Tegoed opvragen tijdelijk niet mogelijk.

Gepost op 08/11/05 om 18:30 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Quote:
U heeft bij uw Vodafone abonnement geen Bel, SMS of live! TeGoed.

Het werkt nog steeds niet
Gepost op 08/11/05 om 20:45 uur
Ik had het vandaag weer even werkend...
Gepost op 08/11/05 om 23:57 uur
Moderator
Kreeg gisteren keurig de info binnen. De problemen zijn dus gaande op een paar momenten, maar blijkbaar niet continu.
Gepost op 09/11/05 om 00:04 uur
Hier op My Vodafone al sinds vrijdag 5/11 geen voorraad zichtbaar op internet. smsje opvragen via 1200 optie 1, werkt meestal wel.
gebruikskosten info opvragen, 1200, optie 2,1,2, werkt ook al sinds vrijdag niet (er wordt gezegt dat het wordt toegestuurd, maar ik krijg niks)
Chris17 wijzigde dit bericht op 09/11/05 om 00:04.
Gepost op 09/11/05 om 22:46 uur
Moderator
Pinokkio
Mijn ervaring van vandaag is dat het via 1200 optie 1 wel werkt (al kan ik niet echt beoordelen of de informatie accuraat is ), via my.vodafone kan ik geen tegoed-informatie opvragen.
Gepost op 10/11/05 om 13:36 uur
Eind vorige week werkte via 1200 opvragen niet, gisteren weer wel, alleen kreeg ik de SMS dubbel...
Jammer dat ze dit niet even fixen!
Gepost op 18/11/05 om 16:17 uur
Ondertussen werkt het weer
Gepost op 18/11/05 om 16:49 uur
remco> maandag kreeg ik 5 sms-jes met m'n saldo
Gepost op 27/11/05 om 17:10 uur
Ik heb nu ook iets vaags: Ik had me 2 weken geleden geregistreerd bij My Vodafone. Echter kreeg ik via sms te zien dat ik 16,66 tegoed had en via de site 46,16. Echter is de site niet zo stabiel omdat ik ook regelmatig geen abo schijn te hebben. Maar nu na een paar keer bellen/sms-en heb ik nog steeds 16,66 tegoed volgens de SMS, maar bleek ik plots ook niet meer geregistreerd te zijn bij My Vodafone.
Nu wil ik dat net weer doen krijg ik de mededeling (na het hele proces doorlopen te hebben): "Helaas hebben we jouw profiel niet kunnen registreren, probeer het later nog eens."

Heeft iemand ook de laatste tijd deze "onregistratie" ondervonden?
Gepost op 27/11/05 om 18:00 uur
Moderator
Dat de opzet van de website niet geweldig is is helaas al langer zo. Blijkbaar een ondergeschoven kindje bij Vodafone. Toen ik een jaar terug weer klant was liep die site niet geweldig en nu nog steeds niet. Hetzelfde geldt voor de bundel info per SMS. Vorig jaar rond deze tijd werkte het ook weken lang niet en momenteel hapert het nog steeds. Ook de rekeningen zelf kloppen nog altijd regelmatig niet, al wordt dat in iedergeval na een telefoontje snel rechtgezet. Intussen is mijn conclusie dat Vodafone blijkbaar niet in staat is wat grotere problemen succesvol aan te pakken. Waar dat door komt is mij onbekend. (laksheid of logheid doordat er veel via de Engelse moeder maatschappij moet of incompetente managers of personeel op sleutelplekken?) Wie het weet mag het zeggen. Ik ben benieuwd!
Gepost op 27/11/05 om 21:09 uur
De afgelopen dagen werkte de bundel-informatie weer niet. Via 1200 kreeg ik een bandje: "deze informatie is niet beschikbaar, onze medewerkers beschikken hier ook niet over"...
Dat deed me bedenken: ze hebben daar toch ook Prepay-klanten? Daar moeten ze ook realtime bijhouden hoeveel beltegoed die klant nog heeft! Als ze dat fout doen kan een klant "rood staan".
Jammer dat dit nog steeds niet opgelost is.

Aan de andere kant: Vodafone doet het beter dan Debitel (ook Vodafone, maar die loopt altijd dagen achter) of Telfort (helemaal niks)! Tot zover mijn ervaringen met providers, en verder blijf ik vrolijk hopen dat de Vodafone-teller het nu weer blijft doen
Gepost op 02/12/05 om 12:04 uur
Ik heb net mijn tegoed opgevraagd. Krijg ik vervolgens 2 X een smsje, dat ik geen tegoed zou hebben bij Vodafone.

Ik weet dat elke provider wel is technische problemen heeft; maar bij KPN krijg je telefonisch al te horen, dat er een storing is of tot wanneer er onderhoud aan de systemen is. Bij Vodafone krijg je te horen, dat je geen tegoeden zou hebben. Hoogst klantontvriendelijk van deze telecomreus.
Gepost op 06/12/05 om 19:21 uur
Ik kan nog steeds mijn TeGoed niet opvragen. Hebben anderen hier er ook last van?
Gepost op 06/12/05 om 19:45 uur
Moderator
Tegoed opvragen werkt prima via 1200 optie 1. Heb je soms een nieuw abonnement? (daarbij kan het even duren voor het werkt) Anders zou ik de klantenservice eens bellen.
Gepost op 06/12/05 om 20:35 uur
Mijn abonnement loopt in februari juist af, ik heb al een bevestiging van mijn opzegging ontvangen. Ik zal ze morgen anders is bellen.

Ik denk het te weten; U ontvangt alleen een sms als u deze maand gebruik heeft gemaakt van uw tegoed.

Dat heb ik dus niet gedaan, maar ik krijg wel een SMS vervolgens; die zegt dat ik hellemaal geen TeGoed heb. Lekker duidelijk! Nou ik zal is een telefoontje plegen en kijken of ik dan een TeGoed heb, nog bedankt.
Gepost op 14/01/06 om 22:03 uur
Schopje

De Vodafone website meldt het volgende:

Attentie!
Vanwege werkzaamheden zijn enkele diensten binnen My Vodafone niet beschikbaar tot maandagmorgen a.s.
Onze excuses voor het ongemak.

TeGoed informatie is helaas niet beschikbaar via MyVodafone, 1200 en de adviseurs.

Gepost op 29/01/06 om 19:40 uur
Hoe staat het er inmiddels mee?

Is tegoed opvragen nu wel weer mogelijk?
En is de info accuraat?
Gepost op 29/01/06 om 20:45 uur
Opvragen is mogelijk... OF het accuraat is? Tja, er staat bij dat de info minimaal 4 uur oud is
Gepost op 28/02/06 om 20:08 uur
bij mij werkt het ook al niet ,
Gepost op 28/02/06 om 20:18 uur
Moderator
Pinokkio
Bij mij wel

[sup]Bij drie verschillende abonnementen ...[/sup]

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone