[gsmdealer.nl] levertijd SE p910

Gepost op 29/11/04 om 14:12 uur
Sinds dikke 6 weken heb ik een bestelling staan bij gsmdealer voor een sony-ericcson p910 icm een abonnement. Volgens gsmdealer is ie nog steeds niet leverbaar en dat bedrijven die hem wel hebben hem nog op voorraad hadden. Op hun site is ie los ook niet te koop.
Wat ik wel vreemd vind is dat ie op andere sites ondertussen wel te koop is, daar is ie ook duurder. Ik heb zelf het idee dat ze hem te duur vinden en hem daarom niet aanbieden....
Gepost op 29/11/04 om 14:17 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
And your point is
Gepost op 29/11/04 om 14:25 uur
my point is...
hebben andere mensen ook deze ervaring?
ik heb gezien dat gsmdealer hier zelf ook reageert, mogen ze hun visie geven!
Gepost op 29/11/04 om 14:34 uur
Quote:
Gepost door suïcide blond op 29/11/2004 14:12
... en dat bedrijven die hem wel hebben hem nog op voorraad hadden.

Ja wat is daar vreemd aan? ALs een bedrijf het toestel heeft, heeft dat bedrijf hem toch op voorraad
Quote:

Wat ik wel vreemd vind is dat ie op andere sites ondertussen wel te koop is, daar is ie ook duurder. Ik heb zelf het idee dat ze hem te duur vinden en hem daarom niet aanbieden....

Is gewoon een duur toestel en prijzen verschillen altijd tussen dealers..

Quote:
ik heb gezien dat gsmdealer hier zelf ook reageert, mogen ze hun visie geven!

Waarom moeten ze hier nog op TV reageren als ze je al per email aan hebben gegeven dat zij het toestel voorlopig niet kunnen leveren?

Het toestel is in ieder geval al geruime tijd uit, wellicht dat het op dit moment wat slechter leverbaar is, zoals gsmdealer zelf al aangeeft blijkbaar.
Mocht je nog geen contract ondertekend aan hen teruggestuurd hebben, adviseer ik je even rond te kijken bij verschillende shops en gewoon een nieuwe bestelling te plaatsen.
Gepost op 29/11/04 om 15:59 uur
Quote:
Waarom moeten ze hier nog op TV reageren als ze je al per email aan hebben gegeven dat zij het toestel voorlopig niet kunnen leveren?

Het is alweer zo'n 2 weken geleden dat ze hebben gereageerd

Quote:
Mocht je nog geen contract ondertekend aan hen teruggestuurd hebben, adviseer ik je even rond te kijken bij verschillende shops en gewoon een nieuwe bestelling te plaatsen.

Dat is het hem nu juist, mijn abo loopt al, ik kan er dus moeilijk onderuit.
Gepost op 29/11/04 om 18:57 uur
Winkel
http://www.gsmdealer.nl
Ik schroom er zelf niet voor om ook even op deze topic te reageren. Momenteel heeft SE problemen met de toelevering van hardware (zoals display en chips) waardoor men voorlopig nog niet goed kan uitleveren. Hier en daar komen er toestellen beschikbaar echter helaas bij mijn 3 leveranciers zijn deze toestellen niet beschikbaar en ook onbekend wanneer deze daadwerkelijk weer leverbaar wordt. De een roept week 50 en de ander durft helemaal niks te zeggen. Door de enorme toestroom van orders bij SE, is SE ook in productienood gekomen en weten dondersgoed dat ze snel over de brug moeten komen met nieuwe toestellen, echter wanneer dit gaat gebeuren is onbekend.

Toestellen die dus nu bij telecomaanbieders liggen zijn dus al een tijdje voorraadig en hebben die binnengekregen middels import of via een distributeur die direct ook weer geen voorraad had.

Helaas valt er voor mij ook niets anders te doen dan afwachten wanneer ik ook weer geleverd krijg.
Gepost op 29/11/04 om 19:16 uur
bedankt voor je reactie, het was niet mijn bedoeling om gsmdealer zwart te maken; ik vind het alleen onvoorstelbaar dat het zo enorm lang duurd voordat dit product leverbaar is. Heeft SE zich zó op de populariteit van de p910 verkeken?
Gepost op 29/11/04 om 19:32 uur
Winkel
http://www.gsmdealer.nl
Helaas wel ja! Ik ben ook actief op een ander gesloten forum waar dus ook smartphone gebruikers zitten (www.pdatotaal.info) en daar wordt ook deze mededeling ondersteunt. Deze mensen hebben dagelijks contact met de fabrikanten en weten als eerste de laatste nieuwtjes. Zo weet ik dus ook ondertussen dat SE problemen heeft met toeleveranciers helaas. Uiteraard wordt je per direct bericht wanneer jou toestel verzonden is (alhoewel ik niet weet welke klant je bent ;) )
Gepost op 29/11/04 om 21:32 uur
Donderdag de P 910 besteld bij sonyericssoncenter.nl en vandaag ontvangen.was direkt leverbaar.
Gepost op 29/11/04 om 22:33 uur
http://www.spaarparadijs.info
Toestel is al weken uit voorraad leverbaar bij mediamarkt in zwolle, losse prijs 689 euro, ze hebben er nog meer dan twintig liggen!
met abo van tmobile 150 2jr € 169.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone