[kortingopbellen.nl] Orange abo

Dit topic is gesloten
Gepost op 04/04/05 om 15:57 uur
Hallo. weet iemand of kob nog leeft? Ik heb namelijk al diverse keren gebeld op het nummer: 023-52 66 896, maar daar krijg ik de fax op, ik heb ook al diverse keren gemaild, maar daar krijg ik geen reacties op. Ik heb namelijk al een contract opgestuurd en nummerbehoud naar hun twee weken geleden maar heb nog steeds geen reactie ontvangen vandaar mijn vraag.

Modbreak:
Het is abo, niet abbo!
Gepost op 04/04/05 om 17:02 uur
In ieder geval waren ze 14 dagen geleden nog aktief per mail.
Gepost op 04/04/05 om 17:50 uur
http://www.erik1.nl/
Toen ik mijn orange abo daar afsloot namen ze de telefoon ook nooit op, via de mail reageerden ze toen wel binnen een dag.
Gepost op 04/04/05 om 18:09 uur
Ik heb in december een abo bij KOB afgesloten en mijn cashback nog steeds niet gehad, heb ze net een email gestuurd, zal jullie op de hoogte houden.
Gepost op 04/04/05 om 18:31 uur
2 weken geleden heb ik ook nog mail contact gehad met Jeroen, maar heb nu al 2 weken niks meer van hem vernomen. Ik vind het een beetje link om bij een ander een nieuw abbo ;) te nemen, ik zit ook met nummerbehoud. Dus vandaar
Gepost op 04/04/05 om 18:40 uur
Sorry mensen nutteloze topic, ik zit net in mijn post door te kijken en wat denk je, zit ie er gewoon bij, Sorry voor deze nutteloze topic, ik weet het ik ben een stomme sukkel. maar ik lees net dat er wel administratie/verzendkosten gerekend wordt en ik heb vaker gelezen dat deze niet mag worden gerekend toch?? Tenminste dat is niet de afspraak.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone