Top 3 Sim Only:
Op zoek naar een goedkope sim only?
Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
(4 aanbiedingen)
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
(4 aanbiedingen)
Netwerk: Vodafone
Internet: binnen de bundel
275 min/sms/MB: €9,00 per maand
(8 aanbiedingen)
Gepost door aaron op 12/08/2005 om 17.14 uur
Wel gebruksvriendelijk en uiterlijk mooi. Dat waren de positieve dingen...
Scherm hapert en loopt zeer regelmatig vast.
Laadt na 6 maanden moeilijk op.
Batterij is na 3 dagen leeg. Mijn oude Nokia's gaan veel langer mee.
Slecht toestel. Voor mij geen SE meer.
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door wezeperNL op 06/04/2005 om 17.50 uur
kreeg het toestel voor 22.90 (DA actie)
over de prijs/kwaliteit verhouding ben ik erg goed te spreken.
Batterij gaat ook lang genoeg mee en het is een mooi, klein en handzaam toestel.
Nadeel is dan net als bij de T630 het sms-en vrij traag gaat. De reactie van het toestel had wel wat sneller gemogen.
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door aaron op 08/02/2005 om 14.16 uur
Erg gebruiksvriendelijk toestel. Makkelijke bediening en makkelijke menu's.
Ziet er mooi plat uit. Is extreem licht.
Alleen jammer dat hij wat traag is, wat nadelig is bij sms-en.
Batterij moet je de eerste keer helemaal laten leeglopen, vervolgens opladen gedurende 8 uur. Dan gaat ie langer mee. Het beste is om hem altijd helemaal op te maken de batterij. Mijne gaat zo'n 5 dagen mee.
Zeer goed toestel. Kleurenscherm is echt super. Veel beter dan op de Nokia 3510i of Samsung toestellen.
Gaaf race spel zit er ook op, Rally 2.
Ik heb deze met T-Mobile gekocht voor 60 euro.
Als je een goed toestel wilt zonder camera moet je deze hebben!
Er is geen betere voor deze prijs!
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door PrinsStuff op 30/01/2005 om 03.38 uur
Voor dichters muziekanten in spe, de voicerecorder is wel de belangrijkste feature,behalve bellen dan.Bereik is ook niet geweldig.
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door ring_Rik op 13/09/2004 om 10.38 uur
Gratis gehad bij Premiumbell. Toestel scoort op alle punten een voldoende, maar doet zoals verwacht geen wonderen, heb ´m uiteindelijk kado gedaan aan m´n moeder(63).
Conclusie:
Prima, simpel &goedkoop ding voor mensen die weinig bellen.
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door wouzs op 27/07/2004 om 14.37 uur
ik heb dit toestel nu een aantal weken, en het valt me op dat ten opzichte van mijn oude Nokia 5210 de batterij veel langer meegaat. De gebruikersvriendelijkheid is prima.
Er zijn echter wel een aantal punten waarop de telefoon een beetje jammer is:
- er is geen perfect functionerende software voor de PC om het telefoonboek te backuppen enz (float mobile agent werkt niet ideaal)
- de handleiding is erg matig, in het menu zitten toch een aantal opties die je graag uitgelegd zou hebben, maar dat is vaak niet terug te vinden
- de snelkeuze werkt een beetje jammer, er wordt dan het plaatsnummer op de sim gekozen, het zou mooier zijn als je elke knop gewoon kon koppelen aan een bepaald nummer.
- verder zou instelbaar moeten zijn of alle berichten gewist moeten worden bij het (tijdelijk) plaatsen van een andere sim.
Dat waren zo'n beetje alle punten die ik jammer vind, voor de rest: prima telefoon
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door sverrips op 17/04/2004 om 00.20 uur
Ik heb dit toestel nu 3 maanden. Ondanks dat ik er in de eerste instantie niet kapot van was, kan het toch meer als wat ik eerst dacht en ben ik er toch heel blij mee. Ik vind het schermpje slecht van kwaliteit vergeleken met de Mitsubitsu M21i, maar ben er nu wel aan gewend. Verder vind ik het toetsel traag reageren wat extra hinderlijk is bij het sturen van SMS of een e-mail. Dat zijn toch wel de enige nadelen die ik heb ontdekt. Voor de rest is het een goed toestel en wilde wat anders dan een Nokia. Vooral de e-mail client in het toestel is handig en gebruik ik veel. Af en toe ben ik bij het uitzetten en aanzetten van het toestel GPRS verbinding kwijt. Alleen door het toestel te resetten is het weer terug.
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door rubenrtv op 14/04/2004 om 07.41 uur
Ik vind het een heel goed toestel en hij kost maar 80 e-tjes prepaid bij T-Mobile. Batterij levensduur weet ik nog niet, want ik hem pas sinds eergisteren.
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door delpino op 23/02/2004 om 12.54 uur
De gebruiksvriendelijkheid van het toestel is naar mijn mening prima. Ik ben de Nokia structuur gewend maar ik kan ook makkelijk met dit toestel overweg. Vooral het 'knuppeltje' is erg handig. Ik heb het toestel nu een paar weken en de algemene indruk is goed. De batterij gaat niet extreem lang mee, maar ook zeker niet kort. De prijs/kwaliteit verhouding vind je denk ik nergens beter. Ik had het toestel voor 99 euro en dat is echt niet duur als je ziet wat voor functies het toestel allemaal heeft. Robuustheid heb ik niet getest door het toestel een aantal keren te laten vallen, maar je hebt niet het gevoel dat je het in elkaar drukt. Uiterlijk is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind het een mooie telefoon.
Algemene indruk
Batterij levensduur
Uiterlijk
Gebruiksvriendelijkheid
Robuustheid
Totaal indruk
Gepost door luigi op 29/01/2004 om 13.29 uur
Was een gratis toestel bij zakelijke aanbieding. Telefoon heeft een mooi duidelijk kleurenscherm. Toestel weegt niet veel, maar heb niet meteen het idee dat ik het fijnknijp. Jammer alleen dat er geen camera bijzit aangezien wel de nodige functies in de telefoon zitten die je nodig hebt met een camera. "Joystick" leek mij in eerste instantie niets, maar valt me ook reuze mee, is zelfs verstevigd.
Verder vind ik het toestel er mooi en lekker compact uitzien, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak. Voor mensen die van kleine toestellen houden, een camera geen must is, maar kleurenscherm en polyfonische beltonen enz. wel......een aanrader!
Scherm hapert en loopt zeer regelmatig vast.
Laadt na 6 maanden moeilijk op.
Batterij is na 3 dagen leeg. Mijn oude Nokia's gaan veel langer mee.
Slecht toestel. Voor mij geen SE meer.