[belcompany.nl] Opnieuw stuntaanbiedingen met 1 jarige 30 euro contracten.

Dit topic is gesloten
Gepost op 20/08/04 om 18:56 uur
Heel erg goed heb ik niet opgelet, maar bij Belcompany zijn er weer hele strakke acties bij 1 jarige 30 euro contracten in combinatie met Orange. Op dit moment lijkt het er op dat alleen Orange durft te stunten met 1 jarige contracten. Dat maakt wat mij betreft een hoop goed (lettend op de hoge prijs naar mobiel).

Ik weet dat de Samsung E800 bijvoorbeeld gratis is en volgens mij is ook de 6230 weer terug !
Gepost op 20/08/04 om 19:19 uur
Daar gaat al een thread over, hoewel niet helemaal in het juiste subforum geplaatst.
Gepost op 20/08/04 om 19:21 uur
Dat kun je wel zeggen idd ;) Heb hier wel naar gezocht, maar goed
Gepost op 20/08/04 om 19:23 uur
Weet iemand welke toestellen precies gratis zijn bij eenjarige contracten?Geen BC medewerkers hier?
Gepost op 20/08/04 om 19:30 uur
waar heb je die aanbiedingen dan zien staan???
op de bc-site zie ik ze nog niet staan namelijk!!!
maar wel interessant natuurlijK!
Gepost op 20/08/04 om 19:39 uur
BC zet die stunts ook niet op internet, maar in de winkel is het wel bekend.
Gepost op 20/08/04 om 19:42 uur
vorige keer stonden ze wel op i-net...
Gepost op 20/08/04 om 20:14 uur
ha ha, ja via gsmkopen.nl Maar dan krijg je niet dezelfde service als in de winkel, terwijl de prijzen hetzelfde zijn. Dat domein is van BC. En vorige stuntactie met 1 jarige 30 euro contracten stonden ze ook niet op internet !
Gepost op 20/08/04 om 21:13 uur
Geldt deze actie alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten van Orange die hun abonnement willen verlengen?
Gepost op 20/08/04 om 23:10 uur
Voor verlengen geldt die actie inderdaad helaas niet. Hier heeft Belcompany trouwens geen invloed op, want ook Belcompany is afhankelijk van de bonussen die door Orange worden uitgekeerd... en die zijn (gek genoeg) nou eenmaal lager dan bij nieuwe klanten. Dit geldt ook voor KPN en Vodafone, hoewel Vodafone via de eigen winkels vaak wel in staat is om redelijk goede aanbiedingen te doen bij verlengen.

Het is dus ten alle tijden verstandig om 3 maanden voordat je abonnement afloopt de boel om te laten zetten in (het liefst) een Vodafone prepay kaart en daarna weer terug te gaan naar je eigen provider.
Gepost op 20/08/04 om 23:34 uur
blabla
@ DeSteef

Je zegt dat deze aanbiedingen niet gelden voor verlengingen? Geen idee of je dealer bent van Orange, maar volgens Extranet is één van hun speerpunten dat de prijzen bij verlengen hetzelfde zijn als bij nieuwe aansluitingen... Met dergelijke acties zetten ze feitelijk een beetje hunzelf te kakken...

En ja, ik weet dan ook wel dat het komt doordat ze extra bonus geven bij het behalen van de target, maar dan zouden ze de target ook moeten laten gelden voor vernieuwingen, aangezien eerlijk het langst duurt (welbekende quote)
Gepost op 20/08/04 om 23:58 uur
Ik help je bij deze uit de droom... in de Orange shops zijn de aanbiedingen voor verlengen gelijk aan nieuwe contracten. De aanbiedingen van de Orange shop zijn meestal vrijwel gelijk aan de verlengingsaanbiedingen van Belcompany. Dus voor verlengen ben je bij Orange zelf vaak net zo voordelig uit, maar voor nieuwe contracten is Belcompany echt veel goedkoper !
Gepost op 21/08/04 om 00:02 uur
blabla
Het is geen droom... Op Extranet stelt Orange zelf dat dat hun duidelijke speerpunt is, terwijl ze in feite hun eigen 'Eerlijk duurt het langst..." voor kak zetten...

Bel Company krijgt targets, en bij het behalen van die targets krijgen ze een extra bonus... Het zou wel zo eerlijk zijn als Orange in hun target zowel vernieuwingen als nieuwe aansluitingen opneemt, aangezien Extranet de dealer vertelt dat er geen verschillen zijn... Nu maken ze zichzelf ongeloofwaardig...
Gepost op 21/08/04 om 00:04 uur
Ik snap dat je je "genaaid" voelt omdat je graag zou willen verlengen, maar BC baalt daar net zo hard van. Ik vind het vreemd dat providers uberhaupt bestaande klanten veel minder belangrijk vinden dan nieuwe.
Gepost op 21/08/04 om 00:58 uur
blabla
Dat niet zozeer, ik heb een Free 40 die ik pas in december kan verlengen... (en niet ga verlengen ook by the way, maar dat is offtopic) M'n reactie is puur gericht op mn principe, dat als een bedrijf ergens voor zegt te staan, ze dat ook moeten...

Zelf werk ik voor een bedrijf met laagste prijsgarantie, en als wij die garantie verwaarlozen, dan is het afgelopen met het bedrijf... Je moet doen waarvoor je staat, anders breng je de toekomst van je bedrijf in gevaar...
Gepost op 21/08/04 om 03:43 uur
Tsja, toestellen loop ik niet zo warm voor, die krijg ik wel gratis bij een leuke zakelijke deal ;)
Gepost op 21/08/04 om 08:27 uur
@Roppie, doe jezelf een lol en haal de volgende "truc" uit. Koop een Vodafone simkaart voor 15 euro en bestel een porteringsformulier.
Doe de simkaart even in je telefoon, toestel aan... ff aanmelden op vodafone netwerk... klaar...
Vul porteringsformulier in en wacht 3 maanden af !

Zodra je Orange abo is omgezet in Vodafone prepay loop je naar de winkel en regelt een nieuw Orange abo en porteerd je nummer van Vodafone prepay naar Orange (max 10 werkdagen), probleem opgelost !

Ben het met je eens. Houd wel in je achterhoofd dat laagste prijs garantie een onzin stelling is die bijna ieder bedrijf verkloot (en ik kan het weten, heb bij 3 electronika bedrijven gewerkt waar ik achteraf nog nooit laagste prijs garantie heb toegepast)

Ik ben het overigens met je eens dat het belachelijk is dat het zo zou gaan met bonussen, maar daar doe je niks aan. Overigens is ieder bedrijf vrij om zelf te bepalen wat voor aanbiedingen ze in de folder willen zetten. Het staat BelCompany dus ook vrij om meer korting te geven bij nieuwe contracten.
Gepost op 21/08/04 om 08:30 uur
Overigens heeft Orange officieel bevestigd dat porteren van Orange prepay naar abonnement overal mogelijk is. Wel let Orange op of de klant "kort geleden" is omgezet van Free naar Ready. Mocht dat bijvoorbeeld 3 weken geleden zijn geweest dan zal Orange alsnog de portering kunnen weigeren omdat ze aandringen op verlengen in plaats van een nieuw contract. Door op tijd bovenstaande truc toe te passen los je dit probleem makkelijk op !
Gepost op 21/08/04 om 18:42 uur
blabla
Je hebt gelijk, er zijn altijd manieren om dit te omzeilen... Wij werken overigens wel heel duidelijk volgens het laagste prijs concept, zeer frequente concurrentieonderzoeken, wat dat betreft gaat dat goed
Gepost op 21/08/04 om 18:55 uur
@roppie... wie zijn "wij"? en hoe kun je nou met prijzen meegaan zodra je verlies lijdt ? Voorbeeld: naar schatting betaal je bij het verlengen van je Orange 30 € 170 bij omdat ORANGE dat gedeelte niet vergoed, dan kan BC toch nooit "uit eigen zak" die 170 bijbetalen ?

Daarnaast kunnen concurrenten niet concurreren met die prijs... 0 euro voor een E800.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone