sim only voor 1 euro!!

Gepost op 21/06/12 om 12:45 uur
Volgens mij heb ik wel een aardige tip;
Ik denk dat het eenfoutje is, maar heb m toch maar besteld. Sim only van €1 p/mnd met 70 belmin/sms/mb en een nokia 100:
http://www.ritel.nl/gsm-plus-abonnement/toestel/t-mobile-sim-only-gratis-nokia-100/VX-904/5?toon=los_bestellen&b=467&h=1&hf=1
Gepost op 21/06/12 om 12:57 uur
Gypsy
Het blijft een aardige aanbieding, maar is toch ietsje duurder
dan je denkt: je betaalt 4,95 per maand, Ritel stort éénmalig
47,40 terug. Ze betaal je dus feitelijk 1 euro per maand, is
totaal 12 euro (en dus niet 1, zoals jij misschien dacht).
Bovendien moet je elke maand steeds erg goed opletten
niet boven/buiten die bundel te komen, want dan betaal je
je alsnog blauw...
Gepost op 21/06/12 om 13:02 uur
aangepast ;)
Gepost op 21/06/12 om 13:38 uur
@gypsy
kun je bij tmobile op de site nakijken wat de stand van je tegoed is om te voorkomen wat jij terecht opmerkt?

Algemeen: dit toestel kun je niet gebruiken om te internetten, daar zul je toch een ander toestel voor moeten gebruiken, toch?

Maar inderdaad sowieso een prima aanbieding, 12euro voor 1jr, prima.
Gepost op 21/06/12 om 13:53 uur
Gypsy
Ja, ik heb toevallig nog een T-Mobile prepaid liggen. Je krijgt
een eigen account en daar kun je je saldo op bekijken.
Maar hoe snel ze dat aanpassen is een vraag natuurlijk...
Gepost op 21/06/12 om 13:56 uur
blabla
De prijs klopt niet helemaal:

Kosten per maand: € 4,95
Aansluitkosten: € 15,00
Sim Basis Service: € 2,50 per kwartaal
Verzendkosten: € 3,95

Totaal: € 88,35
Retour: € 47,40
Eindtotaal: € 40,95 (ofwel € 3,41 per maand)

Zie ook hier: Klik
Gepost op 21/06/12 om 14:14 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Via my T-Mobile heb je inzicht in je verbruik, dat is altijd redelijk actueel.

Bij dit € 1,-/mnd abo komen er nog wel € 3,95 verzendkosten bij.
Totaal dus € 15,95

Maar als je overstapt vanaf een T-Mobile Prepaid aansluiting wordt het beltegoed wat daarop staat gecrediteerd bij overstap naar een abo.
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/overstappen/van-prepaid-naar-abonnement

Quote:
Wanneer je overstapt van PrePaid naar één van de abonnementen van T-Mobile, biedt dat een hoop voordelen. Zo wordt je resterende beltegoed als korting van je eerste factuur gehaald, betaal je geen aansluitkosten

Die Sim Basis Service zie ik niet meer op de prijslijsten staan... Die hebben ze toch ook nooit in rekening gebracht?

Wat je verder niet moet vergeten is de inflatiecorrectie en btw-verhoging.
Windstorm wijzigde dit bericht op 21/06/12 om 14:40.
Gepost op 21/06/12 om 15:07 uur
dreumes
Quote:
Let op: wanneer je je beltegoed niet wilt verliezen en dit tegoed als korting op je eerste factuur wilt ontvangen, vragen we je naar één van onze T-Shops te gaan. Alleen als je in onze winkel van prepaid naar een abonnement overstapt, gaat je beltegoed niet verloren. Als je dus overstapt via onze Klantenservice of via de Online Shop, verlies je wel je beltegoed!

Het lijkt me dat het beltegoed verloren gaat als je via Ritel het abonnement afsluit.
Gepost op 21/06/12 om 15:23 uur
Gypsy
Als de optie Windstorm inderdaad te verwezenlijken is,
dan stap ik over van prepaid naar sim-only. Ik heb nl.
nogal een mooi nummer: 063 90 90 9xx...
Gepost op 21/06/12 om 15:45 uur
Quote:
De prijs klopt niet helemaal:

Kosten per maand: ? 4,95
Aansluitkosten: ? 15,00

@ blabla , op de site staat: "Je betaalt geen aansluitkosten!"
Gepost op 21/06/12 om 18:54 uur
sjeroen
thanks voor de tip kijken wat het wordt effectief
Gepost op 21/06/12 om 19:50 uur
dreumes
Ik heb nog een prepaid sim van T-Mobile met 1 cent beltegoed erop. Sim is nog actief. Deze kan ik wel voor de actie gebruiken. Ontloop ik aansluitkosten en verlies van beltegoed is niet aan de orde.
Gepost op 21/06/12 om 20:35 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Het beltegoed wordt gecrediteerd en de aansluitkostenvervallen als de prepaid simkaart wordt overgezet naar een abonnement.
Je ontvangt dan dus geen nieuwe simkaart.

Zodra je aanvraag is goedkeurt door T-Mobile ontvang je een sms dat je prepaid is omgezet naar een abonnement.

Ik heb dit gehad bij abonnementen besteld bij castle-e en the phonehouse. Dus toen gold het iig niet alleen in de T-mobile shop.
Gepost op 21/06/12 om 23:07 uur
Bedankt voor het melden van deze aanbieding. Ik heb nu ook besteld. Wel nog een vraagje over de aansluitkosten. Moet je nou aansluitkosten betalen bij een nieuw abonnement?

Op de site van de aanbieding (link eerste post) staat dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen. Iemand in deze topic heeft een link gepost en daar staat dat je aansluitkosten wel moet betalen bij een nieuw abonnement. Tijdens het sluiten van het abonnement staat alleen nergens dat ik aansluitkosten moet betalen.

Nog een tip: neem deze abonnement via een cashback site (door het sluiten van een sim-only abonnement), je krijgt dan een aantal euro's terug waardoor deze aanbieding nog leuker wordt.
Gepost op 21/06/12 om 23:41 uur
Gypsy
Toevallig nog iemand met dezelfde ervaring als Windstorm
wat betreft overgang van prepaid naar abonnement online
en/of via een derde partij?
Gepost op 22/06/12 om 17:29 uur
via P-less.nl krijg je bij ritel 20 euro cashback op een simonly. Dan krijg je het abonnement dus eigenlijk gratis of sterker nog, met 8 euro toe.

Iemand al duidelijkheid over het wel/niet moeten betalen van aansluitkosten?
Gepost op 22/06/12 om 21:54 uur
*Je betaalt €4.95 per maand, maar je krijgt van Ritel éénmalig €47.40 teruggestort op je rekening. Je betaalt geen aansluitkosten!

Lijkt me duidelijk, geen aansluitkosten dus...
Gepost op 23/06/12 om 16:25 uur
Gypsy
Nou, het is mij niet gelukt om op deze manier m'n prepaid bij T-Mobile om te zetten in dit aanbiedings-abonnement. Dan moet je kiezen voor "verlenging" en betaal je dus een veel en veel hoger tarief.
Gepost op 23/06/12 om 16:27 uur
sjeroen
@gypsy mijne goedgekeurd portering van prepaid internationaal en was de volgende dag sim actief. Ik heb toestel nog niet eens binnen.
Gepost op 23/06/12 om 16:27 uur
sjeroen
dubbel

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN