Allereerst zielig dat er geklaagd word door een stel pubers met een niet al te hoog IQ, tenminste zo komt het bij mij over.
Punt 1 alles is gratis, incl. 1000 belminuten per nummer (nummers kunnen op ieder persoonlijk gezet worden, zie jullie eigen info) naar iedereen met het zelfde abbo. Had je hier zeker van willen zijn, dan had je de vraag kunnen stellen per e-mail of per telefoon (normaaltarief dus geen duur 0900 nummer) bij PVtpg of teleproject.
Punt 2 er mochten wel meer dan 5 GSM besteld worden, alleen max. 5 per zending a 10 euro, als je er 8 had besteld, dan moest je voor 2 zendingen betalen (20 euro dus).
Punt 3 een maal bellen de eerste maand was alleen maar om misbruik van het abbo te voorkomen. (waterdicht is dat natuurlijk niet helemaal)
Punt 4 goed kunnen lezen en vragen bij de bron is toch niet zo moeilijk lijkt mij.
Jullie mogen tevreden zijn met zo’n bedrijf waar ze leuke dingen doen voor het (ex-)personeel en geheel gratis waar je na een jaar niet aan een abbo blijft zitten.
Mijn zoon werkt bij TPG en ik maak er heerlijk gebruik van.
Zelf werk ik bij NS en daar hebben we ook een GSM, ik mag er in diensttijd 8 min mee bellen en 30 min per/maand privé, ben ik over de 3o min heen dan betaal ik 34 per min, kan geen 0900 nummers bellen en niet naar het buitenland, leuk hé! Wees blij met jullie aanbieding en PV.
Grtz, Kwebbelding