Samsung Galaxy Tab 8.9 € 217,50 (?)

Gepost op 02/08/12 om 08:05 uur
In de Belcompany-folder (geldig van 4 t/m 19 augustus) staat een hele aantrekkelijke aanbieding die ik nog niet online kan vinden (wellicht vanaf 4 augustus dus?):
Samsung Galaxy Tab 8.9" van EUR 299,99 voor EUR 199,99
Deze prijs is alleen geldig bij aanschaf van een maandelijks opzegbaar MBB abonnement?
De website leert dat MBB staat voor Mobiel BreedBand, wat normaal vanaf EUR 17,50/maand beschikbaar is.

Ik verwacht dat het een foutje is, maar aan de andere kant hebben tablets vaker extreme prijsverlagingen gehad. Argumenten voor foutje:
-Deze tablet is in de Pricewatch duurder dan 299,99
-Zeker de 3G-versie is duurder
-Abonnement per maand opzegbaar zorgt dat ze na een goedkope tablet snel de klant weer kwijt zijn
Argumenten tegen foutje:
-De 8.9" Tab staat nu niet op de website, Wehkamp heeft deze eerder voor de halve prijs verkocht, wellicht is het een dumppartij

Ter vergelijking: de Tab 10.1" kost 350 euro, en 270 euro met 1 jaar dataabonnement.
Gepost op 02/08/12 om 10:52 uur
MVC
http://www.caravanverhuurbrabant.nl/
Ik zag hem zojuist ook voorbij komen bij de dagaanbieden van bobshop voor €249 (ietsje duurder dus)
Gepost op 02/08/12 om 11:31 uur
Quote:
Ik zag hem zojuist ook voorbij komen bij de dagaanbieden van bobshop voor €249 (ietsje duurder dus)

Die heeft geen 3G.

Ik heb zojuist een Tab besteld bij de lokale Belcompany, deze komt uit een ander filiaal. Goedkoopste optie is 210 euro voor 2 maanden, klinkt goed.
Gepost op 02/08/12 om 16:00 uur
Moderator
de tab 8.9 heeft een heel fijn formaat: prima in de hand te houden, dun en laag gewicht. Ik kan hem aanbevelen. Na een 10.1 inch tablet ben ik om naar de 8.9.
Gepost op 02/08/12 om 20:55 uur
albert.v
Hier vanavond ook ééntje besteld. Alleen het vitrinemodel was nog voorradig, maar ik wilde er één geheel nieuw in doos, komt begin volgende week binnen vanuit een ander filiaal.

Gevraagd naar de abonnementsconstructie, het is inderdaad direct op te zeggen, zodat er maar 1 maand abonnement verschuldigd is. Er werd wel bij vermeld dat er aansluitkosten van EUR 10,00 op van toepassing zijn. Jammer, maar ik kan er mee leven, het blijft een prima aanbieding. Als binnenkort de door Samsung toegezegde officiële update naar ICS beschikbaar komt, vind ik het helemaal mooi.
Gepost op 04/08/12 om 06:52 uur
De nieuwe belcompany folder staat nu online. Ik zie dat er ook andere tablets (zoals die van Sony) staan. Vroeg me af of het ook niet geldt op andere niet fagebeelde tablets, dus dat wanneer je die maandelijkse opzegbaar data abonnement afneemt 100 euro korting krijgt op de aanschafprijs. Wie het weet mag het zeggen.
Gepost op 04/08/12 om 09:48 uur
Quote:
De nieuwe belcompany folder staat nu online. Ik zie dat er ook andere tablets (zoals die van Sony) staan. Vroeg me af of het ook niet geldt op andere niet fagebeelde tablets, dus dat wanneer je die maandelijkse opzegbaar data abonnement afneemt 100 euro korting krijgt op de aanschafprijs. Wie het weet mag het zeggen.

Verkoper zei "nee" toen ik vroeg of ik een model dat wel op voorraad was kon meenemen met korting.
Gepost op 04/08/12 om 19:14 uur
hejodama
Bij de belcompany in Doetinchem ontkende men dat het een abo zou zijn die direct op te zeggen zou zijn. Mijn duidelijke omschrijving naar de eigen folder van Belcompany wilde men niet begrijpen zodat ik maar de winkel ben uitgelopen. (Botte verkoper)

Gepost op 04/08/12 om 22:21 uur
Quote:
Bij de belcompany in Doetinchem ontkende men dat het een abo zou zijn die direct op te zeggen zou zijn. Mijn duidelijke omschrijving naar de eigen folder van Belcompany wilde men niet begrijpen zodat ik maar de winkel ben uitgelopen. (Botte verkoper)

Apeldoorn is niet zo ver, en daar snappen ze het wel Omdat hun systeem niet minder dan 12 maanden kan aangeven, heeft de verkoopster gewoon achterop geschreven dat-ie direct opzegbaar is, met stempel en handtekening. Leek me prima.
Gepost op 05/08/12 om 13:09 uur
het abonnement is geen aangelegenheid van de shop/belcompany maar van de provider/vodafone. wat belcompany zegt heeft dus geen waarde. het instapabo lijkt maandelijks opzegbaar volgens de info over dit abo op de belcompany site. het rare is dat dit abovorm door vodafone zelf niet wordt aangeboden op de eigen site.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN