Overname Bussinesspoints

In mijn ogen niet echt een goede zet van de operators. Ik heb bij Vodafone ooit eens begrepen dat ze met die centers er voor wilde zorgen dat elke ondernemer met een compleet geInstalleerde en werkende oplossing direct aan de slag zouden kunnen. Verder konden KPN en Vodafone daar demonstraties geven en in iedergeval bij KPN kon je er je toestel laten controleren en desnoods direct van nieuwe software laten voorzien. Ik vond die BC's aardig onmisbaar voor de goede dienstverlening aan bedrijven. (of moeten de accountmanagers dit werk nu overnemen?)

› reageer

Sinds een tijdje zijn de Vodafone Businesspoints dicht, en naar geruchten gaat KPN ook stoppen met de Mobile Bussiness Centers.
Maar wat gebeurt er nu met deze voormalige provider-showrooms?

Ik heb een persbericht over TM Telecom Technology ontvangen, wat over het Vodafone Bussiness Center in Hengelo gaat:

April, 2005

Vodafone Business Point Hengelo (O) overgenomen door:

§ teleMaat communications Haaksbergen en
§ Miratec Telecom Center uit Raalte

teleMaat communications Haaksbergen en Miratec Telecom Center uit Raalte hebben afgelopen maand overeenstemming bereikt met Vodafone Nederland over de overname van hun voormalige Business Point op het industrieterrein Twentekanaal Zuid (Opaalstraat 3 te Hengelo).

Beide ondernemingen hebben hiervoor een nieuwe onderneming gestart onder de naam:

TM Telecom Technology BV

Onder deze vlag zullen beide ondernemingen, die expansie zochten voor de zakelijke markt, in de stedendriehoek Enschede/Hengelo/Almelo actief worden.

Het assortiment is natuurlijk fors uitgebreid. TM Telecom Technology BV is inmiddels business partner voor de netwerken KPN, Vodafone, T-Mobile en Orange.
Naast de verkoop van de abonnementen richt zij zich ook op de markt van hardware (apparatuur), inbouw van carkits, navigatie-, voertuigvolg- en, autoalarmsystemen, in-car entertainment (DVD in de auto), vastnet toestellen, faxen en centrales, portofoons, mobilofoons, draadloze dect telefoons en natuurlijk alle accessoires.
Tevens kunt u terecht voor de service en reparatie van vrijwel alle telecom apparatuur.

TM Telecom Technology BV is lid geworden van de ITON Coöp. (Inkoop samenwerking van Telecom dealers in Nederland.)

Kortom: TM Telecom Technology BV: compleet in telecom.

De dagelijkse leiding van dit nieuwe telecom business center in Hengelo is in handen van de heer Jeroen Haverkamp (voormalig account manager van Vodafone).
De directie wordt gevormd door de heren:
Maat van den Broek, Reinhild Bosch en Bert Hogenkamp.

Adresgegevens:

TM Telecom Technology BV
Opaalstraat 3
7554 TS Hengelo (O)
tel: 074 2566040
fax: 074-2566830
email: info@tmtelecom.nl
internet: www.tmtelecom.nl

Een interessante ontwikkeling, ik vraag me af of er meerdere Bussinesspoints zijn overgenomen, en zo ja door wie (misschien zijn er spelers op de markt die proberen hun marktpositie verder te vergroten).

› reageer

Ik was in dit nieuwe business center in Hengelo (O).TM telecom. Geweldige showroom groot assortiment en alle netwerken worden aangeboden.
Duidelijk wel een zakelijke uitstraling, doch ook voor de consument alles aanwezig.

Prima ontwikkeling voor Twente.

› reageer

Ik hoor tot nu toe vele goede verhalen over deze zaak. Ik heb vaak telefonisch contact met de werknemers van TM Telecom. Ze zijn klantvriedelijk en maken altijd tijd om je te helpen.
De showroom ziet er inderdaad prima uit. Er zijn veel toestellen en andere producten tentoon gesteld. De showroom ziet er strak en zakelijk uit maar ook als consument voelde ik me er op mijn gemak.
TM Telecom is zeker een betrouwbare leverancier voor telecomproducten.
Ik heb mijn producten er wel gekocht en ben zeer tevreden!!

› reageer

Ellis,
Heb je aandelen ofzo? wat een zwijmelverhaal.

› reageer

Via via vernomen dat de KPN centra's inderdaad worden overgenomen cq geprivatiseerd.

Ik heb ook vernomen dat alle vodafone centra's inmiddels of zijn overgenomen of gesloten.

Hengelo is inderdaad nu TM Telecom en Utrecht is na mijn weten ook overgenomen.

› reageer

In mijn ogen niet echt een goede zet van de operators. Ik heb bij Vodafone ooit eens begrepen dat ze met die centers er voor wilde zorgen dat elke ondernemer met een compleet geInstalleerde en werkende oplossing direct aan de slag zouden kunnen. Verder konden KPN en Vodafone daar demonstraties geven en in iedergeval bij KPN kon je er je toestel laten controleren en desnoods direct van nieuwe software laten voorzien. Ik vond die BC's aardig onmisbaar voor de goede dienstverlening aan bedrijven. (of moeten de accountmanagers dit werk nu overnemen?)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.