Smartphonestunts reviews

Gebruikersbeoordelingen Smartphonestunts

Gebaseerd op 28 reviews
8,0
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk
Schrijf een review

Review door joeydm

23 april 2010, 13:10

Zeer goed behandeld met mijn bekant voor zich spreken vragen die ik toch maar stel voor de zekerheid. (Ik zou me er kapot aan ergeren..)

Levering was ook zeer snel, 2 dagen nadat ze mijn contract hadden ontvangen stonden ze al aan de deur!

Ook het abbonement dat ik heb met de iPhone 3GS 16GB is echt een hele goede deal! vergeleken met vele andere aanbieders VERUIT het beste!

ZEER tevreden!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door oosie123

04 maart 2010, 17:11

Ik ben enorm tevreden met de werkwijze, de communicatie (zeer zorgvuldig, duidelijk en snel) en professionaliteit van deze club. Zeer klantvriendelijk, ver boven verwachting. Ik kan het eenieder aanbevelen met deze club zaken te doen. Top Job!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door Ladieyup

16 januari 2010, 10:45

Ik vind ze hebben een super service zowel vooraf als achteraf. Hele vriendelijke en hulpvaardige medewerkers aan de telefoon. Ze zijn supervlug met leveren en afhandelen en alles heel duidelijk en netjes.Ik had zaterdags besteld met een verlenging van het abonnement en woensdags al alles geregeld met mijn provider en ook de nieuwe telefoon in huis. Echt zer zeer tevreden over hoe hun alles afhandelen. Kunnen anderen zich echt een voorbeeld aan nemen.Ik zal zeker weer bij hun teruggaan voor vernieuwing van mijn contract.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door MartinK

21 april 2009, 17:00

Wilde telefoon sneller laten bezorgen ivm aankomende vakantie van 3 weken. Was geen enkel probleem en service was zeer snel, klantgericht en adequaat! Vriendelijk bedankt dus!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,2

Review door Freich

26 oktober 2008, 20:05

Een waardeloos bedrijf dat je aan het lijntje houd en valse informatie afgeeft, dingen beloofd en niet waarmaakt, totaal niet communiceert met de klant en intern slecht georganiseerd is. Je moet overal zelf achteraan anders duurt het nog veel langer dan het al duurt.

Korte toelichting:
Had 21 augustus HTC Touch Pro besteld met gratis bureaulader. Op de website stond die als 'op voorraad' aangegeven.
Na 2 weken maar gemaild waar hij bleef; hij zou komen als het nummerbehoud werd goedgekeurd. Dit duurde maar, dus toen belde ik Vodafone en hoorde dat het al 3x was afgekeurd. Ze hadden een verkeerd simkaart nummer gekregen. Toen maar zelf geregeld en Smartphonestunts gebeld dat het goed was en ze de bestelling konden versturen.
Echter was hij nu ineens niet op voorraad. Op de website stond altijd nog van wel.

Zelf veel lopen bellen, mailen en dreigen en uiteindelijk had ik hem 5 weken later binnen. De bureaulader heb ik op dit moment (26 oktober 2008) nog steeds niet, omdat die niet op voorraad zijn aldus hun.
Ook zouden ze mijn simkaart al eerder sturen zodat ik alvast kon bellen enz. Niet gebeurd en liep dus al een week mijn abbo te betalen zonder dat ik iets in mijn handen had.

N.B. Dit is een korte samenvatting en als ik alles wil vertellen ben ik zo 2 kantjes verder.

Belachelijk allemaal en eens maar nooit weer! Slecht bedrijf die je voorliegt en amateuristisch in elkaar zit.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door Dimple

20 oktober 2008, 12:45

Een Nokia N82 besteld met abonnement.
Er wordt mij in eerste instantie gezegd levertijd ca. 1.5 week.
Na 2 weken een mail gestuurd, die binnen 48 uur beantwoord zou moeten worden, deze werd pas beantwoord na 4 dagen. In de mail zou het toestel begin volgende week komen.
Dit was niet het geval. Gebeld, de dame meldde me dat de telefoon binnen 2 werkdagen verstuurd zou worden. Een week later weer gebeld, kreeg ik hetzelfde te horen. Nog een kleine week later (nu dus) weer gebeld en het zou weer 2 werkdagen duren.
De bestelling kon ik niet ter plekke annuleren, want voorgelogen te worden hou ik niet van. Dus een mail gestuurd dat ik wil annuleren.
Je wordt bij dit bedrijf gewoon vorgelogen en aan het lijntje gehouden. Als er nou een mail vanaf het begin af aan was gestuurd dat de levering wel 1 a 2 maanden kon duren, had ik er een stuk minder problemen meer gehad.
Ik zit nu al 1,5 maand te wachten.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,0

Review door Dimple

20 oktober 2008, 12:45

Een Nokia N82 besteld met abonnement.
Er wordt mij in eerste instantie gezegd levertijd ca. 1.5 week.
Na 2 weken een mail gestuurd, die binnen 48 uur beantwoord zou moeten worden, deze werd pas beantwoord na 4 dagen. In de mail zou het toestel begin volgende week komen.
Dit was niet het geval. Gebeld, de dame meldde me dat de telefoon binnen 2 werkdagen verstuurd zou worden. Een week later weer gebeld, kreeg ik hetzelfde te horen. Nog een kleine week later (nu dus) weer gebeld en het zou weer 2 werkdagen duren.
De bestelling kon ik niet ter plekke annuleren, want voorgelogen te worden hou ik niet van. Dus een mail gestuurd dat ik wil annuleren.
Je wordt bij dit bedrijf gewoon vorgelogen en aan het lijntje gehouden. Als er nou een mail vanaf het begin af aan was gestuurd dat de levering wel 1 a 2 maanden kon duren, had ik er een stuk minder problemen meer gehad.
Ik zit nu al 1,5 maand te wachten.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,0

Review door heybaby85

25 september 2008, 11:41

Nou ik heb dus een MDA Touch besteld bij dit bedrijf en toen kreeg ik een mailtje dat het allemaal heel snel afgehandeld zou worden; maximaal 2 werkdagen (Zodra uw betaling door ons ontvangen is, dan wordt uw bestelling zo snel mogelijk naar u verzonden via onze transportpartner TNT Post. Op de dag dat wij de bestelling naar u verzenden dan ontvangt u een e-mail van ons zodat u weet dat uw bestelling naar u onderweg is. Normaal gesproken vindt de levering van uw bestelling dan 1 tot 2 werkdagen later plaats); de telefoon was immers op voorraad.

Maar na 5 dagen had ik nog niets gekregen waarop ik besloot te bellen. Vervolgens heb ik 50 minuten in de wachtrij gestaan (waarvan ik 40 minuten heb gehoord dat ik de eerstwachtende was) en toen ik eindelijk aan de beurt was, moest ik weer wachten (want er moest het een en ander worden nagevraagd) en hierna bleek dat de telefoon helemaal niet op voorraad was. Ze hadden een foutje gemaakt op de site; oke kan gebeuren. De telefoon zou dus besteld moeten worden bij T-Mobile (daar is hij van namelijk) en ik zou twee weken moeten wachten. Nu ben ik bijna 3 weken verder en heb nog niets ontvangen.

Ik keek net op de site en de telefoon was nog steeds 'op voorraad'. Sinds drie dagen probeer ik al contact te krijgen via de mail met Smartphonestunts.nl, maar zonder succes. Dus bedacht ik me net toch maar een belletje te plegen in de hoop dat ik niet weer lang in de wachtrij zou moeten staan. En zowaar na een minuut of 5 was ik aan de beurt.

De telefoniste snapte er echter niet zo heel veel van, en het moest (weer) nagevraagd worden. Prima, ik wacht wel. 10 Minuten later kreeg ik te horen dat degene die de producten besteld ziek is geweest en dat mijn bestelling er daardoor 'tussendoor is geglipt'. Of ik nog twee weken geduld wil hebben omdat mijn telefoon nog besteld moet worden.

De telefoniste maakte netjes haar excuses; zij kon er natuurlijk ook niets aan doen. Nu moet ik weer twee weken wachten.... Ik ben niet boos, maar ik vind het erg jammer dat het zo lang duurt. En ik zou het erg op prijs stellen als Smartphonestunts.nl een poging ondernam om mij tegemoet te komen. Mij bijvoorbeeld voorrang geven op deze telefoon; ik zal vast niet de enige zijn die deze telefoon besteld heeft in een tijdsbestek van 3 weken (in ieder geval dat mag ik hopen anders heb ik de verkeerde telefoon uitgezocht...) of mij iets extra's bieden.

Zoals ik al schreef ben ik niet boos, maar ik wil toch graag mijn woord laten horen voor als er mensen zijn die ervaringen willen weten van mensen die besteld hebben bij Smartphonestunts.nl. Smartphonestunts.nl zal best een goed bedrijf zijn en het zal net verkeerd zijn gegaan bij mij. Ik heb op internet in ieder geval hele goede reviews gezien, maar ook wat mindere. Ik zou er in ieder geval dus niet 100% op rekenen dat alles in een keer goedkomt.

Voorlopig wacht ik nog op mijn telefoon.......

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,0

Review door heybaby85

25 september 2008, 11:40

Nou ik heb dus een MDA Touch besteld bij dit bedrijf en toen kreeg ik een mailtje dat het allemaal heel snel afgehandeld zou worden; maximaal 2 werkdagen (Zodra uw betaling door ons ontvangen is, dan wordt uw bestelling zo snel mogelijk naar u verzonden via onze transportpartner TNT Post. Op de dag dat wij de bestelling naar u verzenden dan ontvangt u een e-mail van ons zodat u weet dat uw bestelling naar u onderweg is. Normaal gesproken vindt de levering van uw bestelling dan 1 tot 2 werkdagen later plaats); de telefoon was immers op voorraad.

Maar na 5 dagen had ik nog niets gekregen waarop ik besloot te bellen. Vervolgens heb ik 50 minuten in de wachtrij gestaan (waarvan ik 40 minuten heb gehoord dat ik de eerstwachtende was) en toen ik eindelijk aan de beurt was, moest ik weer wachten (want er moest het een en ander worden nagevraagd) en hierna bleek dat de telefoon helemaal niet op voorraad was. Ze hadden een foutje gemaakt op de site; oke kan gebeuren. De telefoon zou dus besteld moeten worden bij T-Mobile (daar is hij van namelijk) en ik zou twee weken moeten wachten. Nu ben ik bijna 3 weken verder en heb nog niets ontvangen.

Ik keek net op de site en de telefoon was nog steeds 'op voorraad'. Sinds drie dagen probeer ik al contact te krijgen via de mail met Smartphonestunts.nl, maar zonder succes. Dus bedacht ik me net toch maar een belletje te plegen in de hoop dat ik niet weer lang in de wachtrij zou moeten staan. En zowaar na een minuut of 5 was ik aan de beurt.

De telefoniste snapte er echter niet zo heel veel van, en het moest (weer) nagevraagd worden. Prima, ik wacht wel. 10 Minuten later kreeg ik te horen dat degene die de producten besteld ziek is geweest en dat mijn bestelling er daardoor 'tussendoor is geglipt'. Of ik nog twee weken geduld wil hebben omdat mijn telefoon nog besteld moet worden.

De telefoniste maakte netjes haar excuses; zij kon er natuurlijk ook niets aan doen. Nu moet ik weer twee weken wachten.... Ik ben niet boos, maar ik vind het erg jammer dat het zo lang duurt. En ik zou het erg op prijs stellen als Smartphonestunts.nl een poging ondernam om mij tegemoet te komen. Mij bijvoorbeeld voorrang geven op deze telefoon; ik zal vast niet de enige zijn die deze telefoon besteld heeft in een tijdsbestek van 3 weken (in ieder geval dat mag ik hopen anders heb ik de verkeerde telefoon uitgezocht...) of mij iets extra's bieden.

