Gratis telefoon(s) + gratis abo voor personeel TPG Post

Gepost op 15/01/05 om 17:45 uur
Ja ja! Je kunt ook bestellen als ex-medewerker van TPG. Wat een grap! Vandaag twee toestelletjes binnen gekregen. Kunnen we nu gratis naar elkaar gaan bellen.
Gepost op 15/01/05 om 19:23 uur
tja, ik heb er 4 besteld, er bleek iets mis te zijn met mijn bankgegevens, verkeerd adres, omdat ik verhuisd ben, toen heb ik het goeie bankafschrift verzonden met het juiste adres, maar....tot op heden nog niks ontvangen...
afw88 maar...
Gepost op 15/01/05 om 21:01 uur
Vandaag de twee toestellen + gratis kpn abonnement ontvangen.
Gepost op 25/01/05 om 22:50 uur
weet iemand intussen al zeker of het 1000 minuten gratis zijn per abo of voor de gehele abo's?
ik kan er namelijk nergens iets over terug vinden.

Gepost op 25/01/05 om 23:18 uur
hoi

wij hebben ze ook besteld maar nog niet binnen gekregen, op de papieren die mijn zoon had stond dat je 1000 min in totaal mag bellen met elkaar gratis, dus niet per telefoon.

groet
Gepost op 26/01/05 om 23:50 uur
hmm zo gratis is het dan niet, bij 5 telefoons is dat ongeveer 3.5 uur per telefoon. Kan ik skype toch niet helemaal eraf gooien
Gepost op 27/01/05 om 09:08 uur
http://www.bolhuizen.nl/
Gaat per toestel. Daarnaast kan je ook andere tpg collega's die dit abo hebben 'gratis' bellen.
Gepost op 27/01/05 om 19:05 uur
@ Bollie BOlsta
Waar kun je dat terugvinden?
Gepost op 08/04/05 om 20:47 uur
Vandaag een brief gehad van TeleProjects met twee headsetjes erin.
Dit hebben ze gestuurd i.v.m. het afdrukken van verkeerde specificaties van de Sagem telefoon.
Iedereen, die met het abonnement belt, kan een Kia Picanto auto winnen.
Helaas heb ik de Sagem's verkocht en liggen de simkaarten in de la...
Ik zal er nu maar weer een keer mee bellen. En als ik die Picanto win zal deze binnen een week verkocht worden....

Wie de headsetjes wil hebben mag mij berichten. Oh nee dit laatste mag niet.
Gepost op 08/04/05 om 22:01 uur
In de brief staat nog een link met nog een aantal voorwaarden om die auto te winnen. Als ik mij niet vergis moet je minimaal voor een x bedrag per maand bellen om kans te maken op die auto dus 'een belletje' zal niet genoeg zijn, helaas.
Heb de brief alweer weggegooid dus weet niet meer waar de voorwaarden staan.
Gepost op 12/04/05 om 05:47 uur
http://www.svmatch.com/lastusers/9/
Ik had het contract 'n dag te laat opgestuurd. Dacht dus dat ze er niets mee gedaan hadden. Krijg ik afgelopen zaterdag toch 5 pakketjes binnen
Weet iemand ondertussen of het echt 1000 minuten per telefoon per maand gratis onderling bellen is ?
Gepost op 12/04/05 om 07:47 uur
Quote:
Gepost door Trip op 12/04/2005 05:47
Ik had het contract 'n dag te laat opgestuurd. Dacht dus dat ze er niets mee gedaan hadden. Krijg ik afgelopen zaterdag toch 5 pakketjes binnen
Weet iemand ondertussen of het echt 1000 minuten per telefoon per maand gratis onderling bellen is

3 maanden geleden wel in ieder geval :
Quote:
Gepost door Bollie Bolsta op 27/01/2005 09:08
Gaat per toestel. Daarnaast kan je ook andere tpg collega's die dit abo hebben 'gratis' bellen.

Quote:
Iedereen, die met het abonnement belt, kan een Kia Picanto auto winnen.

Was dat niet die auto gisteren op tv bij Tros radar, die toch net ff iets minder zuinig reed dan volgens de fabrieksopgave (1:21)
Gepost op 20/04/05 om 21:29 uur
Allereerst zielig dat er geklaagd word door een stel pubers met een niet al te hoog IQ, tenminste zo komt het bij mij over.
Punt 1 alles is gratis, incl. 1000 belminuten per nummer (nummers kunnen op ieder persoonlijk gezet worden, zie jullie eigen info) naar iedereen met het zelfde abbo. Had je hier zeker van willen zijn, dan had je de vraag kunnen stellen per e-mail of per telefoon (normaaltarief dus geen duur 0900 nummer) bij PVtpg of teleproject.
Punt 2 er mochten wel meer dan 5 GSM besteld worden, alleen max. 5 per zending a 10 euro, als je er 8 had besteld, dan moest je voor 2 zendingen betalen (20 euro dus).
Punt 3 een maal bellen de eerste maand was alleen maar om misbruik van het abbo te voorkomen. (waterdicht is dat natuurlijk niet helemaal)
Punt 4 goed kunnen lezen en vragen bij de bron is toch niet zo moeilijk lijkt mij.
Jullie mogen tevreden zijn met zo’n bedrijf waar ze leuke dingen doen voor het (ex-)personeel en geheel gratis waar je na een jaar niet aan een abbo blijft zitten.
Mijn zoon werkt bij TPG en ik maak er heerlijk gebruik van.
Zelf werk ik bij NS en daar hebben we ook een GSM, ik mag er in diensttijd 8 min mee bellen en 30 min per/maand privé, ben ik over de 3o min heen dan betaal ik 34 per min, kan geen 0900 nummers bellen en niet naar het buitenland, leuk hé! Wees blij met jullie aanbieding en PV.

Grtz, Kwebbelding
Gepost op 27/10/05 om 15:57 uur
Dan is er nu het vervolg op deze actie. Ik heb een aanbod gekregen om de abbonnementen te verlengen voor 2 jaar met een Telfort of KPN abbonnement.

Telfort:
- 3 euro per maand, zonder toestel of belminuten.
- 5 euro per maand met een Nokia 1101.
Onderling bellen en smsen is gratis.

KPN:
- 4 euro per maand: geen toestel of belminuten.
- 5 euro per maand: Alcatel OT157, geen belminuten.
Onderling bellen gratis.

Ik bel ongeveer 360 minuten per maand onderling, dus het is wel aantrekkelijk om te verlengen. Maar ik vind de toestelletjes helemaal niks.

Weet iemand toevallig nog zo'n soort aanbieding (<10 euro/mnd) waarbij je gratis onderling belt en ook een beetje een fatsoenlijke telefoon krijgt.
Guide5 wijzigde dit bericht op 27/10/05 om 15:57.
Gepost op 27/10/05 om 17:18 uur
@Guide: wat voor toestel verwacht je bij zo'n actie????
Gepost op 27/10/05 om 17:28 uur
Das inderdaad wel heel mooi, 1000 min per maand gratis.
Helaas werk ik niet bij tpg
Gepost op 27/10/05 om 22:50 uur
Guide5 ja tele2 heeft wel een familie en vrienden bundel, maar dat is alleen gratis bellen naar tele2 klanten en vaste nummers in daluren. Dus dat lijkt me niet echt geschikt?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone