Maar ik zit met een nog bijna nieuwe dingeldongel van KPN met nog een kliekje tegoed erop, dus ik dacht: eerst dat opmaken en dan zo'n versterker. Maar Blieb is een prima suggestie, ik ga die website eens opzoeken.

Quote:
Let er wel op dat deze apparatuur illegaal is in nederland, vanwege het hoge vermogen. Ik zou dit in een ziekenhuis zeker niet aandurven. Bij evt storing op medische apparatuur heb jij als gebruiker echt een heel groot probleem.
Quote:
De voorwaarden voor licentievrij gebruik stellen beperkingen aan het uitgezonden vermogen (2009: 100 mW/20 dBm over 50 ohm) en de type antennes (rondstraalantennes/omnidirectioneel).
In sommige landen is 500 mW toegestaan. Er zijn daarom ook wifi-apparaatjes te koop van 500 mW, waarbij men soms een bereik claimt van 1000 meter. Die zijn in Nederland echter niet toegestaan. Met speciale richtantennes is met 100 mW een afstand van 500 meter te overbruggen, maar dergelijke richtantennes zijn ook niet toegestaan.

Of meldt zich nog een TV'er met een ànder geniaal plan, daarvoor zitten we hier toch óók bij elkaar?