemen liggen, dit terwijl volgens mij hun lijntje met KPN langer is dan Hollandsnieuwe naar Vodafone. Typhone heeft wel weer Ben in hun aanbod, dat begrijp ik niet helemaal, want volgens mij komt zowel Simyo als Ben van de zelfde partij, want ze hebben altijd de zelfde aanbiedingen, op 1 of 2 dagen verschil na.

@All

Op dit moment zit ik niet omhoog met een abonnement, maar als de telegraafaanbieding aan het einde van het jaar dan wel begin volgend jaar volgens de zelfde voorwaarden met het zelfde of beter toestel (van Samsung) actief is, dan wil ik best met jullie in zee gaan. Ik kijk ook voor andere mensen, leeftijden die oplopen tot op dit moment van 80 jaar, niet alle toestellen zijn geschikt voor alle mensen en hebben dan ook andere wensen. Bijvoorbeeld Hollandsnieuwe 175 met een degelijk toestel wat tegen een stootje kan, waar een minstens 2 megapixel camera op zit. Internet daar geven die mensen niet om, maar een camera en degelijkheid toch weer wel.

Ik kijk het nog even aan, want er komen vanaf nu betere smartphones aan die zuiniger zijn, maar ook een grotere batterij capaciteit hebben.
Gepost op 13/04/12 om 16:31 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
@casper: Dank voor je feedback. Ik heb je review over hollandsnieuwe gelezen. Goede oprechte review met plus en minpunten.
Een klein nuance verschil: er is maar 1 slechte review over ons hier op TC en dat probleem hebben we direct na overname van de oude eigenaren opgelost. Ook voor die tijd waren er positieve reviews.

Over Youfone: ja, ook voor ons is het soms lastig om daar goed door heen te komen (zelfs met onze eigen dealer contact persoon). Ik moet wel eerlijk toegeven dat Youfone wel veel verbeteringen aan het doorvoeren is de laatste tijd. Het gaat wel echt met sprongen vooruit.
Waarom we Youfone hebben staan op de site is omdat ze wel goede concurrerende aanbiedingen hebben. En tot nu toe is het ons gelukt problemen van onze altijd op te lossen bij Youfone....

Ik weet dat veel dealers alleen klanten aansluiten en dan verder trekken ze hun handen er van af. Daar zijn wij het niet mee eens. Wat is dan je toegevoegde waarde? Wij vinden juist dat het onze taak is om klanten te helpen. Natuurlijk zijn er sommige zaken dat het handiger is als een klant direct contact heeft met de provider - als er bijvoorbeeld veel vraag/antwoord is: klant stelt vraag aan ons, wij gaan daarmee naar de provider - provider stelt vraag aan klant - wij gaan daarmee naar de klant etc etc. Dat is voor niemand handig en snel, dan kan de klant beter contact hebben met de provider zelf. Maar zoals de reviews laten zien (op TC en andere review sites) helpen wij altijd!
Gepost op 13/04/12 om 21:52 uur
Mijn reactie die ik rond 17 uur dacht te plaatsen is mislukt.

Dat van die review hier op TV over jullie staat ook dat het opgelost is, dus dan is het ook opgelost. Ik vind een het belangrijk dat er een goede feedback is als er problemen ontstaan, een goede communicatie is een soort van mond op mond reclame en daardoor ontstaat een goede klantenbinding.

Ik heb Youfone overwogen, het aanbod was zeer aantrekkelijk, maar die onophoudelijke klachtenstroom hield maar niet op. Simyo kwam met een leuke aanbieding om over te stappen, maar dat ging bij Hollandsniewe mis, die wilde eerder dan de contract datum, maar dat heeft heel wat uitleg gekost om het zelf recht te zetten.

De startaanbieding was mooi, maar ze wilden er graag zo snel mogelijk weer van af i.v.m. dat het de nodige problemen in het systeem gaf. Nummerbehoud kan nooit in het weekend plaats vinden, maar daar eindigde wel de contracten. Simyo kon het pas na het weekend overnemen, dus na veel heen en weer gepraat, zijn de telefoonnummers tijdelijk uit de lucht gehaald, maar op papier behouden en niet in rekening gebracht. Ze werken volgens een vast systeem met betaal ideaal, die moest omzeilt worden.

De reden waarom niet eerder is overgestapt is dat er nog erg veel beltegoed stond, dat wilde niemand kwijt., maar aan de andere kant ontstond er anders ook een contract breuk en dat werkt weer verkeerd.

de uitleg die Hollandsnieuwe gaf was niet te vatten, maar volgens mij begreep de klantenservice zelf niet eens meer waar ze het over hadden.

Ik krijg het idee dat de klantenservice de eenvoudige zaken afhandelen, maar als het te moeilijk wordt, mogelijk Vodafone zelf als back office gebruikt en dan zelf weer met de klanten communiceren, want anders zou het niet zo omslachtig zijn gegaan.

Oudere mensen kijken liever naar bijvoorbeeld een degelijke Nokia 6303i, maar een goede opvolger heb ik daar nog niet van kunnen ontdekken, want de Nokia 6303i wordt niet meer gemaakt, wel beperkt nog aangeboden, maar dan veel te duur.

Hollandsnieuwe 175 met een degelijk toestel staal frame wat tegen een stootje kan, inmiddels mag de camera ook wel naar 5 megapixel, want dat is nu de standaard op de markt, bluetooth hoort daar ook bij en GPS zou een goede aanvulling zijn. De Nokia 6700 is een waardeloze telefoon, had goed kunnen zijn, maar dan hadden ze het toetsenboord van de Nokia 6303i moeten gebruiken, want ouderen willen graag de toetsen voelen.

Misschien een beetje hoge eisen voor een ouderen toestel, maar dat is wat ik in de praktijk tegen kom.

Hollandsnieuwe heeft hier op TV vaak een banner staan met het betreffende abonnement, maar een toestel die echt beneden de vraag op de markt zit.

Voor mij is de Samsung Ace op dit moment een leuk Android toestel, maar er komen nu zuinigere toestellen met kleinere batterijen met een hogere capaciteit op de markt.

Elke aanbieding heeft zo z'n voor en nadelen, maar Android Samsing heeft voor mij wel de voorkeur als ik naar de specificaties gaat, maar dat kan net zo goed HTC zijn. Met beide heb ik geen ervaring, maar ik ga puur op de specificaties en klachten af, de degelijkheid tussen deze merken ken ik helaas nog niet.

Goed, een heel verhaal, maar dit zijn de ervaringen die ik herken.
Gepost op 13/04/12 om 23:49 uur
Maar even terug naar het onderwerp:

Er wordt dus 50% korting gegeven op abonnementen?
Maar waarom zie ik dat nu meer terug.
Sinds vandaag toevallig afgelopen?

Als ik bijvoorbeeld naar de site van Hollands Nieuwe ga, krijg ik dit:
http://www.hollandsnieuwe.nl/abonnementen

TWEE eurootjes korting. Dat is niks.

Kijk is soms verkeerd of is de actie over?

PS. En mocht de actie voorbij zijn, alle tips voor een zwaar abonnement (min. 600 bemin en 500 mb + HTC One S zijn welkom
Gepost op 13/04/12 om 23:49 uur
Maar even terug naar het onderwerp:

Er wordt dus 50% korting gegeven op abonnementen?
Maar waarom zie ik dat nu meer terug.
Sinds vandaag toevallig afgelopen?

Als ik bijvoorbeeld naar de site van Hollands Nieuwe ga, krijg ik dit:
http://www.hollandsnieuwe.nl/abonnementen

TWEE eurootjes korting. Dat is niks.

Kijk is soms verkeerd of is de actie over?

PS. En mocht de actie voorbij zijn, alle tips voor een zwaar abonnement (min. 600 bemin en 500 mb + HTC One S zijn welkom
Gepost op 14/04/12 om 08:48 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
@lynx: wij (voordeelmobiel) hebben in samenwerking met Dealdirect en hollandsnieuwe een korting actie op de 275 bundel (http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/nieuwe-sim-only/hollands-nieuwe/voorafvoordeel-extra-275--38-procent-extra-korting-24.html). Maar dit is dan waarschijnlijk te weinig voor je.
Op schiphol kan je kaarten halen met 50% korting. Alle info staat hiervoor in eerdere posts!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN