Ik ben er zojuist een in de winkel wezen halen (althans, mijn vriendin voor mij omdat ik moet werken vandaag). Was daar gisteravond bij een filiaal van Hi, want wilde toch graag nog even uitproberen en even het formaat in het echt zien.
Werd vrijwel direct aangesproken toen ik met de Flyer wilde spelen en toen ik uitlegde van de aanbieding kreeg ik eerst allemaal rare blikken en uitspraken van: "dat kan niet voor de prijs". Vervolgens aangewezen op de site en idd " het staat er echt". Na een telefoontje met navraag bij een leidinggevende bleek dat de aanbieding idd klopte en de tablet is (zeer waarschijnlijk) simlock vrij, kaartje kreeg ik er los bij.
Helaas stond de aanbieding nog niet in het systeem, dus of ik morgen (vandaag dus) even terug wilde komen

... Vandaag was er nog wat discussie over welk kaartje erbij zou moeten (schijnbaar zijn er verschillende versie's voor data/bellen?). Maar uiteindelijk heeft mn vriendin alles meegenomen. Wat ook wel apart was, was dat nadat mn vriendin had betaald, de doos ongevraagd werd opengemaakt en laten zien aan haar

. Maar allemaal snel vergeten, volgende keer haal ik zoiets toch maar gewoon online, want de deskundigheid/klantvriendelijkheid was niet heel erg om over naar huis te schrijven...
Vanavond alles even uitproberen en dan laat ik mijn bevindingen nog even weten...
Al met al wel blij met deze aanbieding! Thanks voor de tip!