[belcompany.nl] Gratis Orange Free 30 - Deel II

Gepost op 26/08/04 om 18:03 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Omdat deze thread nogal lang werd, hier deel II. Zoals altijd, blijf on-topic en lees a.u.b. de andere thread ook door; ook al is hij nogal lang.
Gepost op 26/08/04 om 18:08 uur
@EPR, ik ben het helemaal met je eens ! Ik vind het ook stijlloos en krenterig om zo iets te doen.
Gepost op 26/08/04 om 19:10 uur
Het probleem van dit soort 'misbruik' is dat de mogelijkheid om te downgraden dan op een gegeven moment gewoon helemaal wordt afgeschaft. De mensen die door omstandigheden echt een abonnement hebben met teveel belminuten of beltegoed kunnen dan echter ook niet meer gebruik maken van die mogelijkheid. Oftewel de 'goeden' zijn dan het slachtoffer van de 'kwaden'.
Gepost op 26/08/04 om 23:29 uur
Quote:
@EPR, ik ben het helemaal met je eens ! Ik vind het ook stijlloos en krenterig om zo iets te doen.

Alles wat jij doet zoals je contract voortijdig opzeggen en allemaal onzin beweren, dat is wel correct.
Maar als mensen hun bundel willen verlagen, dan vind je dat stijlloos.
Gepost op 27/08/04 om 00:10 uur
Mensen, please, geen etisch geouwehoer in een topic dat niet eens over verlagen belbundel of opzeggen gaat.
Gepost op 04/09/04 om 16:03 uur
Het wordt langzaam tijd voor de cashbacks ??!!
Gepost op 04/09/04 om 16:17 uur
Eerst moet orange de 2e rekening geind hebben, bij mij doen ze dat pas dat pas komende week. Daarnaa gaat BC de cashback betalen, dat duurt dus nog wel 2 a 3 weken. Maar dat geeft niet, het komt eraan.
Gepost op 06/09/04 om 11:09 uur
http://www.cu2.nl/djsjammie
Het was toch volgens de site van Belcompany toen de actie er stond toch de bedoeling dat de uitbetaling van de cashback al nadat de 1e factuur van 30 euro (aangezien de 1e maand gratis was) voldaan was plaats zou vinden dus met andere woorden in de 3e maand?
Gepost op 06/09/04 om 11:18 uur
Dat zeiden ze ook tegen mij. De eerste rekening is gratis, de tweede moet je betalen en na de 2de rekening krijg je je cashback. Ze zijn zoals gewoonlijk weer te laat.
Gepost op 06/09/04 om 11:38 uur
dj sjammie> dat zei ik ook Je 1e factuur is gratis je 2e moet je betalen, als orange dat geld ontvangen heeft wordt de cashback overgemaakt.

Quote:
Ze zijn zoals gewoonlijk weer te laat.

Ze zijn nog helemaal niet te laat! Nadat je die factuur betaald hebt heeft BC nog een tijdje nodig om je te betalen.
Gepost op 06/09/04 om 14:51 uur
@ koos koets > Ik heb mijn 2de rekening al betaald. De eerste rekening was 0 euro en daarna heb ik al 2 rekeningen betaald. Dus te laat. Had gestort moeten worden voordat ik mijn 2de rekening aan Orange voldaan.
Gepost op 06/09/04 om 15:01 uur
Lightning
In de derde contractsmaand krijgt u van BelCompany 330 euro teruggestort mits de tweede factuur van Orange voldaan is.

Lijkt mij duidelijk genoeg

Deze maand, ff geduld
Gepost op 12/09/04 om 12:32 uur
Ik ben half juni begonnen. half juli gratis factuur, half augustus eerste betaalde factuur.
Nog geen cashback binnen, maar hier vindt men dat bc nog tijd heeft om het over te maken en ik dus nog niet hoef te gaan bellen?
Gepost op 12/09/04 om 13:00 uur
Quote:
maar hier vindt men dat bc nog tijd heeft om het over te maken en ik dus nog niet hoef te gaan bellen?

Het maakt 'men' niet uit of jij gaat bellen of niet, maar men zit hier niet te wachten op tientallen 'ik heb nog steeds geen geld ontvangen, BC zuigt!' berichtjes.

Men denkt wel dat het langer duurt voordat men hun geld krijgt als men allemaal gaat bellen.
Gepost op 12/09/04 om 13:08 uur
'Men' vindt echt niet dat je moet gaan bellen als de 3e contractsmaand nog niet voorbij is. Dat zou n.l. nergens op slaan!
Gepost op 12/09/04 om 13:27 uur
Quote:
In de derde contractsmaand krijgt u van BelCompany 330 euro teruggestort mits de tweede factuur van Orange voldaan is.

Quote:
Ik ben half juni begonnen. half juli gratis factuur, half augustus eerste betaalde factuur.

Tsja, retorische vragen behoeven doorgaans geen antwoord, toch?
Gepost op 14/09/04 om 19:37 uur
was dat een retorische vraag?

iig bedankt voor het antwoord

Gepost op 14/09/04 om 20:12 uur
Het argument van de BC is dat je nog een maand de tijd heb om het betaalde abo-geld van die 2e maand terug te vorderen. Als die maand voorbij is, dan zullen ze de cashback uitkeren. Dus dat is volgens mij niet in maar na de derde maand.
Gepost op 14/09/04 om 21:31 uur
Gewoon niet meer bestellen bij BC, Bestelmaar.nl , belzaak.nl ( vind ik overigens de beste shops) betalen ze snel en zonder gezeik uit.
Laat BC het maar zijn winkels houden
Gepost op 14/09/04 om 21:36 uur
Ja, laten we allemaal BC winkels gaan blokkeren, das alleen maar goed voor potentiele klanten. Daar helpen we ze vast mee....

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone