Quote:
Je kan tegoed aan een andere *bliep gebruiker geven. Gebruik hiervoor de "Delen" knop in de app of op bliep.nl en vul daarna het mobiele nummer van de ontvanger in. Het gekozen bedrag wordt dan bij de ander bijgeschreven en van jouw tegoed afgetrokken.
Quote:
Voor 50 cent krijg je de hele dag onbeperkt internet, sms en ping. Je bepaalt zelf welke dagen je wel of niet wil betalen.
Quote:
"Onbeperkt is onbeperkt", maar laptops noemen ze "misbruik"?! Raar verhaal!
Hoe krijgen een paar kinderen het voor elkaar investeerders te vinden om een GSM-netwerk te huren?
Quote:
Voor 50 cent krijg je de hele dag onbeperkt internet, sms en ping. Je bepaalt zelf welke dagen je wel of niet wil betalen.
Ook dubieus geschreven: Ik heb vandaag geinternet, maar ik bepaal nu dat ik toch niet wil betalen.....
Voor tablets zou dit nog wel leuk zijn (ware het niet dat m'n Tab geen simslot heeft), als het AUTOMATISCH aangezet kan worden. Dus: tablet online ==> 50 cent lichter. Tablet een week in de kast ==> niet betalen. Ik heb geen idee hoe Android de integratie van simkaarten voor elkaar heeft...
Quote:
Voor tablets zou dit nog wel leuk zijn (ware het niet dat m'n Tab geen simslot heeft), als het AUTOMATISCH aangezet kan worden. Dus: tablet online ==> 50 cent lichter. Tablet een week in de kast ==> niet betalen. Ik heb geen idee hoe Android de integratie van simkaarten voor elkaar heeft...
Quote:
Het zou makkelijk zijn als je een simkaart van blieb bij Kruidvat kon kopen