Zoals ik al schreef ben ik niet boos, maar ik wil toch graag mijn woord laten horen voor als er mensen zijn die ervaringen willen weten van mensen die besteld hebben bij Smartphonestunts.nl. Smartphonestunts.nl zal best een goed bedrijf zijn en het zal net verkeerd zijn gegaan bij mij. Ik heb op internet in ieder geval hele goede reviews gezien, maar ook wat mindere. Ik zou er in ieder geval dus niet 100% op rekenen dat alles in een keer goedkomt.

Voorlopig wacht ik nog op mijn telefoon.......

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,0

Review door etekort

14 augustus 2008, 21:11

Ben inmiddels weer een ervaring rijker en een illusie armer. Dacht 'even' een HTC Touch Pro aan te schaffen bij de smartphonestunts in Spijkenisse. Moeders kwam nog daar langs en naam het apparaat mee voor me. Afgeleverd bij mij bleek de één van de seals van de verpakking verbroken te zijn. Je raadt het al, overal vette vingers en stof achter het bescherm plastic van het scherm. Weet niet hoe jullie zijn, maar als ik iets koop voor 649 euro verwacht ik a) geen reeds geopende (en dus waarschijnlijk al gebruikte) verpakkingen en b) als dat wel zo is daarvan bij de koop op de hoogte te worden gebracht. Uiteindelijk gelijk weer terug naar Spijkenisse gereden en het ding daar weer afgeleverd met het dwingende verzoek mijn poen terig te geven. Ze hadden geen contanten op de zaak, maar zouden het storten. Moest wel vragen om iets zwart op wit en natuurlijk de naam van degene aan wie ik het toestel heb afgegeven. Ergo, smartphonestunts beter van niet (voor mij dan)!

Inmiddels éénmaal gereserveerd bij de PDAShop, dat moet goed komen dus morgen!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,6

Review door tafkam

30 maart 2008, 15:59

Ik had ontzettend veel problemen met een geleverd toestel. Smartphonestunts heeft die kwestie heel netjes en coulant opgelost door op mijn verzoek het toestel om te ruilen voor een ander merk en type.

Helaas was het 2e toestel ook niet helemaal jofel (foutje van de fabrikant), maar Smartphonestunts heeft ook dat toestel meteen omgeruild voor een goed exemplaar.

Je kunt gerust zeggen dat ik een uitermate kritische (en vaak ook lastige) consument ben, maar Smartphonestunts heeft mij steeds zeer correct behandeld, en heeft deze kwestie naar mijn volle tevredenheid opgelost. Ze hebben ook steeds uitvoerig geantwoord op mijn emails, zonder zich er gemakkelijk vanaf te maken.

Al met al ben ik uitermate tevreden over Smartphonestunts. Als volgend jaar mijn abo weer vernieuwd moet worden, ga ik zeker eerst weer op de site van Smartphonestunts kijken. Ze zijn misschien iets duurder dan andere websites, maar service is ook wat waard...

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door duckyman

13 september 2007, 13:16

Vorige week woensdag contract verzonden. Verlenging van Flex 30 1 jr. i.c.m. een Nokia 6110. Toen ik zag dat de Nokia geen TomTom ondersteund, gevraagd of ik kon wisselen met de HTC s710 (dan maar een losse GPS module). Dit was mogelijk. Mail tot nu toe steeds binnen 1 a 2 dagen beantwoord. Wacht nog wel steeds op goedkeuring (volgens Smartphonestunts nog steeds in behandeling). K dacht dat dat normaal niet zo lang zou duren, maar misschien heb ik wel een slechte naam :-). Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door 204_12

28 mei 2007, 17:38

Via de website, die mijns inziens redelijk duidelijk was, bestelling gedaan van 12 mnd Flex 30+PIT en de Samsung i600.

Op 16 mei de papieren op de bus gedaan, op 18 mei een email gekregen met de bevestiging dat alles goed was ontvangen. Omdat ik pas kon vernieuwen per de 21e heb ik dat per email en op het formulier zelf aangegeven, dit werd nog telefonisch bevestigd.

Toestel is op 25 mei ontvangen, was prima op tijd.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Review door Lancering

04 juli 2006, 18:41

Heb nu twee keer iets besteld bij smartphonestunts.nl en twee keer helemaal goed. E-mails worden meestal dezelfde dag beantwoord. Je wordt exact op de hoogte gehouden van de bestelling. Ook de formulieren en e-mails zijn daarin erg duidelijk...

Ben zeer tevreden over de zakelijkheid van smartphone. Enige nadeel is dat je voor een verzekering eerst geldt betaald €12.50, daarna kriujg je alleen de aanvraag formulieren thuisgestuurd. Dus je moet verder alles zelf nog aanvragen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door gilberke77

15 mei 2006, 19:32

Mijn eerste indruk is zeer goed,reageren zeer snel op mail,nemen zelf bij onduidelijkheden al snel met jou contact op.Levering gaat zeer snel.Kortom echt niets te klagen.Een aanrader voor anderen!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door BtG

21 april 2006, 14:52

Afhandeling:
Ik ben in zee gegaan met een internetwinkel aangezien ze hogere kortingen geven. Daartegenover dien je het gemak van geen gemakkelijk aanspreekpunt op de koop toe te nemen en duurt het wat langer voordat je je telefoon krijgt (opsturen duurt tijd).
Ik waardeer de afhandeling van smartphonestunts tot nu toe nog op voldoende: Ik heb nu een een week geleden mijn bestelling geplaatst en heb navraag gedaan waarom dit zo lang duurt. Er was "vertraging". Een paar dagen wachten voordat je je spullen in huis hebt vind ik geen probleem, maar smartphonestunts doet er wat mij betreft iets té lang over. Wie weet weten ze van een hogere cashback en krijg ik straks nog wel een voordeel in mijn schoot geworpen en dat zal ik dit even gaan editten ;-)

[EDIT] donderdag 13 april besteld en maandag 24 april was de telefoon binnen.

Bereikbaarheid:
Deze is zeer goed, aangezien al mijn mailtjes (totaal 3) binnen 3 uren waren beantwoord. Steeds dezelde persoon antwoord, dus hierover geen klachten.

Support:
Ze hebben mij keurige antwoorden gegeven op mijn vragen die ik had wat betreft het type telefoon en de verschillen tussen deze. Ook qua abonnement etc.

Website:
Goed, overzichtelijk. Jammer dat ze geen order-tracking systeem hebben zodat je weet in welk traject je bestelling is (ik weet dat sitel.nl dit wel gebruikt). Erg handig, omdat je zo weet waar de (mogelijke) vertraging optreedt.

De andere criteria kan ik niet beantwoorden, wie weet tzt nog eens.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,6

Review door A2Z

31 maart 2006, 12:50

Zeer snelle email en telefonisch response. Speciale customised aanbieding en zeer correcte en snelle levering. Zo hoort het te zijn !

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door roma

20 oktober 2005, 07:52

De, op dat moment zéér moeilijk te verkrijgen, i-mate SP5m stond bij hen op de site als "op voorraad". Omdat ze daarmee ongeveer de enige in Europa leken te zijn (of misschien wel in de wereld op dat moment) heb ik even met hen gebeld of het toestel idd op voorraad was. Dit is expliciet gecontroleerd en bevestigd door de persoon die ik aan de lijn had. Ca. 2 dagen later had ik het toestel. Tussentijds nog even met ze gebeld om me er van te vergewissen dat ik het toestel voor het weekend zou hebben en ook hiervoor werd extra gezorgd. Erg vriendelijk en kundig te woord gestaan, telefoon werd binnen 15 seconden opgenomen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,6

Review door Lancering

18 augustus 2005, 17:48

Ik heb de Qtek s100 besteld, de dag nadat ik de bestelling had ingevoerd kreeg ik de bevestigingsmail. Omdat het om nummerbehoud ging duurde de levering iets langer dan verwacht. Navraag was zeer correct, ook weer via de mail. Binnen tien minuten!!! reactie. Toestel werkt goed en helemaal compleet.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door Blaze-guru

03 augustus 2005, 20:19

Op zaterdag 25 juni een Qtek S100 besteld. Was op voorraad volgens de site. Op maandag 27 juni bleek dat hij niet meer op voorraad was (beperkt leverbaar wordt dat genoemd). Opvallend, maar kan voorkomen natuurlijk. De dag erna hebben ze al mijn papieren binnen gekregen, maar de S100 heb ik pas 9 juli ontvangen. Alles in goede staat, niets op aan te merken.

Je krijgt van elke stap in het proces keurig een email (papieren binnen gekregen, spullen opgestuurd enz.). Ik heb ze een paar keer gebeld en werd snel geholpen, zonder wachten. Ook op emails reageren ze behoorlijk goed.

Ik had voldoende vertrouwen om nog wat accessoires na te bestellen via vooruit betaling. Bedrag op 25 juli overgemaakt en op 2 augustus een mailtje verstuurd met de vraag waar mijn spullen bleven. De dag erna een mailtje terug gekregen met excuses voor de vertraging. Het zou meteen opgestuurd worden.

Aftersales, Support en cashback heb ik gelukkig niet nodig gehad.

Kortom: prima spullen voor een goede prijs, communiceert goed (dus betrouwbare indruk) en levert netjes af. Logistiek is nog wel een verbeterpuntje voor hen, maar ik ben tevreden en durf hier wel weer wat te kopen. Aanbevolen dus.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Review door Tom.

30 juni 2005, 20:51

Prima webshop. Zal hier zeker nogmaals zaken mee doen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,8

Review door uzun09

31 mei 2005, 10:14

Ik had dinsdag 24-05-2005 besteld en gelijk de benodigde papieren opgestuurd en ze hadden in goede orde en compleet ontvangen. Maar ik moet nog mijn bestelling ontvangen. Eerst zeiden ze hoogstwaarschijnlijk deze week nog. Belde vrijdag weer op om te vragen of het verstuurd was, maar toen zeiden ze dat ze nog niet hadden en dat het maandag verstuurd wordt en dan zou ik hem dinsdag hebben. Maar ik bel weer dinsdag op om te controleren en ze zeggen dat ze nog niet binnen hebben en ze niet weten wanneer precies ze binnenkrijgen en dat er ieder moment binnen kan komen. Het gsmtoestel is allang verkrijgbaar op de markt en is geen bijzondere toestel.

Update 03-06-2005

Ik heb eindelijk mijn gsm toestel ontvangen. Het kleur gsm die ik wilde hebben was op dat moment niet aan te komen voor Smartphonestunts. Ze hebben een aanbod gedaan voor een ander kleur gsm en een aanbod van een Irischeque t.w.v € 10,- gedaan. Ik ben ermee ingestemd en werd mijn bestelling z.s.m afgehandeld. Ik had mijn bestelling dus 03-06-2005 ontvangen. Ik had 1 dag eerder mijn bestelling kunnen ontvangen, als ik eerder gereageerd had op hun aanbod. Het is dus zeer goed afgehandeld door Smartphonestunts. Nogmaals mijn dank aan Smartphonestunts voor de service. Ik werd telefonisch benaderd door Smartphonestunts om mijn verhaal aan te passen na paar dagen later toen ik mijn bestelling had ontvangen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,6

Review door jorrrit

30 mei 2005, 12:14

Ik ben erg tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Ik had vorige week woensdag mijn contractsvernieuwing op de bus gedaan en zaterdag had ik mijn MDA Compact binnen... top!
Ook heb ik ze nog een mailtje gestuurd met een vraag en die werd dezelfde middag nog beantwoord... erg goed.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,6

Review door tienus63

22 mei 2005, 16:11

Het door smartphonestunts.nl geleverde toestel,nokia 3230, bleek achteraf gezien software problemen te hebben. De Nokia HelpLine kon of deed niets oplossend voor mij. SPS.nl kwam met de gouden tip om langs een Nokia Service Point te gaan. Zo gezegd zo gedaan, het nokia SP in Rijssen had het probleem binnen 2 tellen verholpen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,2

Review door TnT

09 mei 2005, 00:08

Bestelling geplaatst betreffende verlenging van een aantal abo's en toestellen.

Een toestel liet lang op zich wachten, maar dat kwam omdat deze nog niet leverbaar was op het moment van de bestelling. Helaas heeft dit toestel een beschadiging dat direct bij aflevering geconstateerd is. Ik wacht nog op bericht hoe dit opgelost wordt. Aan een antwoord met alleen, ik kan het toestel retour sturen heb ik niets aan. Ik heb reeds een voorstel teruggemaild. Maar gezien de positieve berichten hier op TV verwacht ik dat dit netjes opgelost wordt.
Als ik antwoord heb, kan ik de aftersales ook beoordelen.

Edit: Inderdaad is het alsnog prima opgelost!
Nu nog de cashback afwachten, maar verwacht ook hier geen problemen.

Edit: Ook de cashback binnen de afgesproken termijn binnen. Een uitermate goede service, en de volgende keer doe ik mijn bestelling weer bij deze shop. Meer dan prima hoor!

Edit: Een nieuwe bestelling geplaatst. Vanwege de drukte kreeg ik het pakket 2 dagen na de aansluiting. Toch nog zeer snel. Smartphonestunts had mij hierover per mail op de dag van aansluiting reeds op hoogte gebracht, zeer goede service. Hier krijgt je bestelling nog de aandacht zoals het hoort.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,8

Review door CryptapiX

20 april 2005, 14:50

Lang heb ik getijwfeld over welke telefoon ik zou aanschaffen, hierover heb ik veel contact gehad met smartphonestunts.nl (telkens zelfde medewerker). Het contact verliep over het algemeen erg vlot en ook de uitleg en antwoorden op mijn vragen wisten ze prima te beantwoorden.

update:
momenteel heb ik bevestiging van mijn provider en ook van smartphonestunts.nl. vandaag word mij ntelefoon op gestuurd dus als goed is heb ik deze vrijdag of anders na het weekend

ik ben tevreden!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door mdvz0r

07 april 2005, 11:49

Afhandeling bestellingen: niet echt problemen, maar na een bestelling te hebben geplaatst op woensdagavond, telefoon pas 7 dagen daarna in huis. Op website stond dat telefoon uit voorraad leverbaar was. Ik heb documenten donderdag op de bus gedaan, vrijdag bij hun. Had dus zaterdag al in huis kunnen zijn. Ze hebben de telefoon pas dinsdag verzonden. Verder was het prima in orde. Wanneer ik de telefoon bestelde was het toestel namelijk 155, 2 dagen later ging de prijs omlaag en hoefde ik dus maar 125 te betalen.

Bereikbaarheid: Ik heb 2 email gestuurd naar het bedrijf. De reply was naar mijn mening niet al te hoog. Beide keren na ongeveer 2 dagen een reactie.

Website: Imho zeer duidelijk. Goede vormgeving, veel informatie.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
7,4

Review door rdkraker

05 februari 2005, 12:41

MDA aangeschaft ivm contractverlenging.
Besteld, papieren opgestuurd (printable) en de volgende dag al een bevestiging EN... de spullen op de post !! Dag erna mijn nieuwe foontje al in huis.

Super !!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,4

Schrijf een review en win een Dr. Dre hoofdtelefoon!

Hoe beoordeel jij Smartphonestunts? Laat het ons weten door een review in te vullen, en maak automatisch kans op een Beats by Dr. Dre Solo HD hoofdtelefoon ter waarde van €199!
› bekijk de spelregels.

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Bestelgegevens (*optioneel. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de winkel.)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
tien - vier
=