[studentmobiel.nl] Ervaring met cashback studentmobiel?

Gepost op 13/08/04 om 20:22 uur
Bij de shop survey staan alleen maar ervaringen van minstens 1,5 jaar geleden beschreven. Heeft iemand nog een goede recente ervaring?
Gepost op 17/08/04 om 17:17 uur
Hmmm.. heeft niemand deze thread gezien of heeft de afgelopen tijd echt werkelijk niemand iets bij studenmobiel besteld???
Gepost op 17/08/04 om 17:24 uur
Ik heb gewoon nog nooit wat besteld daar, omdat ze nog nooit ergens de goedkoopste mee zijn geweest. Ik denk dat een heleboel tv-ers er zo over denken. Ik denk overigens wel dat ze betrouwbaar zijn, ze komen namelijk erg professioneel over.
Gepost op 17/08/04 om 17:35 uur
Schwantzi vind je een gratis abo en gratis toestel niet een goede aanbieding?
Gepost op 17/08/04 om 17:48 uur
Ik zei dat ze nooit de goedkoopste zijn. Dat zijn ze nu ook weer niet; kijk maar in het zoekscherm: Als je zoekt op debitel vodafone, met speciale constructies, dan zijn er 102 goedkopere aanbiedingen te vinden. Studentmobiel heeft pas de 103e plek in dat rijtje!
Gepost op 17/08/04 om 17:59 uur
Ik ben benieuwd waarom de populariteit zo hoog is bij studentmobiel. Waar is dat gegeven op gebaseerd?
Gepost op 17/08/04 om 18:03 uur
Schwantzi maar toch niet voor de gratis toestellen die ze aanbieden?Of zie ik echt iets over het hoofd.
Gepost op 17/08/04 om 18:25 uur
Jawel hoor, klik maar op de link die ik je gaf. Als je dan bijvoorbeeld de SonyEricsson t230 selecteert, zie je dat belzaak goedkoper is (met zowel debitel 150 als 210). Die zoekmachine is er toch niet voor niets? Ik neem aan dat je voordat je ergens iets bestelt altijd hier even kijkt of het niet goedkoper kan...
Weet wel waar je aan begint als je een debitel-abonnement neemt.
Gepost op 17/08/04 om 19:00 uur
Helemaal gelijk Schwantzi, was toen niet helemaal helder denk ik, je vertelde pas op met debitel maar de voordeligste abo's met speciale constructie zijn juist met debitel.kan ook zijn dat ze later wijzigen en zeggen je mag niet downgraden dan ben je wel de pineut net zoals bij kpn dat je extra paar maanden moet wachten voor je mag downgraden dan wordt het alsnog duurder, ik zie ermaar vanaf na al je waarschuwingen over debitel. Als het mensen wel lukt om recent nog down te graden dan hoor ik dat graag
Gepost op 18/08/04 om 13:28 uur
Aangezien niemand hiero 'n recente bestelling afgehandeld heeft bij studentmobiel, zal ik hier na mn cashback wel over berichten bij de shop survey. Maar tot nu toe ben ik tevreden!
Gepost op 19/08/04 om 18:17 uur
Ik heb al een paar keer een abo via studentmobiel genomen en ik moet zeggen dat ik altijd netjes binnen de tijd de cashback heb ontvangen. Bravo!
Gepost op 20/08/04 om 15:18 uur
Nou bravo hoor....ze houden zich gewoon aan de afspraken. Wordt het geen tijd dat jij een fanclub opricht van Studentmobiel?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone