Dat is vreemd. We hebben deze actie opgezet in samenwerking met hollandsnieuwe en DealDirect, maar je zou altijd eerst bij ons uit moeten komen.
Ik denk dat er iets fout gaat met een campagne die we hiervoor hadden opgezet. Ik ga het morgen ochtend meteen laten verwijderen, ik ben helaas niet zo technisch onderlegd om dit zelf aan te passen.
Tot die tijd kan de volgende link gebruikt worden:
http://www.voordeelmobiel.nl/aanbiedingen/hollands-nieuwe.html De aanbieding staat iets verderop in het rijtje...
Ik zal ook de samenwerking met DealDirect uitleggen:
We hebben deze aanbieding in een samenwerking tussen hollandsnieuwe, Dealdirect en ons. Dit is eigenlijk gedaan omdat DealDirect en wij veel hollandsnieuwe verkopen. Hollandsnieuwe en Dealdirect hebben/hadden echter geen klantenservice en wij staan bekend om onze goede klanten service. Daarom mogen wij deze aanbieding goedkoper verkopen dan hollandsnieuwe zelf doet. U kwam dus ook op het bestelformulier bij DealDirectuit . Schrikt u daar niet van. Ondanks dat ondersteunen we wel nog steeds. Dus als er iets is, zullen we u altijd blijven helpen. We hebben nog steeds onze eigen ingangen (dealer lijn), dus kunnen altijd net iets sneller en beter schakelen dan de klant zelf (kijk ook maar naar de recensies, we helpen echt altijd als het kan).