Pantech

@ Erik1: Welke telefoon heb je dan? En ik neem niet aan dat dat geheugen er standaard al op zat. Meestal krijg je er schaamteloos een 16 of 32 MB kaartje bij.

Zat er standaard bij, 64MB zit intern en 256MB op een Mini-SD kaartje erbij

Heb een T-Mobile SDA (T-Mobile versie van de Orange SPV C500, verder heb ik er wel m'n orange abo inzitten maar vond de T-Mobile gewoon mooier )

Om niet te veel offtopic te gaan: Die Pantech heeft alleen 256MB intern en valt dus niet uit te breiden

› reageer

Gespot op www.nu.nl: de Pantech PG-3000. Nog nooit van dit merk gehoord, maar hier even de specs van het toestel:

1,3MP camera,
262k kleuren,
256MB geheugen (!!!)

Nog niet bekend is of dit toestel naar Nederland komt. Desondanks denk ik dat dit zeker een goed alternatief zal zijn voor de Samsung D500, alhoewel 9 van de 10 n00bs voor de Samsung zal kiezen 'puur en alleen voor de naam'.

Bron: http://www.nu.nl/news/509082/131/Pantech_mobieltje_met_1.3_megapixel_camera.html

› reageer

Och zo heel speciaal is het niet, maar als ie verder degelijk en handig te gebruiken is voor een goede prijs dan is het wel leuk

Mijn telefoon heeft trouwens 320MB geheugen en er kan maximaal een hoeveelheid van 1088MB in En dat is bij de meeste Windows en Symbian telefoons zo

› reageer

Pantech is ook een Koreaans merk. Destijds begonnen met het maken van piepers. Tot november 2004 was Motorola aandeelhouder. Zou de verkoop van deze aandelen de reden kunnen zijn dat de Koreanen nu onder hun eigen naam gaan exporteren?

› reageer

Tja ik mis toch een beetje een strak design, dit ontwerp doet een beetje oud aan voor mijn gevoel. Maar wie ben ik, er zijn vast nog wel gebieden waar de Retro look nog helemaal je van het is...

› reageer

@ Erik1: Welke telefoon heb je dan? En ik neem niet aan dat dat geheugen er standaard al op zat. Meestal krijg je er schaamteloos een 16 of 32 MB kaartje bij.

Ik neem aan dat ze een B-merk zijn. Dus beetje in de trend van Sagem, Alcatel, etc. Hopelijk dus ook wat goedkoper dan de A-merken zoals Nokia en Samsung.

› reageer

Het design doet wel duidelijk onder aan dat van de D500, misschien kan de prijs hem echter interessanter maken

› reageer

juist wel grappig design vind ik
wat vierkanter dan de d500, beetje mannelijker

› reageer

Zat er standaard bij, 64MB zit intern en 256MB op een Mini-SD kaartje erbij

Heb een T-Mobile SDA (T-Mobile versie van de Orange SPV C500, verder heb ik er wel m'n orange abo inzitten maar vond de T-Mobile gewoon mooier )

Om niet te veel offtopic te gaan: Die Pantech heeft alleen 256MB intern en valt dus niet uit te breiden

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.