Android Smartphone icm abo gezocht

Gepost op 06/08/12 om 16:55 uur
Goedemiddag,

Aangezien mijn abonnement icm met de Nokia E72 binnenkort eindelijk afloopt is het tijd om een nieuwe abonnement aan te schaffen. Ik ben op zoek naar een budget android-phone, het liefst icm een abo met internet. Maar een losse telefoon is ook een optie. In dat geval ben ik van plan om zo'n sim only abo van Simpel erbij te nemen.
Graag ik hoor het van jullie

Gepost op 06/08/12 om 17:08 uur
blabla
Zie bijvoorbeeld de aanbieding van de HTC Wildfire S. En lees eens wat providerreviews van Simpel op deze website. Dan is de keuze zo gemaakt.
Gepost op 06/08/12 om 21:16 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
http://www.voordeelmobiel.nl
Mail me anders even, dan kan ik op de wildfire actie iets extra's voor je doen: info -apestaartje - voordeelmobiel.nl
Gepost op 07/08/12 om 18:45 uur
Net de kijkshop folder bekeken. Lg optimus l3 voor 70 euro. Ook nog eens een cashback van 20 euro. Aardige prijs voor een android-phone lijkt me. Wel overigens op android 2.3. Zijn er veel apps dan die alleen op 4.0 werken ?
Lijkt me iig een mooie aanbieding voor de budget user.
Gepost op 07/08/12 om 19:00 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
Hoeveel minuten bel je gemiddeld per maand , hoeveel SMS stuur en hoeveel MB gebruik je? Het ligt er namelijk helemaal aan wat voor een maandprijs je dan hebt voor je sim only abonnement als je het toestel los koopt, of dit voordeliger is dan een abo+telefoon combinatie.

En inderdaad....kijk even naar de comments over Simpel hier op TV. Weet waar je aan begint.....
Gepost op 07/08/12 om 19:08 uur
dreumes
@ jony,

De prijs van de L3 is 70 euro NA cashback van LG.
Gepost op 07/08/12 om 19:27 uur
Oeeps je hebt gelijk....

@voordeelmobiel: Tele2 abo incl internet kost 8,-. Ik wil gewoon een modaal abotje waarmee ik kan whatsappen en wat belminuten om bij echt nood te kunnen bellen. Voor de rest gebruik ik alleen whatsapp. En dat ook niet al te vaak.
Gepost op 07/08/12 om 20:51 uur
blabla
Op al die budget smartphones moet je ├╝berhaupt niet meer dan een tiental apps installeren. Sommige apps kunnen alleen op het interne geheugen, en dat is bij alle budget smartphones max. 200 MB. Dat zorgt er voor dat je constant de melding in de telefoon krijgt dat het geheugen vol is en je eerst ruimte moet maken alvorens je sms kunt ontvangen of apps kunt gebruiken. Dit is ook zo bij de LG L3 (die heeft wel een 1GB intern geheugen, echter moeten apps als Facebook en Whatsapp op een kleine 200 MB applicatie geheugen).

Ik denk dat TS de 100/100 + 200 MB bundel wilt.
Gepost op 07/08/12 om 22:06 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
@jony: als je de sim only bij ons besteld, dan zorg ik nog voor iets extra's voor je. Mail maar naar info (at) voordeelmobiel.nl

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN