[Orange] CD Marco Borsato

Dit topic is gesloten
Gepost op 10/08/04 om 22:10 uur
ook al weet ik dat dit geen marktplaats is...
Voor degene die hem kwijt willen!
Wil er wel wat voor betalen!
roelcastelijns@orange.nl
Gepost op 10/08/04 om 22:44 uur
Degene die heb gekregen hebben deden die mee met de 30 euro aktie van afgelopen juli of deden die mee met de aktie van eerder dit jaar.
Gepost op 10/08/04 om 23:04 uur
Ik deed mee met de gratis €20 van BC een tijd geleden alweer
Gepost op 10/08/04 om 23:06 uur
Ik deed ook mee met de gratis €20,- van BC. Zou ik ´m dan ook krijgen? Maar mijn brievenbus in de gaten gaan houden.
Gepost op 11/08/04 om 00:02 uur
3x meegedaan aan de Free 20, vandaag 3 cd's ontvangen. Puike actie van Orange!
Gepost op 11/08/04 om 00:19 uur
Moderator
Voor wie het nog niet weet: het nieuwe album van Marco Borsato is alleen op DVD uitgebracht en in de winkel dus ook alleen op DVD te koop en dus nooit op CD in de CD winkel te vinden. (Borsato maakt geen CD's meer omdat ze zo veelvuldig gekopiëerd worden). Veel klachten schenen er te zijn over mensen die de muziek ook in de auto wilden draaien. Jammer als je alleen een DVD kan kopen en niet weet hoe je de bestanden naar CD formaat "ript".

Alleen de hoofdsponsor (Belcompany in dit geval) heeft een flinke lading gewone CD's ontvangen ter promotie. Die werden in de winkels al weggegeven bij Orange abonnementen en Orange prepaidkaarten. Alle CD´s die je in NL vind zijn dus weggevertjes van de Belcompany.

Volgens mij hebben ze er erg veel, want als ze ze nu ook al na gaan sturen......
Gepost op 11/08/04 om 00:23 uur
Dan kan je ze idd beter weggeven ipv er grote zelfgemaakte discobollen van te maken ;)
Gepost op 11/08/04 om 01:26 uur
Pinokkio: ze weten dat ik Marco Borsato haat, dus ze doen me er een goeie dienst mee. Kan ze alleen leuk verkopen op EBay ;)
Ben je nou nederlander of niet... Oh, das Telfort
Gepost op 11/08/04 om 01:46 uur
Inderdaad, die cd's leveren op ebay aardig wat geld op.
Onze arrogante user DeSteef heeft er aardig wat via ebay verkocht.
Bekijk zijn profiel maar eens.
Gepost op 11/08/04 om 02:18 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Quote:

Onze arrogante user DeSteef

Laat iedereen nou even ophouden om hem af te kraken. Het begint namelijk een beetje de spuigaten uit te lopen.....
Gepost op 11/08/04 om 08:55 uur
ik heb hem ook gehad.

Ben er zeker niet weg van.
Maar, gegeven paard en bek en kijken en.. bleh.

Leuk kadootje voor een verjaardag binnenkort

/me is er dus wel blij mee.
Gepost op 11/08/04 om 12:41 uur
Vandaag de brievenbus geleegd en een pakje gevonden van Orange (en de rekening van de maand) en wat schets mijn verbazing; een cd van Marco, omdat ik via BC een abbonement had afgesloten.
Even niet gekeken op TV, want anders wist ik dat de cd er aan zat te komen.
Gepost op 11/08/04 om 12:53 uur
Altijd leuk, een kadootje krijgen dat niets kost waarvan je via TV al weet dat je m gaat krijgen. (vooral als je vervolgens tegenover niet-wetende huisgenoten gaat voorspellen wat er in het pakje zit )
Gepost op 11/08/04 om 12:54 uur
Welk abonnement hebben jullie? Is er iemand met een gratis Free30 van de BC die ook een cd heeft gekregen?
Ik heb een mailtje naar BC gestuurd met de vraag om opheldering.
Gepost op 11/08/04 om 13:12 uur
Mijn analyse van de reakties in dit forum is dat alléén die abonnees een cd krijgen die dit jaar een Orange Free abonnement hadden afgesloten VOORDAT de DVD van Marco Borsato werd uitgebracht.

Alle andere Orange abonnees zouden hem in theorie al gekregen (kunnen) hebben van BelCompany, tenzij ze natuurlijk net als ik een (gratis) abonnement via het internet hebben afgesloten.

Maar misschien zit er naast en komt hij nog ...... !?
Gepost op 11/08/04 om 13:48 uur
@ Navi: Opheldering vragen om een cadeautje?? Doe je dat ook bij je familie als je al een half jaar niet zomaar een cadeautje hebt gehad Zijn natuurlijk geen manieren.

Die CD is niet direct van de BelCompany afgekomen maar van Orange. En aangezien er voor mijn ouders ook twee op de deurmat lagen, weet ik dat het om 't Free 20 abo. gaat wat zo rond Januari/Februari wwerd aangeboden op de site van BC.

Gepost op 11/08/04 om 14:22 uur
@Bobberjan> Als ik recht heb op zon gratis cdtje waarom zou ik dat dan niet mogen krijgen van jou? Je moet je recht halen anders krijg je helemaal niks. BC mag voor me uitzoeken of ik zon cd'tje krijg. Krijg ik m niet dan is het pech gehad.
Gepost op 11/08/04 om 14:23 uur
Navi: het klinkt enigszins als een jengelend kleutertje als je direct mensen gaat najagen om een gratis cd'tje wat je anderen hebt zien krijgen. No offence overigens
Gepost op 11/08/04 om 14:40 uur
Net een vriendelijk mailtje van BC gehad. Ze verwijzen me naar Orange. Dat gaan we dan maar even doen. Eerst maar even zoeken naar een mailadres hier op de site.
Gepost op 11/08/04 om 14:54 uur
@ Navi: Een beller is altijd sneller... Dat jeje recht ergens wil halen geef ik je helemaal gelijk in, maar om direct 2 dagen later (nadat je 't van anderen hebt vernomen) een mailtje te sturen, zou niet helemaal mijn manier zijn, maargoed het is de moeite want de CD is best goed aan te horen (en over smaak valt niet te twisten).

Succes en ik ga echt voor je duimen dat je 'm nog krijgt!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone