[gsmeasy.nl] Februari 2005 - Orange Free 32,50 - Deel II

Dit topic is gesloten
Gepost op 25/02/05 om 12:08 uur
de 10 euro factuurkorting geldt in (bijna) alle winkels en webshops. er zal heus geen onderscheid bestaan tussen orange winkels en andere shops.

toch is er inderdaad een zeker risico dat je de korting verliest zodra je downgrade !

't is een kwetie van afwachten... tot over 6 maanden ;)
Gepost op 25/02/05 om 12:53 uur
kukel
@desteef
Niet alle webshops hebben die 120 euro factuurkorting.
Bv. Bestelmaar.nl geeft geen korting. Heb ik bevestigd gekregen per email.
Gepost op 25/02/05 om 12:58 uur
http://www.uedatu.com
En toch staat er niks over vermeld in welke voorwaarden dan ook. Van debi.... (BAH!... kan 't ff niet voluit typen) stond duidelijk in de AV dat de korting komt te vervallen.
Dit lijkt mij niet iets vanzelfssprekend om te laten vervallen. mmm... de twijfel is nog hoog.

Betreft downgrade voor de mensen met rekeningen hoger dan 32,50... Vorig jaar was dit geen probleem, het wordt zelfs vaak geadviseerd op moment dat je voor een jaar in buitenland zit en niet van plan bent gebruik te maken van het abonnement die je per ongeluk voor 24 maanden hebt afgesloten.
Gepost op 25/02/05 om 13:38 uur
Weet iemand btw wat het effect is van het downgraden op de gratis te ontvangen sms bundel (11de t/m 14de maand)?
Gepost op 25/02/05 om 13:55 uur
De 10 euro factuurkorting vervalt op het moment dat je gaat downgraden naar een lager tariefplan dan de 32,50. Dus...

- heb je een 32,50 abonnement en je verlaagt hem na 6 maanden naar een 22,50 dan vervalt de 10 euro factuurkorting.

- heb je een 42,50 abonnement en je verlaagt hem na 6 maanden naar een 32,50 dan behoudt je de 10 euro factuurkorting.
Gepost op 25/02/05 om 14:19 uur
je krijgt gratis sms bundel bij een 2-jarig abo dus vervalt niet na downgraden

Gepost op 25/02/05 om 14:57 uur
about:blank
Quote:
Gepost door Per op 25/02/2005 13:55
De 10 euro factuurkorting vervalt op het moment dat je gaat downgraden naar een lager tariefplan dan de 32,50. Dus...

Beste Per, hoe kom je aan deze informatie? En hoe zeker ben je van je zaak?
Gepost op 25/02/05 om 15:04 uur
Ik ben afgewezen door Orange na aanvraag van dit abonnement. De dame van de klantenservice van Orange stelde eerst dat er geen mededelingen over een afwijzing gedaan worden. Vervolgens stelde ze dat iemand niet meer dan twee abonnementen mag hebben.

Ik heb in juni vorig jaar een Belcompany Orange 30 aangevraagd. Aangezien ik wekenlang niets hoorde over mijn aanvraag heb ik nadat ik op dit forum las dat deze abonnementen ook op 30 juni 2004 in de winkel afgesloten konden worden in een Belcompany winkel een abonnement afgesloten. Een week later werd ook mijn eerste aanvraag goedgekeurd. Ik heb daardoor twee abonnementen terwijl ik er maar één wilde. Aangezien het om per saldo gratis abonnementen ging heb ik geen bezwaar gemaakt.

Ik heb op dit forum gelezen dat soms wordt toegestaan drie abonnementen te hebben. Aangezien de beide Orange abonnementen binnen vijf maanden aflopen, aangezien ik altijd op tijd betaald heb, aangezien ik slecht één ander mobiel abonnement heb (Vodafone) en aangezien mijn laatste aanvraag voor een mobiel abonnement dateert van 30 juni 2004 nam ik aan in aanmerking te komen voor dit abonnement. Ik wilde het gaan gebruiken in aansluiting op de beide abonnementen die in juli 2005 aflopen. De dame van de klantenservice bleek niet flexibel. Ik had de indruk dat ze haar werk met tegenzin zat te doen. Wanneer kom je nu in aanmerking voor een derde abonnement bij Orange ?
Gepost op 25/02/05 om 15:30 uur
ik zou het niet weten, maar je kan altijd gewoon nog een keer bellen.
Gepost op 25/02/05 om 15:31 uur
ik heb mijn abo binnen maar er zat geen prepaid kaart bij

Gepost op 25/02/05 om 15:31 uur
about:blank
@ kiwi

Heb jij al 1 van die 2 of toevallig allebei je huidige abo's van orange al opgezegt?
Gepost op 25/02/05 om 15:43 uur
Heb hem ook vandaag binnen gekregen INCL prepaid pakket :p Dank U Gsmeasy en Orange
Gepost op 25/02/05 om 15:46 uur
ik heb gisteren ook alles binnengekregen, geen prepaidpakket, maar dat zat bij mijn weten niet in de actie.
Gepost op 25/02/05 om 15:55 uur
ook afgewezen, klantenservice wist mij te vertellen dat je niet meer dan 2 abonnementen mag hebben, derde mag alleen indien de andere contracten bijna verlopen. Rede van mijn afwijzing is dat sind het afsluiten van mijn vorige orange abonnemnet nog geen 2 maanden zijn verstreken
Gepost op 25/02/05 om 16:07 uur
de eerste maand heb je toch geen bundel?

want als ik 1244 bel dan zegt hij dat ik mijn bundel nog heb...
en niet dat ik mijn bundel op is van deze maand (wat hij wel bij mijn andere abo doet)

iemand uitleg?
Gepost op 25/02/05 om 16:46 uur
Ik kreeg ook een smsje dat vandaag 25-2 mijn bundel van 32,50 in is gegaan. Maar ik kan me herinneren dat iemand in deze (of oude) thread zei dat je beter de 1e maand niet kan bellen oid.
Gepost op 25/02/05 om 17:23 uur
dat was alleen de eerste 2 weken, omdat je dan dus geen bundel hebt en dus gewoon moet betalen.
Gepost op 25/02/05 om 17:32 uur
Dus sommigen krijgen die 15 euro prepay andere niet.Vaag!

Wanneer mag je van je bundel bellen?

1244 zegt dat er geen beltegoed is!

Wilde laatst mijn BC orange30 beeindigen en beltegoed omzetten naar PrePay....belde de KS en die zei dat het wel mogelijk was maar dat het downgraden dat ik toepaste in maand 7 teniet gedaan moest worden.
Dus dat ik het hele contract bedrag eerst moest betalen voor dat ie omgezet kon worden naar n PrePay

Klopt dit? iemand ervaring?
Gepost op 25/02/05 om 17:33 uur
@king agassi

Quote:
Je kunt alleen verlagen LET OP:Als je niet 6mnd lang hoger belt/sms/enz. dan 22.50,dan pas mag je verlagen.
Uitleg: Bij Orange 32.50.6mnd geen rekening boven de 22.50euro WEL MOGELIJK TE VERLAGEN.

Als je dus binnen die 6mnd 1x wel boven die 22.50euro komt
(bv. 22.51 euro)kun je al NIET meer verlagen bij Orange.
Orange zal je dan GLAS HARD vertellen dat je het belgedrag hebt van een Orange 32.50.

Volgens mij is dit onzin. Orange geeft een beladvies aan de hand van jouw belgedrag, volgens mij maakt het niet uit wat voor advies ze jou geven. Stel je belt iedere maand boven je bundel, dan zou Orange je een advies kunnen geven van: je kan het beste een hogere bundel geven. Maar, let op, het is een advies, en dat wil niet zeggen dat dat perse moet worden opgevolgd door jou. Je zou dus dan tegen het advies in toch lager kunnen.

Ik geloof dat ik het ergens op TV.nl heb gelezen, maar ik kon het niet vinden.

@goser
Volgens mij was dat orange prepaid pakket tijdelijk (het was dacht ik een op=op actie)
Gepost op 25/02/05 om 17:45 uur
prepaid pakket was tijdelijk.
Over dat opzeggen en naar prepaid; ik heb het al een keer zonder problemen gedaan, en gisteren een opzegbrief de deur uitgedaan waar ik om hetzelfde vraag.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone