Is deze aanbieding (http://www.studentmobiel.nl/debitel_vodafone_gratis.htm) nu echt te vertrouwen.. ik lees nu al een tijdje mee..maar het komt nog steeds raar over dat je iets echt helemaal gratis krijgt... geen addertjes??
Floris, waarom accepteert de provider je dan niet meer? Ik neem aan zolang je aan je financiele verplichtingen houdt, er voor een provider niet zoveel reden is om je niet te accepteren.
kan iemand mij vertellen waarom er zo weinig aandacht is voor deze deal en hij ook niet verschijnt bij 'populairste' aanbiedingen??
het lijkt mij toch een goede deal, helemaal gratis toestel + abo.
ok niet super veel belminuten. maar andere nadelen?? 2 jaar contract??
uhm kunnen jullie dan toch nog ff uitleggen wat de nadelen/slechte ervaringen van debitel zijn?? [ok ik zie net zelf de thread over debitel, klinkt idd niet erg positief. en aangezien je bij deze deal na 3 mnd. je abo moet omzetten en dat nogal lastig schijnt te zijn bij debitel, wordt het idd minder aantrekkelijk...]
Als je wilt weten op welke manieren debitel je allemaal kan vern**ken, kijk dan even in de threads over debitel en de search. "Onbetrouwbaar" is een eufemisme, in het geval van debitel.
Ga misschien wel voor deze actie en ja ik weet debitel moet je alleen mee in zee gaan als je een advocaat hebt. Welk toestel zouden jullie bij deze actie kiezen sony T230 of nokia 3510i
zolang je toch optijd je afmeldingen en wijzigingen opstuurt kan debitel je geen kosten in rekening brengen lijkt me toch. Als ik dit doe en de telefoon "in de kast" leg voor een tijdje (wel 1x bellen voor een paar minuten) dan heb ik dit alles voor niets lijkt me toch...
Quote: zolang je toch op tijd je afmeldingen en wijzigingen opstuurt kan debitel je geen kosten in rekening brengen lijkt me toch.
Ja, zo zou het moeten zijn! Bij de eerdere debitelactie van Studentmobiel ging bij mij wel alles goed. Maar ik ken ook vele waargebeurde horrorverhalen over Debitel. Dus heb ik kennelijk geluk gehad. Maar ja, ik hoefde niet in contact te treden met Debitel om het abonnement te laten wijzigen.
Je vergeet de 10 Euro verzendkosten.. dus bijna gratis.
Ik heb trouwens bij debitel wel eens een downgrading op de website ingevoerd en deze is toen niet uitgevoerd. Daarna heb ik na de volgende paar facturen maar telefonisch contact opgenomen en toen vertelde ze doodleuk dat als je binnen een termijn een downgrading meld terwijl dat nog niet mag deze niet verwerkt wordt en ook niet bewaard wordt voor de eerstkomende keer dat het wel kan...Dus je moet precies op de dag dat je voor het eerst mag downgraden je downgrading melden anders komt er weer een dure maand bij.
Was vorig jaar van plan om drie maanden na 't afsluiten van 2 debitel abo's te downgraden. binnen 1 maand waren de prijzen aangepast voor downgraden. Dit vonden ze onvoldoende reden om op te zeggen. Weer een maand later waren alle abonementen omgegooid. Sindsdien had ik de goedkoopste. jancuk!
Een vraagje. Misschien wil ik van deze aanbieding gebruik maken. Moet je je abonnement perse precies binnen 3 maanden veranderen of kan je deze abonnementswijziging ook al eerder opsturen ? Over 3 maanden ben ik namelijk in Afrika en wordt het misschien toch wat lastiger om debitel klantenservice te bereiken.
Je kunt hen een brief sturen, weet alleen niet of dat dan met zekerheid verwerkt zal worden Aantekenen helpt dan wel ;)
Voordeel is dat je nog een briljant geldige reden hebt om te downgraden Je zit immers in afrika
kan je met een debitel vodafone abo nog wel downgraden dan? want ik hoor alsmaar dat met de nieuwe vodafone abo's het namelijk niet meer mogelijk is om te downgraden.