Ben reviews

Gebruikersbeoordelingen Ben

Gebaseerd op 5 reviews
7,2
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk
Schrijf een review

Review door Willemien1975

09 februari 2011, 09:33

Ben erg tevreden !

Sinds oktober 2009 bij Ben gekomen ...gekozen voor BEN VAAK 500 bel/sms en mijn eigen nummer meegenomen..
Alles zonder problemen verlopen..boekje met instructies goed gelezen en dan weet je hoe t werkt...
De bereikbaarheid is goed geen problemen gehad .. pas letterlijk in t zwembad (niet in t water natuurlijk) gebeld en gewoon bereik..
Met internet op de mobiel heb ik geen ervaring omdat ik het niet gebruik..

Site en facturen zijn overzichtelijk en kloppen altijd..
De normale tarieven staan vermeld met de bijbehorende korting van dat moment.. heel duidelijk dus hoe t in elkaar zit..
ik heb ook 100 gratis smsjes gehad elke maand das natuurlijk wel prettig..tenminste als je smsfreak bent..(ik weet niet of die korting nu nog geld.. kijk even op hun site)
Je kunt je bundel heel makkelijk aanpassen..(als er een korting/actie loopt dan blijft deze na verandering doorgaan) ik heb vorige maand een sms bundel er bij genomen omdat ik toch buiten de bundel kwam door t smsen makkelijk omdat zo even thuis te regelen....
Je kunt heel makkelijk op je eigen IK BEN pagina zien hoe je er voor staat in je bundel..

Belstatus heeft een keer een aantal weken achter gelopen dit stond er w�©l bij vermeld dus dan weet je dat je verbruik hoger kan zijn dan op de site staat aangegeven en moet je daar zelf even rekening mee houden..
Dus lezen is wel belangrijk maar dat is overal...

- puntjes (die zijn bij elke provider te vinden)
*35 cent per gesprek om de klantenservice te bellen .. is een beetje jammer had voor abonnees wel gratis mogen zijn..
* Als je een email stuurt kan het antwoord lang op zich laten wachten .. ik heb nu zo'n drie weken geleden een vraag gestuurd en nog geen antwoord gekregen..
Heb je een dringende vraag dan moet je wel bellen...
Mms kost altijd 50 cent is vergeleken met andere providers weer wat duurder ..dus niet (te veel) gebruik van maken tikt hard aan..

Geen reden om weg te gaan bij BEN..
Proberen kan altijd je zit er niet maanden aan vast..

SUCCES MET KIEZEN...

Groeten Willemien

(Bereikbaarheid bij t lijstje bedoelen ze mee of je de mewerkers van de BEN klantenservice goed kunt bereiken via mail of telefoon .. dus niet of je ontvangst/dekking goed is dat je dat even weet.)

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Review door luuk88

25 oktober 2010, 12:50

Ben stuurde mij een mailtje met de boodschap dat er iets mis was gegaan met het berekenen van de tarieven en dat bij de volgende factuur het teveel geincasseerde bedrag zou worden verrekend. Hoeveel ik teveel had betaald konden ze niet zeggen. En als ik vragen had kon ik naar de klanten service bellen a 35 ct. Ik heb dus het bedrag terug laten boeken en een mail gestuurd met het verzoek om een nieuwe factuur. Ik kreeg geen reactie met als gevolg dat mijn telefoon werd afgesloten. Toen ik had op gebeld konden ze niets vertellen over mijn nummerportering die ik 2 weken geleden heb aangevraagd. Om snel weer aangsloten te worden moest ik het bedrag over maken van de openstaande factuur en een betalingsbewijs toesturen naar de financiele administratie van ben. Het faxnummer wat ik heb gekregen blijkt niet te kloppen.

Wat een asociale figuren bij Ben

Website: De bundelstatus is niet up to date, soms loopt deze 2 weken achter en een tijd lang is de status helemaal niet zichtbaar geweest.
Aftersales: Nummerportering niet bekend terwijl studentmobiel deze op 15 oktober heeft ingediend (het is inmiddels 25 oktober)

Kortom: Ben maakt van hun probleem, mijn probleem. Als zij mij netjes hadden gebeld met de melding dat er teveel was afgeschreven en daarbij ook even hadden gemeld om wat voor bedrag het ging was ik echt niet te beroerd geweest. Door de slechte service op de site had ik geen zin meer om me flexibel op te stellen. Gelukkig ga ik naar vodafone ik hoop dat de service daar beter is.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door indi2003

22 januari 2010, 23:28

Levering binnen een week
nog geen probleem gehad
goed bereikaar
support was niet nodig, alles was duidelijk
geen geld terug
duidelijke website
Leuke woordspelingh;BEN wel tevreden

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,6

Review door sindy

18 mei 2009, 13:28

Ik heb zelf een ben.nl abbonement., en ben redelijk te vreden. het is natuurlijk in verhouding met andere abbonementen en prepait zeer goedkoop. ben.nl houdt zelf de minuten en smsjes bij die ik verbruikt heb, alleen dat doen ze niet goed op een gegeven moment is de stelling gestopt en je kunt wel gewoon door smsen en bellen, maar weet niet hoeveel je kwijt bent. dan aan het eind van de maand voor dat je moet betalen staat het er ineens weer en dan ook vlink over de bundel. zo heb ik wel eens 20 euro extra moeten betalen. en heb maar een abbo van 6 euro. het gefet mij zo de indruk dat dit expres gedaan word, want het is wel heel vaak. de mensen daar als je belt zeggen dat het systeem er uit licht maar dat kan tog niet elke maand zo zijn.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,4

Review door Yamaha

03 april 2009, 11:46

Woensdag een Ben Vaak abonnement besteld, en meteen de volgende dag een telefoontje gekregen voor het maken van een afspraak. En de dag daarop had ik het simkaart al thuis.
Het abonnement is nog niet geactiveerd omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Pas op de dag dat mijn huidige abonnement afloopt, wordt het telefoonnummer overgezet en het nieuwe abonnement geactiveerd. Dit is wel een pluspunt, omdat je niet twee telefoons tegelijk hoeft te dragen. Ook heeft Ben geen contractduur, en opzegtermijn is maar een maand.
De website is heel overzichtelijk (simpel). Je kan de status van je nummerbehoud volgen, en ook de lopende (bel)kosten. Zo kan je goed in de gaten houden of je nog belminuten/sms-tegoed over hebt.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Schrijf een review en win een Dr. Dre hoofdtelefoon!

Hoe beoordeel jij Ben? Laat het ons weten door een review in te vullen, en maak automatisch kans op een Beats by Dr. Dre Solo HD hoofdtelefoon ter waarde van €199!
› bekijk de spelregels.

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Bestelgegevens (*optioneel. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de winkel.)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
tien plus vier
=