Nummerbehoud zelfde provider.

Gepost op 09/08/12 om 18:26 uur
Ik heb bij HN een abo waarvan de contractstermijn reeds in feb. verlopen is, maar ik desondanks aangehouden heb.

Ik heb bij VF een SO, die ik liefst per 20 sept beƫindigd wil hebben.

Het nummer van HN wil ik behouden. Nu heb ik een mooie actie bij HN gezien, maar hoe krijg ik het nummer van het ene HN abo op het andere HN abo?

Kan ik het dan eerst naar VF porteren, of moet ik de prepaid truc gebruiken?

ZIjn er meer opties?

Gepost op 09/08/12 om 21:34 uur
prepaid truc.

Je kan achteraf geen nummer porteren bij vodafone.
Gepost op 10/08/12 om 09:03 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
http://www.voordeelmobiel.nl
Inderdaad. Hollandsnieuwe doet niet aan verlengingen (ik begreep dat je wel kan verlengen via je 'mijnhollandsnieuwe', maar dan krijg je niet de huidige aanbiedingen).
Dus als je echt graag het nummer wilt behouden en ook gebruik wilt maken van een hollandsnieuwe aanbieding, dan kan je het beste je hollandsnieuwe nummer over laten zetten op prepaid (kan ook bij hn zelf) en dan gebruik maken van de aanbieding die je wenst van hollandsnieuwe.

Als je bij ons de aanbieding van hollandsnieuwe besteld (prepaid, niet, wij doen geen prepaid), dan maak ik nog een leuke extra aanbieding voor je.....
Gepost op 12/08/12 om 00:09 uur
Maar ik had begrepen dat je bij HN niet van abo naar prepaid kunt overstappen.

Dit lees ik op HN:

Quote:
Kan ik na afloop mijn Sim Only abonnement omzetten naar prepaid?
Je kunt je Sim Only abonnement niet omzetten naar prepaid. Als je na afloop van je Sim Only contract prepaid wilt bellen, dan moet je een prepaid simkaart bestellen.

Begrijp ik het dan verkeerd en kun je toch je nummer omzetten naar een prepaid?

Gepost op 12/08/12 om 10:40 uur
Winkel
voordeelmobiel.nl
http://www.voordeelmobiel.nl
Zoals ik al schreef: we doen geen prepaid, dus mijn kennis is daar minder groot van. Maar zoals ik lees wat je het ge-quote is dat je het niet automatisch kan overzetten naar prepaid, maar dat je dan een prepaid simkaart moet bestellen en daar je nummer op moet laten porteren. Het beste is om hollandsnieuwe zelf even te bellen.....
Gepost op 12/08/12 om 12:05 uur
Heb begin dit jaar mijn hollandsnieuwe nummer overgezet naar een gratis Vodafone prepaid sim.
Opzegtermijn van 1 maand. Vodafone doet het werk met opzeggen abonnement.
Via de site van hollandsnieuwe bij het nieuwe abonnement nummerbehoud aangevraagd en na 10 werkdagen werd het nummer van Vodafone weer naar hollandsnieuwe geporteerd.
Vodafone geeft sms met de datum van de eerste keer overzetten en op de site van hollandsnieuwe wordt ook de datum van overzetten aangegeven op het nieuwe abonnement.
Nadeel is dat je twee weken met twee toestellen rondloopt, of je moet de Vodafone prepaid opwaarderen om te kunnen bellen. Maar een echte TV-er doet dat niet zo makkelijk.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN