Alweer een paar jaar heb ik mijn Nokia 7650, die ik eigenlijk niet zo vaak gebruik (wegens de grootte). Ik heb destijds twee demospellen op mijn toestel gezet (van Orange), die er niet meer af te krijgen zijn. Ik kan ze wel verplaatsen, maar verwijderen is geen optie.
Als ik het logboek bekijk bij Beheer zie ik de spellen (breakthru 1.00 en resistance 1.02) wel staan (geïnstalleerd), maar ik kan er verder niks mee.In Beheer zelf staan ze overigens niet.
De spellen nemen behoorlijk veel ruimte van mijn geheugen in beslag (er zit al zo'n klein geheugen in) en bij de winkel weet men het ook al niet. Ik weet ook niet hoe ik dit toestel moet formatteren. Ooit heb ik een code ervoor gekregen, maar tevergeefs.
Naast dit alles heb ik ook een enorme hoeveelheid polyfone ringtones in mijn toestel staan, die ik wel graag in mijn huidige 6230 zou willen hebben. Is dat mogelijk of niet? Elders in het forum heb ik op die vraag nog geen antwoord kunnen vinden. Ik heb een Belkin Bluetooth USB adapter, dus als ik ze al in mijn pc heb ben ik al blij, want dan stuur ik ze gewoon door via PC Suite.
Via mijn Belkin adapter kan ik trouwens wel in mijn 6230 kijken (bestanden: dan zie ik de mappen met afbeeldingen en tonen etc.), maar niet in mijn 7650. Er staat dan 'FTP-service niet gevonden op doelapparaat'. Is dat dan überhaupt niet mogelijk?