1 jaar gratis Orange Smart

Gepost op 15/02/05 om 22:56 uur
nou het is bijna niet de moeite waard.. als je merkt dat het allemaal zoveel moeite kost.. en ik weet nog niet eens of het goed gaat aflopen..

Of gaat het bij andere allemaal in een keer goed?
Gepost op 16/02/05 om 06:38 uur
Prima actie. Wel even bellen met de helpdesk voor activatie, maar na een paar minuten was alles geregeld en was ik gratis on-air! Als je zelfs bij zo'n actie nog durft te klagen.........
Gepost op 16/02/05 om 09:26 uur
Ik had nergens last van, heb kaartje erin gedaan (wel pas een week na ontvangst) en had direct bereik en dan natuurlijk nog even bellen voor het telefoonnummer.
Gepost op 03/03/05 om 14:53 uur
Mijn smart is dus nog steeds geen smart, maar een prepaid. Ik heb ze gemaild en gebeld maar ze snappen het maar niet. Nu een brief ernaartoe gestuurd en hopen dat ze mijn smart toch nog activeren ofzo...
Maar ik ben dus de enige die na een maand erachter kwam dat ik geen smart had, maar een echte prepaid?!
Gepost op 04/03/05 om 09:20 uur
Het kan nog erger: mijn Smart was geen Smart maar een Free 30 (en dan NIET gratis!). Krijg als het goed is alle kosten gecrediteerd op de volgende rekening!
Gepost op 04/03/05 om 09:37 uur
gelukkig ben ik niet de enige met een probleem. of is dat asociaal om dat te vinden.. ;)
hoop dat het bij iedereen goed komt...
Gepost op 04/03/05 om 09:48 uur
bij mij ook problemen, ze lijken nog steeds niet te begrijpen dat een gratis smart 5 niet hetzelfde is dan een orange smart 15, ben nu al 2 maanden 15 euro aan het betalen...
Gepost op 04/03/05 om 10:20 uur
Geblokkeerd
Tja mensen. Smart betekent niet alleen maar slim, vertaald uit het Engels. Maar smart betekent ook leed. En Orange maakt hier gretig gebruik van.
Gepost op 04/03/05 om 13:01 uur
Ik wilde nog een smart abo aansluiten bij Orange... Denk dat ik nu beter bij een andere provider kan proberen, na het lezen van al die problemen bij Orange.
Gepost op 04/03/05 om 13:04 uur
Toen ik de naam Essent las had ik al zo iets van afblijven. Orange is wel OK, maar incombinatie werkt het zo te zien niet.
Gepost op 04/03/05 om 13:08 uur
Ik heb er geen last van, krijg wel elke keer een factuur van 0 euro bij mijn abonnement die ik bij Orange heb.
Gepost op 14/04/05 om 22:32 uur
Aktie loopt nog tot 21 April!!!
Geen cashbacks meer, maar wel nog gratis 75 euro Smart??
Gepost op 14/04/05 om 22:44 uur
Geblokkeerd
Zelf mogen ze de voorwaarden bepalen.
Gepost op 14/04/05 om 22:54 uur
had toen m'n spaarwatt nummer opnieuw laten opvragen. Kreeg gelijk een mail met dat het ff kon duren. Nou zo'n 3 maanden later dus nog steeds niks maar hoef dit al niet meer na de orange €32,50 gsm easy actie.
Gepost op 15/04/05 om 00:01 uur
blabla
Het engels woord smart betekent ook listig...........

[EDIT] In het Nederlands is smart synoniem voor bedroefdheid/treurigheid...
Gepost op 15/04/05 om 09:56 uur
nu heb ik orange zo ver gekregen dat ze begrijpen dat ik een orange smart heb. en is mijn smart daadwerkelijk aangesloten, maar nu krijg ik elke maand nog steeds geen 5 euro beltegoed. blijkbaar staat het nog steeds niet goed in het systeem..

krijgen jullie elke maand een 0 factuur ofzo?
Gepost op 15/04/05 om 10:26 uur
ik krijg geen fakturen, zal eens kijken of ie op een andere Orangeabo. faktuur erbij vermeld staat. het tegoed word maandelijks verhoogd. lekker doorsparen tot 75 euro.
Gepost op 15/04/05 om 10:46 uur
Ik heb bij mijn abonnement elke keer ook die smart van Essent erbij staan. Krijg er geen aparte nota van.
Gepost op 15/04/05 om 11:29 uur
Smart is niets anders dan een Pre Paid met automatische incasso voor beltegoed.

Zou je geen factuur voor hoeven te krijgen lijkt mij.
Gepost op 15/04/05 om 12:52 uur
Lijkt mij ook, maar het gebeurd wel, tenminste mijn factuur is tesamen met die van mijn abonnement die ook bij Orange loopt.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone