bij Lycamoible nu 40 ero extra bij opwaardering van 20 euro

Gepost op 03/01/13 om 11:03 uur
Bij Lycamobile ontvang je nu 40 euro extra beltegoed bij een opwaardering van 20 euro. 20 wordt dus 60. bij een opwaardering met 10 euro krijg je nu overigens 25 in plaats van 20. Maar met deze 20 naar 60 verdrievoudiging zij wel interessante dingen te doen.
De Nederland bundel geeft 1000 belminuten en 1000 smsjes. Hierfvoor moest je effectief 20 euro betalen dus als je opwaardeerde met 20 werd 40 euro(de normale verdubbeling) afgeschreven. Dat is nu nogsteeds zo. Daarmee blijft er dus 20 euro beltegoed over, precies genoeg voor de 1gb databundel(waarbij dubbel beltegoed wel als betaalmiddel geld). voor 20 euro kan je nu dus: 1000 minuten bellen, 1000 smsjes versturen, 1150 mb internetten(bij de Nederland bundel zit standaard al 150mb). Dit is een zeer interessante combinatie voor een smartphonegebruiker.
Gepost op 03/01/13 om 14:06 uur
20=70 lijkt me dus. Echter mij is nu niet duidelijk dat je die "EUR 70" dan ook kwijt bent of dat er maar EUR 40 van je beltegoed af gaat?

Ook Lebara heeft een gelijke actie.
Gepost op 03/01/13 om 14:09 uur
nee sorry 40 extra niet 50 was een typefout van mij. en nee je bent die 60 niet kwijt heb zelf de bundel gisteren geactiveerd en er gaat nog gewoon 40 af.
Gepost op 07/01/13 om 12:23 uur
Ik heb een berekening gemaakt.
Stel je koopt deze maand 8 beltegoedbonnen van 20 euro. Dan genereer je doordat je nu 40 euro extra beltegoed krijgt genoeg tegoe dom een jaar lang de nederland bundel van 20 euro te kopen. de bundel word automatisch verlengt. voor 13,33 per maand kan je dan een jaar lang onbeperkt bellen en smssen(fair use policy van 1000 minuten en smsjes) +150mb per maand internetten. Koop je nog een negende bon van 20 euro dan heb je ook wat ruimte voor bellen van servicenummers. Is best erg scherp geprijsd op die manier.
Gepost op 07/01/13 om 13:30 uur
Die gasten zijn niet eens aangesloten bij de geschillencommissie, dus als er problemen zijn, en die zullen er heus wel komen want die gasten komen hun eigen voorwaarden niet eens na, dan heb je dus weinig kans. Advies: niet instappen bij die mobiele piraten.
Gepost op 07/01/13 om 14:01 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
@dsterk
Aardige constructie, alleen de voorwaarden en tarieven van de Nederland Bundel kunnen natuurlijk ook weer wijzigen.

@mobiemo (en Belmeniet)
Quote:
Die gasten zijn niet eens aangesloten bij de geschillencommissie, dus als er problemen zijn, en die zullen er heus wel komen want die gasten komen hun eigen voorwaarden niet eens na, dan heb je dus weinig kans. Advies: niet instappen bij die mobiele piraten.

Lyca is naar mijn mening en ervaring een zeer fatsoenlijk bedrijf en als er problemen zijn lossen ze die altijd netjes op.
Met dit soort ongefundeerde uitspraken/zwart makerij kan ik dan ook niet zoveel.
Gepost op 07/01/13 om 14:52 uur
@dsterk: klopt... Snap niet waarom ie hier staat...

Maar Lyca heb ik ook enige ervaring mee. Ik moet zeker 3 pogingen doen om verbinding te krijgen. En dan is het geen echt alternatief voor een "gewoon" werkende SIM. Ik heb het met meer SIMs gehad. Die Vlaams sprekende helpdesk heeft moeite om "normaal" Nederlands te verstaan... Dus al met al voor mij geen alternatief.

Modbreak:
off/verkeerd-topic bericht verborgen
Windstorm wijzigde dit bericht op 07/01/13 om 16:15.
Gepost op 08/01/13 om 01:05 uur
@windstorm

Zo ongefundeerd zijn mijn uitspraken niet.
Het is zo dat iedere telecomprovider aangesloten moet zijn bij de geschillencommissie. Lycamobile lapt dit gewoon aan zijn laars.
Mijn probleem heb ik eerst per email aangekaart, dan telefonisch, maar ze wilden er niets aan doen. Hoezo lossen ze problemen altijd netjes op dan?
Toen ik die gasten vroeg of ze aangesloten zijn bij de geschillencommissie deden ze er lacherig over en zei dan dat die dat niet wist. Ja ammehoela en of die dat wist.
Nou probeer ik ze op een andere manier aan te pakken, want als ik me aan hun voorwaarden hou, dan dienen die gasten dat zelf ook te doen.

Ps. een bedrijf die zelf zijn rekeningen niet betaalt en die daarvoor door de opta is aangesproken, voorspelt al niet veel goeds.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN