Het is spijtig te moeten meedelen, maar ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Een Ben Vaak besteld, waarvan de aanvraag zo in de prullebak belandt, daarna hier op telecomvergelijker een reaktie dat ik gratis een headset, lader en tasje krijg als ik alsnog een Ben Vaak afsluit en daarvoor hun kontakt. Nou mooi niets hoor. Ik heb per email kontakt met de heer Van Gelder, maar nu zegt deze meneer, waarschijnlijk omdat het hem centjes kost, dat de aanvraag niet van mij is...haha van wie dan? Mijn buurman? Degene die de mailtjes beantwoordt, geeft als reaktie dat de mailtjes worden geforward naar Van Gelder in verband met vakantie. En? Moet dat zo lang duren? Staat zijn gsm uit dat zijn sms met het mailtje niet aankomt? Ik neem aan dat een direkteur van een Telecomzaak up to date blijft met de techniek. Is natuurlijk gewoon een smoes. Let maar op dat Sitel hierna zegt dat ze die aktie niet meer aan mij willen laten doorgaan door een of andere duistere reden. Stiekum hoop ik toch dat ze doen wat ze beloven!!!
Ik houd jullie op de hoogte... En oh ja, Sitel heeft op de site een privacy reglement waar ze zich niet aan houden. Het staat er waarschijnlijk alleen op om de website te vullen, dus mensen je gegevens zijn niet veilig bij Sitel, da's 1 ding wat zeker is.