[sitel.nl] Erg tevreden

Gepost op 14/11/01 om 19:53 uur
Goeiedag,

Ruim 1,5 weken geleden had ik de gok genomen om een Sony Z5 met contractverlenging bestellen bij Sitel omdat ze natuurlijk extreem goedkoop waren. Het koste haast geen moeite om wat bij hun te bestellen. Ik had gelijk een hele mooie headset gelijk erbij besteld. Maar jammer genoeg ( heel netjes) kreeg ik de volgende dag een mail binnen dat het toch niet beschikbaar was voor mijn telefoon. Op hun site stond dat hun normale procedure ongeveer 4 dagen zou duren en soms wel 10 dagen. Na 8 dagen had ik het binnen. Dus hele goeie ervaringen met Sitel tot nu toe. Ze komen iedergeval heel proffesioneel over.

Gepost op 15/11/01 om 18:31 uur
Geblokkeerd
Je bent wel erg positief of sitel.nl
Volgens mij ben je gewoon sitel zelf
Gepost op 16/11/01 om 12:58 uur
Goeiedag,

Ik ben zelf niet van Sitel.nl. Maar mag je dan niet positief zijn over een bedrijf die aardig service verleend? Nou krijg ik allemaal opmerkingen dat ik van Sitel ben ofzo. Ik heb gewoon een telefoon besteld met contractsverlengin. Op hun site stond dat de meeste procedure 4 dagen duur. Bij mij deed het dus 8 dagen, en daarover heb ik ook over gebeld. Een vriendelijk man, heeft netjes uitgelegd waarom het zo lang deed.....Ze zijn gewoon netjes.
Gepost op 16/11/01 om 21:05 uur
In het verleden heb ik eens meegedaan aan een actie met Sitel (het was kort voor de WK in Frankrijk).
Ik deed mee aan een prijsvraag waarmee men een mobiel kon winnen. Ik viel in de prijzen en alles werd door Sitel tot in de puntjes verzorgd.
Geen kwaad woord over Sitel. !!
Gepost op 10/07/02 om 13:44 uur
Ik heb 10 dagen geleden een siemens me45+ben vaak abbo bij sitel besteld. Toen er gisteren nog geen telefoon of reactie was, heb ik een mailtje naar sitel.nl gestuurd. Kreeg dezelfde dag nog een mailtje terug dat ze wat vertraging hadden door plotselinge drukte (doordat Dutchtone haar tarieven veranderd had?), maar dat de telefoon waarschijnlijk overmorgen bij mij is.

Helaas niet zo snel als beloofd, maar wel netjes snel (binnen 4 uur) een reactie terug. En dat vind ik eigenlijk net zo belangrijk, want dat weet je ten minste dat je bestelling goed aangekomen en verwerkt is. Moet de telefoon nog krijgen, maar ben tot nu toe tevreden.
Gepost op 12/07/02 om 13:59 uur
zoals beloofd was de gsm op donderdag binnen. Top!
Gepost op 12/07/02 om 19:02 uur
Pasgeleden heb ik een contractverlenging met mobiel afgesloten en het is binnen het gestelde termijn netjes afgeleverd.
Ik heb hen ook gebeld om een paar vragen te stellen. Er werd gelijk opgenomen en degene die mij geholpen heeft was vriendelijk en behulpzaam.
M.a.w. ik ben zeer tevreden over Sitel!
Gepost op 26/07/02 om 14:46 uur
Ik heb er laatst ook een abo. afgesloten, maar ik moest wachten totdat mijn toestel leverbaar was. Samsung had de verkeerde kleur naar hun gestuurd ofzo. De service is echt netjes daar. Mailtje gestuurd en had binnen 10 minuten(!!) al iets terug. Ze zijn gewoon super goed. Kwaliteit en service zijn top.
Gepost op 22/08/02 om 22:08 uur
Ben erg tevreden met mijn BEN vaak abo verlenging.
De munten waren ondanks de vakantie (6 ipv 4 weken) in 5 weken op mijn rekening.
Keurig, volgens afspraak.
Alle lof.

Henk
Gepost op 23/08/02 om 09:42 uur
Het is spijtig te moeten meedelen, maar ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Een Ben Vaak besteld, waarvan de aanvraag zo in de prullebak belandt, daarna hier op telecomvergelijker een reaktie dat ik gratis een headset, lader en tasje krijg als ik alsnog een Ben Vaak afsluit en daarvoor hun kontakt. Nou mooi niets hoor. Ik heb per email kontakt met de heer Van Gelder, maar nu zegt deze meneer, waarschijnlijk omdat het hem centjes kost, dat de aanvraag niet van mij is...haha van wie dan? Mijn buurman? Degene die de mailtjes beantwoordt, geeft als reaktie dat de mailtjes worden geforward naar Van Gelder in verband met vakantie. En? Moet dat zo lang duren? Staat zijn gsm uit dat zijn sms met het mailtje niet aankomt? Ik neem aan dat een direkteur van een Telecomzaak up to date blijft met de techniek. Is natuurlijk gewoon een smoes. Let maar op dat Sitel hierna zegt dat ze die aktie niet meer aan mij willen laten doorgaan door een of andere duistere reden. Stiekum hoop ik toch dat ze doen wat ze beloven!!!
Ik houd jullie op de hoogte... En oh ja, Sitel heeft op de site een privacy reglement waar ze zich niet aan houden. Het staat er waarschijnlijk alleen op om de website te vullen, dus mensen je gegevens zijn niet veilig bij Sitel, da's 1 ding wat zeker is.
Gepost op 23/08/02 om 11:18 uur
Beste user,

Welke ervaring(en) heb jij met Sitel en het niet houden aan het privacy regelement van Sitel zelf ?
Gepost op 23/08/02 om 14:48 uur
Ze zetten je naam op openbare forums, niet dat ik dat erg vind, maar ja dat schendt wel hun eigen regels dat ze je gegevens niet openbaar maken. En ik heb trouwens gelijk, ze bellen mijn broertje en gaven hem door dat ze hun beloftes niet na gaan komen, errrg zwak hoor Sitel van Gelder. Ze kunnen niet eens een aanvraag verwerken zonder collega's of familie te bellen, maar dat Sitel loze beloftes doet wist ik al in mijn vorige post voordat ze aan het bellen sloegen. Ik was ze gewoon aan het testen en ik heb gelijk hoor! Tuurlijk hoef ik geen abonnement bij Sitel, die heb ik net bij een ander afgesloten.
Gepost op 11/01/03 om 00:25 uur
Heb mijn Ben abo verlengt met gratis Nokia 7650 bij Sitel.nl
1}Je wordt goed op de hoogte gehouden per mail.
2}Als je belt wordt er direct opgenomen,en vriendelijk te woord gestaan.{Is niet overal zo }

De 7650 worden vanaf 16 Jan uitgeleverd {is wel overal zo}

En(oh ja) ik ben niet van Sitel.nl

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone