[gsmdealer.nl] Backorder

Gepost op 20/12/04 om 13:50 uur
Weet iemand tot wanneer je een aanvraag kunt annuleren als die in de backorder staat???
Gepost op 20/12/04 om 13:55 uur
Ik gok dat ze daar bij gsmdealer zelf het best een antwoord op kunnen geven.
Gepost op 20/12/04 om 13:55 uur
Ten 1e: Het onderwerp is altijd al bold dus dat hoef je niet te doen.

Ten 2e: Neem even contact met je leverancier, als jij al enige tijd een bestelling in backorde hebt. Zullen ze waarschijnlijk wel zo coulant zijn om deze te annuleren.
Gepost op 20/12/04 om 14:01 uur
1. sorry voor de "bold" bewerking.
2. Ik heb GMS dealer aardig wat mailtjes gestuurd, maar nadat de aanvraag is ingegaan, reageren ze plotseling niet meer. Voordat ik de aanvraag heb geplaatst, kreeg ik binnen een dag een mail terug en nu niets meer.
Ik heb ze vervolgens gebeld en ze zeggen dat die neit meer te annuleren is. Echter staat de bestelling nu al ruim een maand in de backorder.

Heeft iemand hier ervaring mee???
Alvast bedankt
Gepost op 20/12/04 om 14:06 uur
Dat is een ander verhaal. Dat had je beter in je eerste post kunnen zetten. Misschien is het verstandig om contact op te nemen met de betreffende provider om te vragen hoe zij hierover denkt.
Gepost op 20/12/04 om 14:19 uur
Het AB is al per 23-11 ingegaan, maar de telefoon heb ik nog steeds niet ontvangen. Die staat al in de backorder sinds 11-nov
Gepost op 20/12/04 om 16:07 uur
Om wat voor toestel gaat het? Kunnen we hier misschien een zinnig antwoord geven wat betreft de verkrijgbaarheid van dat type in het algemeen.
Gepost op 20/12/04 om 16:50 uur
In de meeste gevallen kan je binnen 24 uur onder je abonnement uit. Aangezien dit verstreken is zal het een beetje moeilijk gaan. Misschien dat je beter om een cashback kan vragen en daarmee desbetreffende GSM ergens anders bestellen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone