KPN Mobiel Internet Prepaid met Dongel ? 20,00

Gepost op 28/07/12 om 20:12 uur
KPN Mobiel Internet Prepaid met Dongel € 20,00 inclusief 15 euro datategoed.
link
Gepost op 28/07/12 om 21:58 uur
blabla
Met Hi Prepay kost de dongel zelfs 14,95. (link) Volgens mij zijn de dongels ook bij de KPN/Hi winkels en Phone House winkels te koop voor dezelfde prijs.
Gepost op 28/07/12 om 23:54 uur
@ Blabla: dit is inderdaad nog een betere deal!
Is dit de zelfde dongel die in een ander topic is benoemd welke makkelijk zelf te unlocken is?

Edit: nee het is een huawei
Gepost op 29/07/12 om 09:30 uur
blabla
Eerder leverde KPN en Hi de dongels allemaal al simlockvrij. Ik weet niet of dat nog steeds het geval is.
Gepost op 29/07/12 om 12:29 uur
welke Huawei is het?

De Huawei's zijn vaak simlockvrij idd (ook die van vodafone bv). Dat kan je merken omdat je gewoon een inbelverbinding kan aanmaken met ander apn.
De software die op de stick staat is vaak beperkt tot de provider, maar als je de mobile partner software van Huawei zelf installeert kan ie alle sims aan en heb je vaak ook meer functies zoals bv bellen,
Gepost op 29/07/12 om 14:17 uur
Geblokkeerd
Quote:
welke Huawei is het?

De Huawei's zijn vaak simlockvrij idd (ook die van vodafone bv). Dat kan je merken omdat je gewoon een inbelverbinding kan aanmaken met ander apn.
De software die op de stick staat is vaak beperkt tot de provider, maar als je de mobile partner software van Huawei zelf installeert kan ie alle sims aan en heb je vaak ook meer functies zoals bv bellen,

en ik had er eigenlijk ook een in gedachten voor bliep en je kunt hem dan in een usb poort van je pc gebruiken dan?
en kunje mij zegge welke ik dan moet hebbe.
heb er zelf voor de rest weinig verstand van.
zou je me link wille sture al vast bedankt en groetjes.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 01/08/12 om 18:54.
Gepost op 29/07/12 om 16:10 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@jos56: waarschijnlijk is het modem simlockvrij, maar rendementen uit het verleden bieden natuurlijk geen garanties voor de toekomst.

De meegeleverde KPN software zal uiteraard alleen verbinding maken via een KPN apn. Met de standaard software van Huawei kan je zelf de apn's instelen en dus ook een *bliep simkaart gebruiken, mits je de juiste parameters gebruikt.
Gepost op 30/07/12 om 01:54 uur
Tip: Google eens op hauwei dongle unlock
of....
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/29562/unlock-code-calculator-huawei-internetstick.html

De geinstalleerd kpn software kan 'uitgeschakeld' worden.
Software kan bij Hauwei gedwonload worden.

Als je de software houdt, moet je handmatig de instellingen aanbrengen.
Gepost op 30/07/12 om 20:58 uur
Geblokkeerd
Quote:
@jos56: waarschijnlijk is het modem simlockvrij, maar rendementen uit het verleden bieden natuurlijk geen garanties voor de toekomst.

De meegeleverde KPN software zal uiteraard alleen verbinding maken via een KPN apn. Met de standaard software van Huawei kan je zelf de apn's instelen en dus ook een *bliep simkaart gebruiken, mits je de juiste parameters gebruikt.

heb er al een besteld kosten totaal 60 en uiteraard simlock vrij
Pinokkio wijzigde dit bericht op 01/08/12 om 18:55.
Gepost op 31/07/12 om 09:10 uur
Ook ff eentje besteld onder rembours ( net zo duur )

Altijd handig om op de plank te hebben liggen :0)

Gepost op 31/07/12 om 22:57 uur
Geblokkeerd
Quote:
Ook ff eentje besteld onder rembours ( net zo duur )

Altijd handig om op de plank te hebben liggen :0)

en weet je welke provider je dan moet neme meneer bliep kijk ma eens suxes.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 01/08/12 om 18:55.
Gepost op 01/08/12 om 16:05 uur
Geblokkeerd
Quote:
Quote:
welke Huawei is het?

en ik had er eigenlijk ook een in gedachten voor bliep en je kunt hem dan in een usb poort van je pc gebruiken dan?
en kunje mij zegge welke ik dan moet hebbe.
heb er zelf voor de rest weinig verstand van.
zou je me link wille sture al vast bedankt en groetjes.

wat draait die usb modem fantastisch had ik niet moge drome en vlot weinig van te zegge

huawei e173 draait als een tierelier geweldig en dat met eenk kaartje van bliep supperrrr en dat nog wel met de laagste snelheid kosten 50c per dag duur nee dusss

Modbreak:
Je hoeft niet elk bericht te quoten, als je ergens op reageert. Zeker niet als je reageert op het laatste bericht, omdat het vele quoten de leesbaarheid van de thread niet ten goede komt.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 01/08/12 om 18:56.
Gepost op 12/08/12 om 02:45 uur
Ik heb zo'n Hi dongel gekocht voor 14.95 bij de Hi winkel. Alleen kreeg ik geen Huawei modem, maar een ZTE MF190. Gelukkig kan deze ook ge-unlocked worden, waarna een SIM kaartje van AldiTalk ook werkt, gewoon met HSDPA ook.

En met de door Hi geleverde software, want met de software van ZTE, zoals genoemd op de unlock-info-site zelf kreeg ik het niet werkend.
http://www.modemunlock.com/unlock-idea-zte-mf190-and-firmware-download.html

Die woeker EUR 2.50 / MB die Hi rekent is natuurlijk niet van deze tijd meer, maar 14.95 voor een 3G dongle is niet veel.

Zodra ik een *bliep SIM binnen heb probeer ik die ook.

Gepost op 12/08/12 om 08:57 uur
blabla
Quote:
Die woeker EUR 2.50 / MB die Hi rekent is natuurlijk niet van deze tijd meer, maar 14.95 voor een 3G dongle is niet veel.

Het tarief is geen 2,50 per MB, maar 0,167 per MB. Wordt er met 20 euro opgewaardeerd komt het tarief uit op 0,10 per MB. Dit tarief geldt voor speciale data prepaid simkaarten. Bij de reguliere simkaarten (geleverd bij een telefoon) geldt een tarief van 2 euro per MB, echter is er dan ook de keuze uit diverse bundels.
Gepost op 12/08/12 om 11:52 uur
Nee, het is toch echt 2.50 per MB. Staat ook op de hi site: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Hi-Mobiel-Internet-PrepPay-pakket-met-dongel-/THMINTPPwh.html
(link even compleet copy pasten, want bij clicken mist de 'shop.' die er voor staat.)

En als ik op m'n verbruiksmeter kijk klopt dat wel ongeveer ook:
- upload: 293 KB
- download: 61 KB
Resterend tegoed: 3.98 (was initieel 5.00)

Nou ja, maakt ook niet zoveel uit. Het ging me om het 3G modem.

Modbreak:
Je hoeft niet te quoten als je direct op het vorige bericht reageert.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 14/08/12 om 07:16.
Gepost op 13/08/12 om 09:19 uur
blabla
Als je hier klikt en vervolgens rechtsonder op "Prepay mobiel internet" klikt, komt het volgende tevoorschijn:

Aanschaf
1495

Internet op je laptop met Hi Dongel
- Starttarief na registratie 90 Mb (€15,00)
- Down: 3,6 Mb/s
- Up: 2,0 Mb/s

Daar kom je dus wel degelijk uit op een tarief van 0,167 per MB. Ook bij het opwaarderen rechts ervan staat dat je voor 10 euro 60MB bij koopt en voor 20 euro 200MB bijkoopt.

Als je vervolgens op "Bestellen" klikt, dan kom je op jouw scherm uit. Dan is data ineens 2,50 per MB geworden. Klik je op "Bekijk de voorwaarden" daarna, dan wordt data zelfs 5 euro per MB. Volgens mij zijn deze 5 euro en 2,50 euro per MB oude datatarieven voor reguliere prepay sims geweest, totdat deze verlaagd werd naar 2 euro per MB. Ik denk dan ook dat het een fout op de website is, daar het nogal zinloos is om beltarieven te noemen bij een prepay dongel.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN