[GSM Winkels] ook erg tevreden

Gepost op 15/11/01 om 20:38 uur
Laat ik eerst zeggen: Ik ben beslist GEEN Sitel... maar ik ben wel tevreden over hen. Nadat ik twee Ben regelmatig abbonementen bij hen bestelde (voor n.b. 29,90) had ik ze echt 4 dagen later in huis, bovendien heb ik hen 3 keer vantevoren gebeld met vragen en ze waren alle drie keer vriendelijk, duidelijk, deskundig en beleefd, mijn complimenten (nou nog afwachten hoe het met het storten van de premie gaat)
Gepost op 07/01/02 om 16:04 uur
Ook ik heb niets met Sitel te maken, maar ben slechts een tevreden klant. Een (per fax) bestelde telefoon met abonnement was er de volgende dag al, en dat op 28 december(!) Dankzij de storing bij de postkantoren moest ik alsnog een paar dagen wachten, maar dat is Sitel niet te verwijten.
De vraag die ik later over het toestel had werd telefonisch snel en correct beantwoord.
Gepost op 08/01/02 om 02:09 uur
Dit lijkt wel sprekend op een andere reactie die ook complimenten uitdeelde aan Sitel. Alleen begon het niet met "Ik ben beslist GEEN Sitel..."

Laat het je duidelijk zijn dat de bezoekers van deze site niet meer in jouw leugens geloven. En je zogenaamde complimenten aan je zelf maken zeker niet de fouten goed van de echte (klagende) klanten.
Gepost op 08/01/02 om 10:39 uur
Winkel
Beste Mariska,

Kan je mij even mailen op martijn@sitel.nl
Dan stuur ik je even een antwoord per e-mail.
Reden dat ik niet gewoon op TV post, is dat de uitleg
een heel commercieel verhaal wordt. De rest zal dan denken
dat Sitel achter Mariska zit.

Met vriendelijke groet,

Martijn van Tillo
Sitel.nl
Gepost op 11/01/02 om 01:34 uur
Sitel, waarom zijn de toestellen die je in de winkel verkoopt van betere kwaliteit dan de toestellen die je hier op internet verkoopt? Verklaart dat het prijsverschil tussen internetprijzen en winkelprijzen? Mensen kijk dus uit wat en waar je koopt. Er zijn toestellen van hetzelfde merk en type die van mindere kwalitiet zijn en daardoor goedkoper op de markt gedumpt worden.
Gepost op 11/01/02 om 11:26 uur
Administrator
Dirk Postma
http://www.telecomvergelijker.nl/
NOKIA, volgens mij heeft Sitel niet eens een fysieke winkel...
Gepost op 11/01/02 om 12:27 uur
Sitel is gevestigd in een GSM winkel in Amsterdam!
Gepost op 11/01/02 om 13:35 uur
Administrator
Dirk Postma
http://www.telecomvergelijker.nl/
NOKIA, in http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?thread_id=168 heb je het over zaken als service, tijdsduur dat een reactie terugkomt, tijdsverloop uitbetalingen etc. Prima, dit zijn aspecten die je makkelijk kunt meten en achteraf kunt aantonen. Aantoonbare ervaringen hiermee zijn welkom (zowel in positieve als negatieve zin), het liefst van zoveel mogelijk onafhankelijke personen (probleem: hoe toon je de onafhankelijkheid aan van iemand? Dat is en blijft lastig...)

Je hebt hierboven over prijsverschillen en koppelt daar direct aan dat er dus ook kwaliteitsverschillen zijn en dat mensen daarom op moeten passen. Dit is een erg voorbarige conclusie omdat prijsverschillen ook door heel andere dingen veroorzaakt kunnen worden. Bv: een internetwinkel hoeft geen duur pand te huren, geen interieur om te verzorgen, minder personeel, etc. Dat had je op zijn minst ook even kunnen noemen!

Op de manier waarop jij het doet lijkt het een pure "aanval" op sitel. Of heb je aantoonbaar bewijs dat er grote kwaliteitsverschil zit? Dit blijkt iig niet uit je verhaal. Ik denk erover om je reactie te verwijderen, maar laat hem toch even staan "for the sake of the discussion".
Gepost op 11/01/02 om 18:41 uur
Dirk, geen aanval hoor, maar het is wel zo, daar in het pand aan de Utrechtse straat in A'dam. Kom er geregeld. Heb het zelf bij de hand gehad, een toestel wat je koopt via Sitel is gemaakt in een ander land dan dat je in de winkel koopt. Natuurlijk wil dit niet veel zeggen, maar je zag reeds duidelijk verschil in afwerking. Ik had ze namelijk beide in handen gehad. Nu spreek ik nog niet eens over de kwaliteit van het toestel zelf. Ik vroeg me gewoon even af of hier het prijsverschil in lag. Heb zelf zo'n goedkoper toestel aangeschaft, het toestel kraakt wat, het past allemaal net niet perfekt, maar het werkt. De ontvangstkwaliteit, da's een moeilijk verhaal, het test team heeft geen zelfde toestel uit de winkel gehaald, een beetje te kostbaar voor zo'n test. Die waarschuwing geldt overigens niet voor een bepaalde shop, al staat het onder Sitel, maar geldt in het algemeen.
Gepost op 11/01/02 om 19:02 uur
Je hebt hierboven over prijsverschillen en koppelt daar direct aan dat er dus ook kwaliteitsverschillen zijn en dat mensen daarom op moeten passen. Dit is een erg voorbarige conclusie omdat prijsverschillen ook door heel andere dingen veroorzaakt kunnen worden. Bv: een internetwinkel hoeft geen duur pand te huren, geen interieur om te verzorgen, minder personeel, etc. Dat had je op zijn minst ook even kunnen noemen!

Dirk, in mijn thread stond het andersom. Er zijn kwaliteitsverschillen geconstateerd en vandaar de vraag of dit het prijsverschil veroorzaakt.

Gepost op 12/01/02 om 11:02 uur
Laat ik er kort over zijn. Aangezien je toch regelmatig bij ons binnenstapt, is het misschien verstandig je even voor te stellen. Dan mag je van mij een nieuw toestel uitzoeken. Wel dient het 'oude' toestel te worden ingeleverd. Tevens moet je kunnen aantonen dat het toestel via Sitel.nl is aangeschaft en even je legitimatie meenemen. Dat is service verlenen, maar dat doen we ook als je gewoon even had gebeld.

Walter R. van Gelder
Algemeen Directeur
Sitel Nederland BV
Gepost op 13/01/02 om 14:33 uur
AHA, kijk aan. De direkteur spreekt Dat is service verlenen, maar dat doen we ook als je gewoon even had gebeld. Nou dat laatste weet ik nog zo net niet. Maar affijn, ik ruil hem nu nog niet om vanwege de doodeenvoudige reden "van ruilen komt huilen". Pas als het toestel daadwerkelijk defekt is kom ik hem omruilen voor een nieuw. Uitgestelde service noem ik dit, want afspraak is, ik krijg een nieuw toestel. Dat zal voor Sitel dan niet uitmaken, want een tweedehands toestel zullen ze toch niet doorverkopen, toch? Op dit moment werkt het toestel, afgezien van wat schoonheidsfoutjes. In ieder geval bedankt voor de aangeboden service, van welke ik in de toekomst wellicht gebruik van zal maken. En natuurlijk fijn om te weten voor de toekomstige klanten van Sitel, bravo!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone