[telecom4u.nl] iemand ervaring met telecom4u.nl?

Gepost op 18/10/02 om 16:18 uur
Zojuist een Siemie c45 besteld bij hen aangezien ze de goedkoopste zijn als je verzendkosten (want die hebben ze bij telecom4u.nl niet) meerekent.
Iemand echter ervaring met deze shop?
Ik laat het zelf nog wel weten als ik de mijne binnen heb en mijn ervaringen ermee
;-)
Gepost op 18/10/02 om 21:50 uur
Ja, ik heb ervaring met deze shop. Zeer tevreden, snel en goedkoop!
Gepost op 06/11/02 om 07:54 uur
Goede service en erg snel. Ik had mijn telefooon in 3 dagen.
Gepost op 19/01/03 om 10:32 uur
TOP-SHOP.

Zondag een 3310 besteld , Woensdag in huis.

En ook nog de goedkoopste shop

Een echte aanrader

Peter

Gepost op 08/03/03 om 14:48 uur
Quote:
Producten worden doorgaans binnen 48 uur geleverd

En dat klopt! Donderdagavond heb ik de sony ericsson t100 besteld. Diezelfde avond heb ik het betaald met Internetbankieren, en vanochtend (zaterdag) heb ik het ontvangen. Snel en ook nog goedkoop!!

De site van Telecom4u ziet er wat simpel uit, maar ze moeten toch ergens kosten op besparen..;)

Geweldige koop! Geweldige winkel!Ben blij! gr, Denise

Gepost op 12/03/03 om 18:29 uur
SonyEricsson T200 besteld onder Rembours. Vrijdagochtend bestelt en precies een week later op vrijdag ontvangen. Levering was perfect ook met betalen geen problemen.
Na een week of 3 deed een knopje het niet meer, telecom4u was goed bereikbaar en erg hulpvaardig. Zij raadde aan de telefoon op te sturen direct naar een reparatiebedrijf (Dynafix) binnen 4 dagen was hij gerepareerd en teruggestuurd. Perfect gereld.
Gepost op 28/03/03 om 11:25 uur

Had daar een telefoon besteld, deze zou binnen 48 uur in mijn bezit zijn. Na 5 dagen nog niks ontvangen. Toen maar een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn toestel bleef. Werd er gezegd dat de levertijd 3-5 werkdagen was. Ik weer een dag gewacht, nog steeds geen foon. Maar weer gemaild, bleek de telefoon helemaal niet op voorraad te zijn en moest deze dus besteld worden bij de leverancier. Ik kreeg dit dus niet van de shop zelf te horen, maar ik moest er expliciet om vragen.

De informatie op de website was dus niet correct: daar staat dat de levertijd doorgaans 48 uur is. Ook stond er niks vermeld over het niet meer op voorraad zijn van de telefoon.
Uiteindelijk heb ik de bestelling maar afgezegd, omdat het me allemaal te lang duurde.

Kortom: laat je niet misleiden door de lage prijzen en de zogenaamd snelle levering.
Gepost op 28/07/03 om 11:47 uur
Ik heb een hele goede ervaring met de shop.

Heb bij hun 2 Siemens M55's besteld op woensdag tegen 12 uur smiddags, na het versturen van de info naar hun toe kreeg ik meteen telefoon, dat de rembourskosten maar 1 keer in rekening gebracht hoefde te worden, want het was toch 2x aan hetzelfde adres.
Zeer attent van Telecom4u.

En helemaal mooi was, dat ik de telefoons de volgende dag al kreeg tegen half 10 's ochtends.

goede shop dus!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone