Op gratiz.nl div. toestellen i.c.m. gratis abo. geheel gratis

Gepost op 04/12/04 om 13:54 uur
Aanvraag 2 dec gefaxt, vanmorgen 4 dec tot mijn verbazing een pstwo ipv ps2 ontvangen. Wist niet dat ie zo klein was.
Mijn vriendin heeft echter alleen een brief van debitel gekregen. De postbode bij ons in het dorp mompelde iets van dat het pakje dat er bij hoorde kwijt was? Beetje raar allemaal. Waar zou ik nu moeten klagen en wie is hier verantwoordelijk voor? TPG lijkt mij.
Gepost op 04/12/04 om 14:03 uur
@pakmeel: ik denk niet dat je had moeten tekenen dan voor dat pakketje zonder phone! maar goed, t blijft tpg`s fout.

ook ik heb bij gsmbox besteld (woensdagavond post op de bus gedaan) maar nog niets gehoord van ze ook.
Gepost op 04/12/04 om 14:37 uur
hier wel een positieve ervaring met GSMBox:

ik heb donderdagavond alles op de bus gedaan...en ik heb net de Simkaart + creditfactuur van GSMBox ontvangen...ik heb een Debitel Vodafone 150 2 jaar besteld met een cashback van €480,-
Gepost op 04/12/04 om 14:46 uur
http://www.erik1.nl/
Heb vandaag 2 brieven van Debitel ontvangen en een pakketje voor mijn broertje (met daarin de telefoon denk ik).

Mijn DVD Surround dingie heb ik nog niet
Gepost op 04/12/04 om 16:26 uur
//Edit. Nee, ik heb nog helemaal niets ontvangen! Niet van Debitel en ook niet van GSM-box. Very strange!
Gepost op 04/12/04 om 16:41 uur
Ik heb gister alles pas naar gsm-stunter gehstuurd en vanochtend een mailtje dat ze het ontvangen hebben en dat het is doorgestuurd naar debitel.
Gepost op 04/12/04 om 21:47 uur
@Pontifex:
Heb je toevallig je laatst aangesloten abonnement in de afgelopen 3 maanden aangevraagd? Dat zou namelijk een reden kunnen zijn voor de afwijzing.
Gepost op 05/12/04 om 00:58 uur
http://www.cu2.nl/djsjammie
Vandaag mijn gegevens die bekend zijn bij Experian ontvangen die ik wilde weten omdat mijn aanvraag dus was afgewezen.

Quote:

Overzicht
Dossiernummer:
Datum:
Achternaam:
Voorletters:
Geboortdetam:
Adres:
Plaats:

Aanvrager heeft meerdere aanvragen in korte periode bij diverse providers gedaan

Historie
Zoeksleutel Naam, voorletters en geboortedatum
Betalingservaringen:
Geen registraties gevonden

Faillissementen/surseances/schuldsanering (betrokken bij):

Zoeksleutel Postcode met huisnummer
Betalingservaringen:

Faillissementen/surseances/schuldsanering

Hieronder de historie van eerder getoetste aanvragen...

Ik heb er nu eigenlijk 2 vragen bij gekregen door deze inzage in mijn gegevens.
Namelijk of Debitel mij afgewezen zou kunnen hebben om het feit dat ik meerdere aanvragen in korte periode bij diverse providers heb gedaan?
Verder heb ik ook de vraag hoe het kan dat er bij mijn betalingservaringen staat dat er geen registraties gevonden zijn terwijl ik toch al wel abonnementen heb en daardoor ook betalingservaringen met providers heb waardoor er naar mijn idee bij betalingservaringen een status als "normaal," "verhoogd" of "hoog" zou moeten staan. In ieder geval zou er naar mijn idee toch minstens op mijn eigen naam de status "normaal" zou moeten staan omdat ik nog nooit 1 rekening te laat heb betaald. Zou het om deze laatste reden dat ze hier geen gegevens over konden vinden ook nog kunnen dat Debitel mij heeft afgewezen?
Gepost op 05/12/04 om 10:13 uur
Nee, komt hoogstwaarschijnlijk door teveel aanvragen binnen een te korte tijd. Heb ik ook weleens gehad. Probeer je het 2-3 maanden later dan is er niks meer aan de hand en wordt je gewoon aangesloten...
Gepost op 05/12/04 om 13:19 uur
about:blank
Volgens mij staan bij betalingservaringen alleen negatieve dingen, en die heb jij dus niet.

Overigens heb ik het ook gehad een tijd, dat ik niks kon afsluiten omdat ik teveel aanvragen had gedaan binnen korte tijd. Tja... enige oplossing is denk ik, ff paar maanden niks aanvragen...
Gepost op 05/12/04 om 15:53 uur
@Budje

De laatste heb ik waarschijnlijk net binnen de 3 maanden afgesloten.
Dat zou dan het probleem moeten zijn..
Gepost op 05/12/04 om 16:20 uur
Ik heb vorige week zaterdag en maandag 2 abonnementen per post besteld.
Afgelopen zaterdag kreeg ik alles netjes thuisgestuurd
- Finlux Home Cinema set --> goed geluid, en DTS!
- Playstation 2, tot mijn verbazing de nieuwe kleine playstation 2 met ingebouwde usb & netwerk aansluitingen.
Het duurt allemaal wat langer dan normaal bij gsmstunter, maar gezien het grote aantal aanvragen vind ik de afhandelen zeer netjes en klantvriendelijk. Ze houden de klanten goed op de hoogte en versturen zelfs tpg track&trace nummers!
Gepost op 05/12/04 om 16:25 uur
jammer, ik wilde hem ook bestellen met een PS2 maar heb het niet gedaan omdat ik dacht dat het de oude PS2 was
Gepost op 05/12/04 om 16:52 uur
Vreemd inderdaad van die PS2...

GSMstunter vertelde mij dat het de oude PS2 was
Gepost op 06/12/04 om 09:10 uur
Heb vrijdag de aanvraag voor debitel 210 bij GSM-box gefaxed, zaterdagmiddag kwam (tot mijn verbazing) de sim met de post en een creditfactuur van 500 euro. (wel nog steeds geen mail gsm-box of brief van debitel)
Gepost op 06/12/04 om 10:39 uur
Misschien dat de oude PS2's op waren, en dat ze nieuwe in hebben moeten kopen.
Gepost op 06/12/04 om 13:18 uur
Van het weekend al een mailtje gehad van gsmstunter..
Ben benieuwd naar de snelheid van leveren.
@Admin's: is het niet een mogelijkheid om gsmstunter nog eens te benaderen voor de shopsurvey? Ik wil best iets leuks over ze posten

Hopen dat ik ook een nieuwe krijg
Gepost op 06/12/04 om 14:28 uur
http://www.microsoft.com
@maarten85
Hoe ben je aan de tpg track&trace nummers gekomen ?? Gevraagd of gekregen ??
Gepost op 06/12/04 om 14:31 uur
Quote:
@Admin's: is het niet een mogelijkheid om gsmstunter nog eens te benaderen voor de shopsurvey? Ik wil best iets leuks over ze posten

Goed idee, ik zou graag een negatief verhaal willen posten.
Gepost op 06/12/04 om 14:34 uur
http://www.noviomagus.nl/
Dat track&trace nummer krijg je per post neem ik aan, in beide mailtjes die ik van gsmstunter heb ontvangen is die iig niet te vinden.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone