[gsm-shop.nl] gsm-shop.nl zijn zij betrouwbaar?

Dit topic is gesloten
Gepost op 14/11/01 om 10:04 uur
Hallo, ik heb in augustus/september 3 gratis ben vaak abo afgesloten. Ik kreeg het geld op mijn gerekening gestort binnen 6 weken. het is nu al 10 a 12 weken en nog heb ik niks gekregen.

heeft iemand ervaring met gsm-shop gehad?
Gepost op 14/11/01 om 11:37 uur
Hoi,
ik ben degene die de uitbetalingen doet voor de gsm-shop.nl. Naar mijn weten is op dit moment iedereen op tijd uitbetaald. Er kan altijd eentje zijn die we per ongeluk overgeslagen hebben . Als jij even naar de zaak belt en je gegevens doorgeeft dan ga ik het vandaag nog voor je uitzoeken.
Nog even voor de duidelijkheid wij hebben altijd een teruggavetermijn van 8 weken gehad en niet 6 weken( zie de grote letters onder in het teruggavebewijs!

groetjes Mimi
Gepost op 14/11/01 om 15:06 uur
dntvo,

Vraag je om slechte reacties over gsm-shop? Ga jij dit keer weer een begin maken om dit telecombedrijf zwart te maken??? Jij bent dus ook zo'n kinderachtig figuur.
Ik heb geen ervaring met dit bedrijf. kan dus ook niet oordelen. Maar je moet goed weten dat elk bedrijf wel fouten maak.
Het bedrijf heeft al aangeboden het snel voor je uit te zoeken.Dat vind ik erg netjes van hun.
Advies: Ga het bedrijf bellen en je eigen zaken eerst goed regelen dan dat je hier de boel gaat verzieken. Deze site is geen site om steeds telecombedrijven af te kraken!
Ik heb het gevoel dat je wel die richting opgaat... Iedereen komt op voor zijn of haar eigen belang. En jouw belang is je geld terugkrijgen of niet?? Is dat het bedrijf afkraken??

Ik kan het ook mis hebben, maar ik vind dat er op deze site niet meer van die onzin moet komen.
Gepost op 14/11/01 om 16:31 uur
Administrator
Dirk Postma
http://www.telecomvergelijker.nl/
Zie mijn reactie die ik op 14/11 16.29 in de volgende discussie heb geplaatst:

http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?thread_id=57
Gepost op 14/11/01 om 17:35 uur
Kijk wat jij nou weer zegt, vind ik weer te ver gaan Jolanda. Ik vraag alleen om ervaring. Ik zeg niks dat ze de boel flessen enzo.

Ik heb al eerder een bericht naar gsm-shop gestuurd en ze zeiden dat het binnen 2 weken het geld op mijn rekening zouden gaan starten (samen met 2 andere abo's) Het is nu al a ruim 3 weken voorbij. Ik had ook 5 dagen geleden een mailtje naar ze gestuurd maar heb nog geen antwoord gekregen. Vandaar ik het alleen maar vroeg.

Een vriend van mij kent de een medewerker van gsm-shop. EN die zei dat het uitbetalen daar wat langer duurd dan normaal. Ik vraag alleen via internet ( dit vanwege het feit dat het makkelijker is)

Dus jij beschuldigt mij, of juist weer niet terwijl jij niet het hele verhaal weet. DIt lijk wel Jerry SPringer.

nou, ik zeg nochmaals. Het was niet zo bedoelt. Ik vroeg het gewoon maar. Ik ben ook tegen dat mensen kwakkeloos gsm-shops beschuldigen.

ciao,

DNTVO
Gepost op 14/11/01 om 17:51 uur
Oh ik kan het ook verkeerd gekeken hebben hoor Mimi. 6 weken of 60 dagen

Maar de grote letters onder het teruggavebewijs dat het binnen 8 weken gestort wordt zie ik niet

Maar ik heb je al gebeld en we hebben het al afgehandeld

groeten,

DNTVO
Gepost op 02/04/02 om 16:55 uur
Mijn ervaring is, dat ze hun verhaal na komen. Ik heb er vorig jaar een telfort 180 afgesloten (eenmalige betaling van fl.65,= incl. verzending) en ik krijg nog steeds (er zitten inmiddels 8 maanden op) netjes mijn geld voor het abonnement gestort. Succes in ieder geval.
Gepost op 02/04/02 om 18:57 uur
Geblokkeerd
gsm shop is een van de beste gsm internet bedrijf...ze komen hun afspraak na...en geven snel antwoord op vragen..binnnen enkele uren..bij een andere is dat niet het geval(zal de naam niet zeggen)...laatst vroeg ik iets voordat ik antwoord kreeg was de actie voorbij..ze hebbben later voor mij een uitzondering gemaakd..dat was wl goed van hun
Gepost op 02/04/02 om 19:04 uur
Ik heb ff een vraagje ik kan op die site van gsm-shop geen gratis abbonementen vinden klopt dat of ligr het aan mij.
Gepost op 07/07/02 om 16:20 uur
ze hebben wel 1 jaar ben vaak gratis in de gsmshop in rotterdam vlakbij centraal.daar liep ik langs en sloot zo'n abbo, het staat niet op de site .maar wel geadverteerd in de zaak.
Gepost op 08/01/03 om 22:19 uur
http://www.kingtone.nl
Staat gsm-shop.nl nou ook achterop de spits?

dirk: Niet onnodig de discussie ontstoffen, de laatste vorige post was van 07/07/2002 16:20, dan kun je beter een nieuwe discussie starten, als het interessant genoeg is. Dit topic wordt gesloten

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone