Mijn reactie die ik rond 17 uur dacht te plaatsen is mislukt.
Dat van die review hier op TV over jullie staat ook dat het opgelost is, dus dan is het ook opgelost. Ik vind een het belangrijk dat er een goede feedback is als er problemen ontstaan, een goede communicatie is een soort van mond op mond reclame en daardoor ontstaat een goede klantenbinding.
Ik heb Youfone overwogen, het aanbod was zeer aantrekkelijk, maar die onophoudelijke klachtenstroom hield maar niet op. Simyo kwam met een leuke aanbieding om over te stappen, maar dat ging bij Hollandsniewe mis, die wilde eerder dan de contract datum, maar dat heeft heel wat uitleg gekost om het zelf recht te zetten.
De startaanbieding was mooi, maar ze wilden er graag zo snel mogelijk weer van af i.v.m. dat het de nodige problemen in het systeem gaf. Nummerbehoud kan nooit in het weekend plaats vinden, maar daar eindigde wel de contracten. Simyo kon het pas na het weekend overnemen, dus na veel heen en weer gepraat, zijn de telefoonnummers tijdelijk uit de lucht gehaald, maar op papier behouden en niet in rekening gebracht. Ze werken volgens een vast systeem met betaal ideaal, die moest omzeilt worden.
De reden waarom niet eerder is overgestapt is dat er nog erg veel beltegoed stond, dat wilde niemand kwijt., maar aan de andere kant ontstond er anders ook een contract breuk en dat werkt weer verkeerd.
de uitleg die Hollandsnieuwe gaf was niet te vatten, maar volgens mij begreep de klantenservice zelf niet eens meer waar ze het over hadden.
Ik krijg het idee dat de klantenservice de eenvoudige zaken afhandelen, maar als het te moeilijk wordt, mogelijk Vodafone zelf als back office gebruikt en dan zelf weer met de klanten communiceren, want anders zou het niet zo omslachtig zijn gegaan.
Oudere mensen kijken liever naar bijvoorbeeld een degelijke Nokia 6303i, maar een goede opvolger heb ik daar nog niet van kunnen ontdekken, want de Nokia 6303i wordt niet meer gemaakt, wel beperkt nog aangeboden, maar dan veel te duur.
Hollandsnieuwe 175 met een degelijk toestel staal frame wat tegen een stootje kan, inmiddels mag de camera ook wel naar 5 megapixel, want dat is nu de standaard op de markt, bluetooth hoort daar ook bij en GPS zou een goede aanvulling zijn. De Nokia 6700 is een waardeloze telefoon, had goed kunnen zijn, maar dan hadden ze het toetsenboord van de Nokia 6303i moeten gebruiken, want ouderen willen graag de toetsen voelen.
Misschien een beetje hoge eisen voor een ouderen toestel, maar dat is wat ik in de praktijk tegen kom.
Hollandsnieuwe heeft hier op TV vaak een banner staan met het betreffende abonnement, maar een toestel die echt beneden de vraag op de markt zit.
Voor mij is de Samsung Ace op dit moment een leuk Android toestel, maar er komen nu zuinigere toestellen met kleinere batterijen met een hogere capaciteit op de markt.
Elke aanbieding heeft zo z'n voor en nadelen, maar Android Samsing heeft voor mij wel de voorkeur als ik naar de specificaties gaat, maar dat kan net zo goed HTC zijn. Met beide heb ik geen ervaring, maar ik ga puur op de specificaties en klachten af, de degelijkheid tussen deze merken ken ik helaas nog niet.
Goed, een heel verhaal, maar dit zijn de ervaringen die ik herken.